Han är ju en bevisad förstacenter på den här nivån. Smakar det så kostar det?bastis7 skrev:Ryno till fbk och får en saftig lön enligt mrmadhawk! Skulle inte känna mig jättenöjd om jag va fbkare faktiskt.
SHL 2014-15
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2014-15
Expert.
Tror de flesta associerar honom med att han inte var så bra hos oss för långe sedan
Och att han inte använder sina fysiska tillgångar (haha..) fullt ut.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Haha, jag tror bara någon enstaka här (nämner inget namn) överfokuserar på det.sensei skrev:Tror de flesta associerar honom med att han inte var så bra hos oss för långe sedan
Expert.
SirDIFalot skrev:Han är ju en bevisad förstacenter på den här nivån. Smakar det så kostar det?bastis7 skrev:Ryno till fbk och får en saftig lön enligt mrmadhawk! Skulle inte känna mig jättenöjd om jag va fbkare faktiskt.
Själv gillar jag inte hans spelstil bara plus problem med ryggen. Dock är väl dina åsikter lag härinne.
- SirDIFalot
Så är det. Så bara för dig att stämma in.bastis7 skrev:SirDIFalot skrev:Han är ju en bevisad förstacenter på den här nivån. Smakar det så kostar det?bastis7 skrev:Ryno till fbk och får en saftig lön enligt mrmadhawk! Skulle inte känna mig jättenöjd om jag va fbkare faktiskt.
Själv gillar jag inte hans spelstil bara plus problem med ryggen. Dock är väl dina åsikter lag härinne.
Nej, men har han verkligen så stora problem med ryggen? Och nu rör det ju sig om ett 2-årskontrakt, inte 5 år.
Expert.
Spelare som går till FBK är persona non grata för mig finns ingen äckligare klubb av klass än FBK
Som Honken då eller?Donkels skrev:Spelare som går till FBK är persona non grata för mig finns ingen äckligare klubb av klass än FBK
Eller Pontus Åberg, för den delen.Mattebo skrev:Som Honken då eller?Donkels skrev:Spelare som går till FBK är persona non grata för mig finns ingen äckligare klubb av klass än FBK
Honken är förlåten med tanke på att han inte fick plats hos oss då det begav sig men Åberg däremot - nja. Ryno vill jag överhuvudtaget inte se i DIF då han är överskattad vilket han kommer visa i FBK och återigen Färjestad är äckliga och smutsiga
- SirDIFalot
Felaktigt. Så har varken Honken, Wikegård eller Challe beskrivit det iaf.Donkels skrev:Honken är förlåten med tanke på att han inte fick plats hos oss då det begav sig men Åberg däremot - nja. Ryno vill jag överhuvudtaget inte se i DIF då han är överskattad vilket han kommer visa i FBK och återigen Färjestad är äckliga och smutsiga
Expert.
Någon som vet varför Hultström valt tröjnr 33 när 3 faktiskt är ledig? Är den fortfarande lite halvockuperad av Nisse Ekman eller har Linus självmant bytt? Såväl Mackan och Dogge vet jag frågade Nisse om de fick ta "hans" nr så känns ju som den är lite småpensionerad sådär, precis som nr 9, 16 och 19.
Växjö är så jävla äkta.
Klappa händer för att skapa stämning.
Medelålders män målade orange i ansiktet.
Cheerleaders.
Klappa händer för att skapa stämning.
Medelålders män målade orange i ansiktet.
Cheerleaders.
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
sören ny kapten 15/16?
- SirDIFalot
Han slår mig inte som en ledartyp direkt. Och jag hoppas nästa kapten är någon som kan vara kapten i många år framöver. Sören får vi nog max behålla något år till.AdamPickard skrev:sören ny kapten 15/16?
Expert.
- Klaudius21
De har väl sagts från många håll också att han är ganska tillbakadragen i omklädningsrummet, en kapten ska helst vara hyfsat verbal. Det är egentligen det jag vill se i en backvärvning som kommer in också, kanske en Ahnelöv som kan ta kaptensbindeln. Jag ser ingen i dagens trupp som en självklar kapten direkt.SirDIFalot skrev:Han slår mig inte som en ledartyp direkt. Och jag hoppas nästa kapten är någon som kan vara kapten i många år framöver. Sören får vi nog max behålla något år till.AdamPickard skrev:sören ny kapten 15/16?
C: Ahnelöv (kanske?)
A: Sallinen
A: Hank