Vi har även Krüger och Hank som också kan spela center. Så visst har vi tillräckligt många om man ser till antalet men vi måste ha in en som kan gå in och göra samma jobb som Otto! Duktig åt båda hållen och kan producera iaf 35-40 poäng! Gärna duktig i boxplay och duktig tekare! Kan Challe hitta en kille med dessa egenskaperna är jag glad!Rix skrev:Är det bekräftat någonstans att vi letar efter ytterligare en center?Mattebo skrev:Eftersom vi letar efter en center så kom jag på Morten Ask.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4724
Det var längesedan han var i DIF och jag såg honom knappt i HV71. Jag undrar hur han skulle stå sig i Hockeyallsvenskan. Han är hyfsat fysisk och producerande va?
Vi har ju följande centrar under kontrakt:
Johner
Ljungh
Sundberg
Honken
Visst ser jag gärna att vi petar Ljungh ut på en kant och tar in en bra center, men känns inte så troligt med tanke på att vi inte har mer än 12-13 miljoner att röra oss med.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Mike Zigomanis grym tekare, kan det defensiva jobbet, varit i DIF, antagligen dyr som fan!mb81 skrev:Vi har även Krüger och Hank som också kan spela center. Så visst har vi tillräckligt många om man ser till antalet men vi måste ha in en som kan gå in och göra samma jobb som Otto! Duktig åt båda hållen och kan producera iaf 35-40 poäng! Gärna duktig i boxplay och duktig tekare! Kan Challe hitta en kille med dessa egenskaperna är jag glad!Rix skrev:Är det bekräftat någonstans att vi letar efter ytterligare en center?Mattebo skrev:Eftersom vi letar efter en center så kom jag på Morten Ask.
Det var längesedan han var i DIF och jag såg honom knappt i HV71. Jag undrar hur han skulle stå sig i Hockeyallsvenskan. Han är hyfsat fysisk och producerande va?
Johner
Ljungh
Sundberg
Honken
Visst ser jag gärna att vi petar Ljungh ut på en kant och tar in en bra center, men känns inte så troligt med tanke på att vi inte har mer än 12-13 miljoner att röra oss med.

Nej jag ska inte ens ta upp omöjliga spelare, men när någon säger bra tekare, tänker jag på Mike!

Mike skulle vara grym att få in, men tyvärr är han nog som du säger alldeles för dyr, men vill minnas att han trivdes väldigt bra i DIF.SebGla skrev:Mike Zigomanis grym tekare, kan det defensiva jobbet, varit i DIF, antagligen dyr som fan!mb81 skrev:Vi har även Krüger och Hank som också kan spela center. Så visst har vi tillräckligt många om man ser till antalet men vi måste ha in en som kan gå in och göra samma jobb som Otto! Duktig åt båda hållen och kan producera iaf 35-40 poäng! Gärna duktig i boxplay och duktig tekare! Kan Challe hitta en kille med dessa egenskaperna är jag glad!Rix skrev:Är det bekräftat någonstans att vi letar efter ytterligare en center?Mattebo skrev:Eftersom vi letar efter en center så kom jag på Morten Ask.
Johner
Ljungh
Sundberg
Honken
Visst ser jag gärna att vi petar Ljungh ut på en kant och tar in en bra center, men känns inte så troligt med tanke på att vi inte har mer än 12-13 miljoner att röra oss med.tänk om vi hade de där extra slantarna som fanns den här säsongen.
Nej jag ska inte ens ta upp omöjliga spelare, men när någon säger bra tekare, tänker jag på Mike!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilket grymt nyförvärv det blev!-daniel- skrev:Känns ju rätt troligt att man presenterar något imorgon inför säsongskortsläppen. Jag gissar på endera Ölvestad eller Saviano.
Hemlige Mållgan.
EP beskrivning:
"En grymt osynlig spelare som försvinner mest hela tiden. Han finns dock alltid där någonstans i bakgrunden. Hans största fördel är att han åtminstone alltid spelar plus/minus 0. Måste sluta slarva bort pappas rökheroinpipa"

