Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Kan vi i alla fall få världsdel/nation eller ungefärlig ålder?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Tänk på Jesus på korset! Det är trots allt påsk...David1891 skrev:Håller med! Kommer inte gå att somna utan namn, helt seriöst!Magnutz skrev:Sluta pinas för h*lv*t* !!!!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då blir jag lite tveksam faktiskt.Magnutz skrev:Tror vi värvat Babsan och Christer Lindarv som maskots...
Du kan vara något på spåren.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vore ju sjukt bra i så fall. (Ironiserar kraftigt för att dämpa min extrema nyfikenhet)BOMBOM BOUCHARD skrev:Då blir jag lite tveksam faktiskt.Magnutz skrev:Tror vi värvat Babsan och Christer Lindarv som maskots...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Om vi ändå ska ta ut svängarna lite...BOMBOM BOUCHARD skrev:Då blir jag lite tveksam faktiskt.Magnutz skrev:Tror vi värvat Babsan och Christer Lindarv som maskots...
Montén får annan tjänst, in med ny assisterande?
Men en back var det ja...
Bättre en back i hallen än ett _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ !Edin skrev:Om vi ändå ska ta ut svängarna lite...BOMBOM BOUCHARD skrev:Då blir jag lite tveksam faktiskt.Magnutz skrev:Tror vi värvat Babsan och Christer Lindarv som maskots...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Babsan kan nog skolas om till back och bli en ny Falk. Men det som talar emot är hur tusan hon ska klara av Hammarbybacken.Edin skrev:Om vi ändå ska ta ut svängarna lite...BOMBOM BOUCHARD skrev:Då blir jag lite tveksam faktiskt.Magnutz skrev:Tror vi värvat Babsan och Christer Lindarv som maskots...

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
"Hon"?BOMBOM BOUCHARD skrev: Babsan kan nog skolas om till back och bli en ny Falk. Men det som talar emot är hur tusan hon ska klara av Hammarbybacken.
Men jag håller med dig, Hammarbybacken i högklackat är inte det lättaste.
Konstigt om man lämnar kontraktsförslag till Tjärnqvist samtidigt som man slutförhandlar med en annan klassback när det bara ser ut att finnas en försvarsplats kvar i truppen...
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Helt klart nöjd, räcker så. Om allt faller väl ut vill säga. Det kan bli hur bra som helst.BOMBOM BOUCHARD skrev:
![]()
Så fruktansvärt nyfiken och avundsjuk på ni som vet. Vet ej om du redan skrivit det, men hur nöjd blir du ifall det blir klart med denna spelare?
Näe, orkar inte mer... dags att sova. Lär ju onlina 1 sec efter att jag vaknat senare idag! Damn you secret keepers! Damn you!Edin skrev:"Hon"?BOMBOM BOUCHARD skrev: Babsan kan nog skolas om till back och bli en ny Falk. Men det som talar emot är hur tusan hon ska klara av Hammarbybacken.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tja, vad vet jag?Edin skrev:"Hon"?BOMBOM BOUCHARD skrev: Babsan kan nog skolas om till back och bli en ny Falk. Men det som talar emot är hur tusan hon ska klara av Hammarbybacken.
Till ämnet: Håller med föregående, om nu vi lämnat bud till Tjärna sr låter det väldigt spännande om det är ytterligare en back som ska in. Behöver ju inte vara så men man måste väl få hoppas lite en sådan här natt.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tack så mycket. Jag litar på ditt omdöme.-daniel- skrev:Helt klart nöjd, räcker så. Om allt faller väl ut vill säga. Det kan bli hur bra som helst.BOMBOM BOUCHARD skrev:
![]()
Så fruktansvärt nyfiken och avundsjuk på ni som vet. Vet ej om du redan skrivit det, men hur nöjd blir du ifall det blir klart med denna spelare?
Dags att dejta kudden. Får återkomma imorgon och läsa igenom en sisådär 10-20 sidor. Vet ej om jag vågar hoppa till senaste inlägget direkt.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Jag har svårt att se något blir klart & officiellt innan tisdag, dvs första vanliga dagen... så du kan nog gå och ha en lång jävla mastodontdejt med kudden utan att missa något.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tack så mycket. Jag litar på ditt omdöme.-daniel- skrev:Helt klart nöjd, räcker så. Om allt faller väl ut vill säga. Det kan bli hur bra som helst.BOMBOM BOUCHARD skrev:
![]()
Dags att dejta kudden. Får återkomma imorgon och läsa igenom en sisådär 10-20 sidor. Vet ej om jag vågar hoppa till senaste inlägget direkt.
- Datsyuk_13
Det är ju ofrånkomligt så att Andreas Lilja stämmer väldigt bra in under epitetet "fruktansvärt meriterad spelare".
Jag skulle rentav bli FÖRVÅNAD om det inte är honom som är "bomben" alla talar om...
Jag skulle rentav bli FÖRVÅNAD om det inte är honom som är "bomben" alla talar om...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård