Njae, det har gjorts en del fina tacklingar i elitserien i år. En av de finare är den, men Hedmans tackling på Wallin är riktigt jävla brutal, och dessutom en helt korrekt tackling. Lite fegt i slutet av matchen förstås, men han tacklar enligt regelboken.Heaty skrev:Årets tackling?
Film- och bildtråden
Re: Re:
Nja, tycker nog faktiskt att det blir bättre drag i Brodins. Dessutom så är det inte vem som helst han tacklar heller. Tycker hans tackling är snyggare än Hedmans, även fast han han kanske nu inte skadade den andre.Salas skrev:Njae, det har gjorts en del fina tacklingar i elitserien i år. En av de finare är den, men Hedmans tackling på Wallin är riktigt jävla brutal, och dessutom en helt korrekt tackling. Lite fegt i slutet av matchen förstås, men han tacklar enligt regelboken.Heaty skrev:Årets tackling?
EDIT: Inte dags att sova nu Salas?

Brodins är grym, hands down vilken jävla smäll!Heaty skrev:Nja, tycker nog faktiskt att det blir bättre drag i Brodins. Dessutom så är det inte vem som helst han tacklar heller. Tycker hans tackling är snyggare än Hedmans, även fast han han kanske nu inte skadade den andre.Salas skrev:Njae, det har gjorts en del fina tacklingar i elitserien i år. En av de finare är den, men Hedmans tackling på Wallin är riktigt jävla brutal, och dessutom en helt korrekt tackling. Lite fegt i slutet av matchen förstås, men han tacklar enligt regelboken.Heaty skrev:Årets tackling?
EDIT: Inte dags att sova nu Salas?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- hock3yadd1ct
- Kontakt:
Re: Film- och bildtråden
Zibanejads tackling + Intervjun efter 2:a perioden
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Du levererar som vanligt - tack!hock3yadd1ct skrev:
Zibanejads tackling + Intervjun efter 2:a perioden
DIF!
Tack som FAN! Grym tackling!
- hock3yadd1ct
- Kontakt:
Andreas Jämtins tackling på Daniel Widing + Hela uppgörelsen
Bara jag som tycker att skalan för att "yxa" någon har förändrats lite under året?
http://www.youtube.com/watch?v=0kwVoS1NedI
Känns som om detta är ett lättare rapp i jämförelse med en senare lite mer uppförstorad händelse.
http://www.youtube.com/watch?v=0kwVoS1NedI
Känns som om detta är ett lättare rapp i jämförelse med en senare lite mer uppförstorad händelse.
Måste fråga. Är det någon som har tv-klipp från när Nisse hyllas på Hovet? Fick rysningar när jag såg det och skulle gärna vilja se det igen.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- hock3yadd1ct
- Kontakt:
hock3yadd1ct skrev:
Zibbes konstnummer som gav 3 - 0 mot SAIK!
Här finns det verkligen inte nog med lovord. Att göra den mottagningen och samtidigt ha full koll på när Larsson kommer...och då gör han vad han gör. OTROLIGT! Sen att avslutet sitter fint gör inte saken sämre. Älskar också att se hur förbannad Hadelöv blir. Han är nog inte så irriterad att han släppt in ett mål, utan jag tror han känner att han och Larsson är duktigt våldtagna av en 17-åring.
Jag kommer att visa den videon för mina barn om sisodär 15 år och säga att:
- så bra var Zibbe när har var 17. Idag har han varit en av de bästa spelarna i NHL under de senaste 10 åren.
Kan se det här hur många gånger som helst, tack.hock3yadd1ct skrev:
Zibbes konstnummer som gav 3 - 0 mot SAIK!
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett