Vill inte vara någon "Mr. know-it-all" men Lilja spelar för Ducks. Blandat ihop han med Wallin?Edin skrev:Lilja spelar ju fortfarande slutspel med Sharks, kan omöjligt vara han.Kentta skrev:Ett långt jävla skott, men Andreas Lilja?
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Är det ens någon spelare som varit uppe på tapeten de senaste 50 sidorna?
De e skumt att det verkar vara en sån pass stor endå värvning på gång, och inga rykten eller nått har läkt ut, förutom till folk här på forumet som verkar vara insatta?
I mina ögon är det största värvningen på länge.-daniel- skrev:Om det nu stämmer och det blir av så är det väl kanske en liten överdrift med "största värvningen", men nog är det en meriterad spelare det handlar om och nog är det en bomb allt. Kanske inte Hiroshima-bomb men större än en kinapuff, så mycket kan jag säga...
Sen om det är den bästa spelaren återstår att se då det månne kan finnas en tveksamhet. Men smaskigaste namnet är det solklart i mina ögon sedan Espen återvände kring jul 2003.
Senast redigerad av Mäklaren den 2011-04-24 23:26:50, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack så jävla mycket för den upplysningen.-daniel- skrev:Om det nu stämmer och det blir av så är det väl kanske en liten överdrift med "största värvningen", men nog är det en meriterad spelare det handlar om och nog är det en bomb allt. Kanske inte Hiroshima-bomb men större än en kinapuff, så mycket kan jag säga...

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Jag referrerade snarare till "största värvningen DIF gjort" som någon påstod nån hade yppat på typ förra sidan. Nog är det allt en stor värvning och något som inte sker varje vecka direkt...Mäklaren skrev:I mina ögon är det största värvningen på länge.-daniel- skrev:Om det nu stämmer och det blir av så är det väl kanske en liten överdrift med "största värvningen", men nog är det en meriterad spelare det handlar om och nog är det en bomb allt. Kanske inte Hiroshima-bomb men större än en kinapuff, så mycket kan jag säga...
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
The devil speaks in tongues.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tack så jävla mycket för den upplysningen.-daniel- skrev:Om det nu stämmer och det blir av så är det väl kanske en liten överdrift med "största värvningen", men nog är det en meriterad spelare det handlar om och nog är det en bomb allt. Kanske inte Hiroshima-bomb men större än en kinapuff, så mycket kan jag säga...

Givetvis, det har du rätt i! Skrev bara fel, vet inte vad jag tänkte på.Struten skrev:Vill inte vara någon "Mr. know-it-all" men Lilja spelar för Ducks. Blandat ihop han med Wallin?Edin skrev:Lilja spelar ju fortfarande slutspel med Sharks, kan omöjligt vara han.Kentta skrev:Ett långt jävla skott, men Andreas Lilja?

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Sluta pinas för h*lv*t* !!!! 

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Håller med! Kommer inte gå att somna utan namn, helt seriöst!Magnutz skrev:Sluta pinas för h*lv*t* !!!!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
-daniel- skrev:The devil speaks in tongues.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tack så jävla mycket för den upplysningen.-daniel- skrev:Om det nu stämmer och det blir av så är det väl kanske en liten överdrift med "största värvningen", men nog är det en meriterad spelare det handlar om och nog är det en bomb allt. Kanske inte Hiroshima-bomb men större än en kinapuff, så mycket kan jag säga...

Så fruktansvärt nyfiken och avundsjuk på ni som vet. Vet ej om du redan skrivit det, men hur nöjd blir du ifall det blir klart med denna spelare?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
De lär ju inte blir klart inatt vilket känns jävligt jobbigt 

- Ja-ke den andre
Det är nog tyvärr inte Strålman då det ska vara en "fruktansvärt meriterad spelare" och så skriver dom att "det kanske inte är den bästa spelaren" "en del kommer kanske vara skeptiska till värvningen"..
Strålman kan man inte vara skeptisk till.
Strålman kan man inte vara skeptisk till.
Tror vi värvat Babsan och Christer Lindarv som maskots...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
det måste fan vara lilja.