Nu har jag inte noggrant granskat några repriser men han ser verkligen sjukt "otät" ut. Lika otät där som han var ihålig vid 1-1. Men reserverar mig för att jag kan ha fel på andra, men såg onekligen väldigt billigt ut.Edin skrev:Vad ska Wesslan göra på sista målet? Pucken styrs ju fan av egen back in mellan benen på honom...jensa85 skrev:Men kan ni hålla käft angående BomBom. ALLT är faktiskt inte hans fel som inte är bra.
Wesslau ska ta båda målen, och då hade vi haft tre viktiga poäng och tryckt ner Fbk än mer i skiten.
FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Nja idag kan jag inte klaga så mycket på BomBom men däremot Wesslan. Idag har han inte varit speciellt säker. Har varit ute och fladdrat en hel del.
- Jim Morrison
SER ni hur jävla fladdrig Wesslau är eller?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Grym match vi gör och riktigt kul att se våra unga. Visst är inte FBK hetast i västvärlden just nu men jag tycker vi har mer fart och mer fantasi idag än haft sedan 09/10. Snabba överlämningar i fart mot mål. unga killar som GÅR PÅ MÅL och faktiskt så tyckte jag att det sista PPt (eller näst sista) såg rätt bra ut. Snabbt och rappt. Det beror nog, tror jag, att Hr. Nilson inte är med och slöar ner det. tyvärr.
Sen har vi en del brister. Kyle dräller med pucken. Josef Boumedienne. Ja, when you have friends like him, you don't need enemies. Sure, han har sina stunder men faktum kvarstår:
1. Han har offensiva egenskaper som vida överglänser hans defensiva. Dock är han back så han får inte vara helt utan defensiva kvalitéer.
2. När han ger sig av på offensiva raider hinner han inte hem när spelet vänder. Det resulterar i:
a) Ett frilägesmål
b) En 2minutare på Josef som hakar eller trippar för att rädda situationen.
3. Han förmår inte rensa ut pucken. Det måste han träna på.
Så. bra jobbat ändå. Decimerat och skadat tar vi minst 1 pinne i Kaffeborgen.
Sen har vi en del brister. Kyle dräller med pucken. Josef Boumedienne. Ja, when you have friends like him, you don't need enemies. Sure, han har sina stunder men faktum kvarstår:
1. Han har offensiva egenskaper som vida överglänser hans defensiva. Dock är han back så han får inte vara helt utan defensiva kvalitéer.
2. När han ger sig av på offensiva raider hinner han inte hem när spelet vänder. Det resulterar i:
a) Ett frilägesmål
b) En 2minutare på Josef som hakar eller trippar för att rädda situationen.
3. Han förmår inte rensa ut pucken. Det måste han träna på.
Så. bra jobbat ändå. Decimerat och skadat tar vi minst 1 pinne i Kaffeborgen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
2-0 på straff så hade detta varit fixat...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi har ingen klack där idag va?
Cehlin måste ju kapa en decimeter på sin klubba!!!
Nu gör Hyvönen 3-2
Edit, nu missade vi vårat andra friläge i sudden menade jag.
Edit, nu missade vi vårat andra friläge i sudden menade jag.
Senast redigerad av jensa85 den 2011-09-29 20:32:42, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
DÄR kom förlängningsutvisningen. Har väntat på den.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, han har nog en sisådär dag på jobbet. han har varit jävligt bra i många andra matcher.Jim Morrison skrev:SER ni hur jävla fladdrig Wesslau är eller?
Till alla: Sluta hacka på Wesslau för helvete. Idag har han tappat in 2 puckar. Det är inte en katastrofusel insats. han har räddat fler puckar och stått upp för DIF i 3 perioder. Med ett gäng oprövade backar med på isen blir säkert också Wesslau nervig. Och gör en del flaxande. Men, allvarligt, ge fan i Gustaf. Ni har inget på honom.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Den måste han sätta!