Du är verkligen inne på att det är han som du ska kasta skit på just nu? Tur att du har dina prioriteringar rätt. Kan dock glädja dig med att du till 95% säkerhet slipper se honom nästa säsong.SirDIFalot skrev:Tim har varit en besvikelse varje säsong sedan han kom. Borde inte fått förlängt första gången.
Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Senast redigerad av crike den 2013-03-13 21:02:28, redigerad totalt 1 gånger.
VAR HAR JAG REPET?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det kan inte stämma. BIK är för bra för att förlora en sån match. Det har för urstarkt kollektiv.Raus skrev:Nu leder OIK.
Expert.
Så klart så skall väl Oskarshamn vinna och vi åker på stor stryk och spelar bort oss själva.,...
Bra DIF! Era patetiska jävla as! Dra åt helvete!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Var inte det rätt uppenbart att just det här skulle hända?
Besvikelsen är större än på länge, vi spelar upp Örebro i KS! Så jävla bra jobbat...
Så jävla typiskt. När vi behövde ett mirakel så händer det, men så ska vi lägga oss och sova på isen.....EnTillDaniel skrev:iko har vänt. typiskt
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- SirDIFalot
Exakt det jag tippade igår. Oskarshamn vinner men DIF sumpar det.Staten skrev:Var inte det rätt uppenbart att just det här skulle hända?
Expert.
Men det måste vara Gustafssons förtjänst att IKO leder, och Timmys fel att Gustafsson gjort en dålig playoffSirDIFalot skrev:Det kan inte stämma. BIK är för bra för att förlora en sån match. Det har för urstarkt kollektiv.Raus skrev:Nu leder OIK.

Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Hade det inte varit bättre att skänka pengar till vårat egna lag istället för till OIK som iaf har en enorm stolthet att spela för.
Snacka om att BLI totalt verbalt våldtagna av Oscarshamn!
Snacka om att BLI totalt verbalt våldtagna av Oscarshamn!
Jo det är väl precis vad de flesta påstått. Jinxen förnekar sig inte.Staten skrev:Var inte det rätt uppenbart att just det här skulle hända?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag mår inte bra!
4 mål på 5 min...vad tror ni? 

- SirDIFalot
Äh, jag förstår att du bara inte ville ge dig själv falska förhoppningar.Mäklaren skrev:Men det måste vara Gustafssons förtjänst att IKO leder, och Timmys fel att Gustafsson gjort en dålig playoffSirDIFalot skrev:Det kan inte stämma. BIK är för bra för att förlora en sån match. Det har för urstarkt kollektiv.Raus skrev:Nu leder OIK.
Satan vilket skott Åberg har förresten.
Expert.