Haha, han är dock perfekt att skylla indianare på....-daniel- skrev:Vilket grymt nyförvärv det blev!-daniel- skrev:Känns ju rätt troligt att man presenterar något imorgon inför säsongskortsläppen. Jag gissar på endera Ölvestad eller Saviano.
Hemlige Mållgan.
EP beskrivning:
"En grymt osynlig spelare som försvinner mest hela tiden. Han finns dock alltid där någonstans i bakgrunden. Hans största fördel är att han åtminstone alltid spelar plus/minus 0. Måste sluta slarva bort pappas rökheroinpipa"
Mållgan ses sällan på träning eller på gym, men när det är match så sitter han där, ingen vet riktigt var eller med vilket nummer, men han går in gör sitt jobb i det tysta.-daniel- skrev:Vilket grymt nyförvärv det blev!-daniel- skrev:Känns ju rätt troligt att man presenterar något imorgon inför säsongskortsläppen. Jag gissar på endera Ölvestad eller Saviano.
Hemlige Mållgan.
EP beskrivning:
Dock så försvinner Mållgan direkt när dem stora killarna på isen vill bråka.
- -daniel-
Låter inte som någon sensei-favorit, således.Rix skrev:Mållgan ses sällan på träning eller på gym, men när det är match så sitter han där, ingen vet riktigt var eller med vilket nummer, men han går in gör sitt jobb i det tysta.-daniel- skrev:Vilket grymt nyförvärv det blev!-daniel- skrev:Känns ju rätt troligt att man presenterar något imorgon inför säsongskortsläppen. Jag gissar på endera Ölvestad eller Saviano.
Hemlige Mållgan.
EP beskrivning:
Dock så försvinner Mållgan direkt när dem stora killarna på isen vill bråka.
Hur tror ni Huddinge kedjan kommer producera i DIF? Hur mycket tror ni att dem kostade att få från Huddinge?
I mina ögon letar Challe, precis som vi alla hoppas, en tekare. Så jag satte mig med förbundets statistik på HA bästa tekare och jag fann Justin Kelly.
Detta är, självklart, bara spekulationer om vad Challe skulle kunna titta på, men jag gillar att bolla idéer. Vad skulle man tycka om Kelly? Han kan teka, han gör poäng och han är lite större (inte nödvändigtvis till antalet kilon). Han hade också över 21% i skotteffektivitet under säsongen, 4e bästa i ligan.
Jag skulle "bli nöjd" med Kelly. Han känns spännande även om det inte finns några rykten eller liknande. Beroende på vad han skulle kunna kosta, känns han som något som Challe tittat på!
Detta är, självklart, bara spekulationer om vad Challe skulle kunna titta på, men jag gillar att bolla idéer. Vad skulle man tycka om Kelly? Han kan teka, han gör poäng och han är lite större (inte nödvändigtvis till antalet kilon). Han hade också över 21% i skotteffektivitet under säsongen, 4e bästa i ligan.
Jag skulle "bli nöjd" med Kelly. Han känns spännande även om det inte finns några rykten eller liknande. Beroende på vad han skulle kunna kosta, känns han som något som Challe tittat på!
87pjetz skrev:Hur tror ni Huddinge kedjan kommer producera i DIF? Hur mycket tror ni att dem kostade att få från Huddinge?
900 000kr
Född till sportchef.
Nänänä alldeles för mycket, 68p & 475000:- vi fick "ta tre för två" rabatt!android skrev:87pjetz skrev:Hur tror ni Huddinge kedjan kommer producera i DIF? Hur mycket tror ni att dem kostade att få från Huddinge?
900 000kr
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Just det som skrämmer mig. Han kan omöjligt hålla upp dom siffrorna. Han har haft flyt. Det där är omänskligt. Världens bästa sniper, Steven Stamkos är den som klarar av att upprätthålla högst skotteffektivitet i världen. Han ligger på 18-19% varje säsong. Sedan finns det såna där. Som studsar upp en säsong och sätter 20% av sina skott men det är ohållbart i längden. Det är helt enkelt omänskliga siffror.SebGla skrev:I mina ögon letar Challe, precis som vi alla hoppas, en tekare. Så jag satte mig med förbundets statistik på HA bästa tekare och jag fann Justin Kelly.
Över 20% = varningsklockor.
Samma sak gäller faktiskt Soares och hans siffror i allsvenskan med Växjö.
Expert.
Något nytt kring "Mark In Da Park"?
Förutom detta då:
"The ECHL on Monday announced that Reading’s Mark Owuya has been fined an undisclosed amount as a result of his actions prior to ECHL Playoff Game #I-5, Reading at Florida, on April 27.
Owuya is fined under Rule #28 – Supplementary Discipline as a result of his actions in the pre-game warm-up."
Förutom detta då:
"The ECHL on Monday announced that Reading’s Mark Owuya has been fined an undisclosed amount as a result of his actions prior to ECHL Playoff Game #I-5, Reading at Florida, on April 27.
Owuya is fined under Rule #28 – Supplementary Discipline as a result of his actions in the pre-game warm-up."
- SkönaDjurgårn
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Rocky, exakt vad gjorde han? 

- BaronVonDif
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Fan vilken beslutsångest Ölvestad verkar ha.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/