Vilken gentleman han är, flyttar på sig, varså god typ, bakom eget mål.#87 skrev:...vad gör Honken? Jävla tamt i egen zon.
Obra

Vilken gentleman han är, flyttar på sig, varså god typ, bakom eget mål.#87 skrev:...vad gör Honken? Jävla tamt i egen zon.
Jag är inte för att bänka spelare för minsta småsak. Alla kan göra fel. Men denna aktion får mig att fundera på om det inte vore på sin plats. En helt omotiverad utvisning i helt ofarligt läge. Ingen klubba som oturligt hamnar fel eller fastnar utan en dum neddragning av motståndare som hamnar i ens åkväg.SirDIFalot skrev:Äh, det här med "DEN OCH DEN SKA BÄNKAS!" som vi skriker är anledningen att vi inte står i båset.bastis7 skrev:Frågan är vad som hände med det här att när man gör misstag ska man bli petad! Snacka är lätt Zabel men våga agera för faan!
Skojar lite baraSirDIFalot skrev:Jag sa väl att det var en väldigt onödig tvåa? eller?diftobbe89 skrev:Hade det vart Kalus hade SirDIf huggt som en kobra.ciirree skrev:Fan va onödig av Kalus.. nej, minsann, det var Holm, ja justja!
Klassas jag som någon som inte gillar Kalus för övrigt?
Precis. Som Thornberg sa, ibland krävs det att målvakterna vinner matcherna åt lagen. Mattsson får mer än gärna göra det ikväll.ciirree skrev:Känns endå lite osäkert varje gång dem har anfall.. ibland spelar Mattsson så säkert, riktigt bra, men ibland blir allting bara så fel, han känns fladdrig!
Som sagt, inte att jag skyller alla mål på målvakterna, utan att vi behöver nån av dem som spelar säkert och agerar säkert!
Då gör de ju nånting åtminstone. Sjunger gör de inte ivf.Vikas skrev:Lagom amatörmässigt när man låter supportrarna fixa plexiglaset.
Ja jag tror verkligen att det behövs!#87 skrev:Precis. Som Thornberg sa, ibland krävs det att målvakterna vinner matcherna åt lagen. Mattsson får mer än gärna göra det ikväll.ciirree skrev:Känns endå lite osäkert varje gång dem har anfall.. ibland spelar Mattsson så säkert, riktigt bra, men ibland blir allting bara så fel, han känns fladdrig!
Som sagt, inte att jag skyller alla mål på målvakterna, utan att vi behöver nån av dem som spelar säkert och agerar säkert!
Sjöwall skrev:Vore bra om vi spelade nere i Malmös zon lite också?
Supportrarna agerar bara när Malmö gör mål och ungefär 3 min efter.. sen är det knäpptyst.. tråkig publik!Isabo skrev:Då gör de ju nånting åtminstone. Sjunger gör de inte ivf.Vikas skrev:Lagom amatörmässigt när man låter supportrarna fixa plexiglaset.
THIS!ciirree skrev:Känns endå lite osäkert varje gång dem har anfall.. ibland spelar Mattsson så säkert, riktigt bra, men ibland blir allting bara så fel, han känns fladdrig!