Håller du på Örebro eller är du ironisk?#10 skrev:Hoppas grabbarna kände att dom gjorde sitt bästa, speciellt erik Gustavsson, han gjorde en kanonmatch och ska vara riktigt nöjd med sin insats, han går säkert på krogen ikväll och skryter över sin insats,
Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
Det sorgliga är att samtliga spelare viker ned sig när det gäller som mest.
Hejdå Kvalserien, hejdå Elitserien..
Hejdå Kvalserien, hejdå Elitserien..
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Daniel942
Haha vad tror du?XantE skrev:Håller du på Örebro eller är du ironisk?#10 skrev:Hoppas grabbarna kände att dom gjorde sitt bästa, speciellt erik Gustavsson, han gjorde en kanonmatch och ska vara riktigt nöjd med sin insats, han går säkert på krogen ikväll och skryter över sin insats,
DIF!
- Jim Morrison
Om ni trodde att det var gamnacke efter Leksandsmötet så är det inget mot hur det kommer vara nu. Tänk vad fort man kan pissa bort allt man kämpat för. Det går så jävla fort.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Om du på riktigt inte kan se ironin som genomlyser hela inlägget bör du kanske överväga en läskurs.XantE skrev:Håller du på Örebro eller är du ironisk?#10 skrev:Hoppas grabbarna kände att dom gjorde sitt bästa, speciellt erik Gustavsson, han gjorde en kanonmatch och ska vara riktigt nöjd med sin insats, han går säkert på krogen ikväll och skryter över sin insats,
25/4-2025
Jag gissar på det sistnämnda.XantE skrev:Håller du på Örebro eller är du ironisk?#10 skrev:Hoppas grabbarna kände att dom gjorde sitt bästa, speciellt erik Gustavsson, han gjorde en kanonmatch och ska vara riktigt nöjd med sin insats, han går säkert på krogen ikväll och skryter över sin insats,
Bedrövligt
Men vi har ju varandra i alla fall. Grapparna.
Jag missade helt vad Sörensen gjorde för att åka ut. På reprisen ser det ut som att han åker in i tre spelare, men det resulterar ju sällan i två minuter?
Det är rent ut sagt förjävligt illa. Blir både arg och besviken på det här laget. Idag gör vi absolut ingen bra match, men att visa lite vilja eller hjärta skulle inte va mig emot. Skulle vara skönt att se någon som ryter till, höjer rösten eller slår sönder en klubba i sargkanten NÅN gång... Händer ingenting.
- Nummer19
Och VEM FAN var jubelidioten som orsakade Örebros straff?! Syftar på den personen som passade öhk spelaren som kom ut från utvisningsbåset och inte Erik G.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Första gången på 34 år som jag skäms över att vara DIF-Hockey supporter, tråkigt men sant!
- Jim Morrison
Försök inte att överträffa varandra i sågningar nu bara. Tröttsamt att läsa. Alla vet att det är skit och alla är så jävla besvikna på laget. Det räcker så.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha uppfattade det efter.förevigtdjurgården skrev:Om du på riktigt inte kan se ironin som genomlyser hela inlägget bör du kanske överväga en läskurs.XantE skrev:Håller du på Örebro eller är du ironisk?#10 skrev:Hoppas grabbarna kände att dom gjorde sitt bästa, speciellt erik Gustavsson, han gjorde en kanonmatch och ska vara riktigt nöjd med sin insats, han går säkert på krogen ikväll och skryter över sin insats,
-
Daniel942 skrev:Erik Gustafsson är en sån jävla nolla så jag vet inte. Han vill jag aldrig mer se i DIF-dressen.
Sörensen gör en sån jävla idiotgrej i slutet så jag vet inte. Fy fan vad trött jag blir på sånt.
Yey, way to go DIF. Vilka jävla losers det finns i vårt omklädningsrum. Fy fan, jag orkar inte.
Så vad gjorde Sörensen?? Jag såg inte och kommentatorerna förstod inte heller som det lät..
Men visst, att ta en 2:a hur som i ett sådant läge är idiotiskt. För min del kändes det mer som att han försökte få igång något, jag försvarar nog Sörensen här, trots att jag inte såg själva utvisningssituationen.
Men det här är helt klart den sämsta matchen sen Leksands-vinsten.
Har vi tappat luften? Slut körda? Sönder läst spel? Jag vet inte men ser det ut såhär så kommer vi fortsätta harva i AS.