För vårt 5-5 spel har varit bländande menar du?Jim Morrison skrev: ↑2022-10-12 06:48:37Rent statistiskt har Odelius bäst siffror av alla backar så känns väldigt hårt att han inte ens skulle få byta om. Han spelar ju även, till och från, nästan mest av alla i fem mot fem bland backar så känns inte heller troligt. Hade känts fegt att peta honom bara för att han är yngst.Manijock skrev: ↑2022-10-12 06:25:50 När Elliott kommer in sen skulle jag vilja degradering på Ytterell i det mesta.
Schilling - Alm
Arnesson - Elliott
Karlsson - Ytterell
Hedström
Hedström rycker in som stabilitet så fort Karlsson/Ytterell visar tecken på dålig balans. Tror dock att det skulle funka med två relativt offensiva spelare ihop i det här fallet just med tanke på Kevins smartness även i egen zon. Tvåvägsback ut i fingerspetsarna. Något jag tycker Ytterell saknar fullkomligt.
Vill även ha Elliott i första PP och Kevin i andra. Även där kan Ytterell få svårt att behålla sin plats på sikt. Tror jag!
Tycker verkligen inte att han direkt dålig någonstans men inte heller särskilt övertygande. Mellanmjölk! Bevisa mig VÄLDIGT GÄRNA fel.

Står fast vid att han hade mått bra av en stor roll antingen i J20 eller någon vettig utlåning där vi kan hämta hem honom vid skador. Tror han kommer våra topp 4 nästa säsong typ, men nej tycker han ger en oklar vibb. Sen gillar jag auran runt honom och drivet! Konkurrensen är dock stor och ser ovanstående 7 backar som före. Just nu!