DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: DIF i Media

Inlägg av Jim Morrison »

"Bråket med Djurgården förstorades upp"
http://www.hockeysverige.se/article/145 ... orades-upp

Måns Krüger i intervju med hockeysverige.se. Ganska väntade saker han säger ändå.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
pulverapa
Säsongskort: Ja

Sv: Re: DIF i Media

Inlägg av pulverapa »

Jim Morrison skrev:"Bråket med Djurgården förstorades upp"
http://www.hockeysverige.se/article/145 ... orades-upp

Måns Krüger i intervju med hockeysverige.se. Ganska väntade saker han säger ändå.
Jag minns när halva infomötet i juni 2011 gick åt till den soppan. Det var på den tiden det var typ 20 pers på mötena.
Túrin Turambar
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Túrin Turambar »

Hockeyarchives årliga ranking över Europas bästa hockeyklubbar placerar Djurgården på 106:e plats. Sic transit gloria mundi ...
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Marie Hallman levererar alltid, här med en bra intervju med Sam Lofquist:

http://marieshockeyblogg.blogspot.se/20 ... s-som.html
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Västerås redaktion på Svenskafans går igenom vårt lagbygge och betygsätter truppen:

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/gu ... 84658.aspx
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Vi har lika stor chans att vinna serien som de där lagen. Så mycket imponerar de inte...
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

http://www.expressen.se/sport/hockey/kr ... kastas-ut/

Det vi egentligen redan visste. SHL i vår eller inget mer ET för oss.

"Det kommer bli en sportslig värdering inför det nya avtalet, "
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Hawk

Inlägg av Hawk »

Mattias_87 skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/kr ... kastas-ut/

Det vi egentligen redan visste. SHL i vår eller inget mer ET för oss.

"Det kommer bli en sportslig värdering inför det nya avtalet, "
Tycker jag är helt rätt. Ett lag i skitligan ska inte vara med i ET...

Så det är dags att gå upp ett steg.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Hawk skrev:Tycker jag är helt rätt. Ett lag i skitligan ska inte vara med i ET...
Klart som fan vi ska vara med, vi har varit en grundsten i byggandet av European Trophy. Ett x antal miljoner har lagts in i turneringen från Djurgården för att göra den möjlig, och att då kastas ut vore en skandal. Ska Skellefteå in, då får dom ersätta Djurgården för vartenda öre som föreningen lagt på turneringen.
Användarvisningsbild
Hawk

Inlägg av Hawk »

Salas skrev:
Hawk skrev:Tycker jag är helt rätt. Ett lag i skitligan ska inte vara med i ET...
Klart som fan vi ska vara med, vi har varit en grundsten i byggandet av European Trophy. Ett x antal miljoner har lagts in i turneringen från Djurgården för att göra den möjlig, och att då kastas ut vore en skandal. Ska Skellefteå in, då får dom ersätta Djurgården för vartenda öre som föreningen lagt på turneringen.
Förstår hur du tänker, men jag tycker inte vi är värda att få vara med längre. Föreningen bara pekar NER, turneringen pekar UPP. Dom vill ha dom bästa, och där är vi långt ifrån tyvärr :?
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Hawk skrev:
Salas skrev:
Förstår hur du tänker, men jag tycker inte vi är värda att få vara med längre. Föreningen bara pekar NER, turneringen pekar UPP. Dom vill ha dom bästa, och där är vi långt ifrån tyvärr :?
Utan oss hade inte turneringen pekat upp.
Det är inte bara i Sverige det är intressant att möta DIF heller. Om vi blir utslängda så borde vi bli ersatta.
Tuzzen

Inlägg av Tuzzen »

Heaty skrev:
Hawk skrev:
Salas skrev:
Utan oss hade inte turneringen pekat upp.
Det är inte bara i Sverige det är intressant att möta DIF heller. Om vi blir utslängda så borde vi bli ersatta.
Det där är en sanning med modifikation, med tanke på att att vårt senaste ET-kontrakt var på två år och just därför vi får vara med i år.

Så enligt dig så är det bara för att DIF är med som ET utvecklas? Hur tänkte du där? Om inte du kan levera på ditt jobb alla gånger blir du ersatt med förmåner då?
Tuzzen

Inlägg av Tuzzen »

Vad kostar det och köpa matchen idag och kommer det vara kommentator?
Användarvisningsbild
JohanPez

DIF i Media

Inlägg av JohanPez »

Jag kan köpa att DIF kastas ut men då ska det inte heller vara en massa skit med att somliga lag automatiskt ska gå till slutspel.
Staten

Inlägg av Staten »

Tuzzen skrev:Vad kostar det och köpa matchen idag och kommer det vara kommentator?
Pris bestäms när de testat nätverket (som avgör sändningskvaliten) i arenan. Troligtvis ingen kommentator.
Skriv svar