Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Mäklaren
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011

Inlägg av Mäklaren »

SirDIFalot skrev:Jag såg en rejäl av Honken och minst 2-3 av Ölvestad. Men dessa fick 0 tacklingar av AB.
Japp, Honken satte en riktigt fet höfttackling i egen zon. Cred till honom. Inte ofta man ser den killen spela fysiskt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Mäklaren skrev:
SirDIFalot skrev:Jag såg en rejäl av Honken och minst 2-3 av Ölvestad. Men dessa fick 0 tacklingar av AB.
Japp, Honken satte en riktigt fet höfttackling i egen zon. Cred till honom. Inte ofta man ser den killen spela fysiskt.
Fan också, detta missade jag helt... Undrar om det kommer att hända igen eller är det så att jag missade när Honken spelade fysiskt.

Däremot såg jag att Printz satte några riktigt härliga tacklingar, bl.a så fick han in en riktigt bra open-ice.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Caveman skrev:
Mäklaren skrev:
Fan också, detta missade jag helt... Undrar om det kommer att hända igen eller är det så att jag missade när Honken spelade fysiskt.

Däremot såg jag att Printz satte några riktigt härliga tacklingar, bl.a så fick han in en riktigt bra open-ice.
Jag tror helt enkelt du sumpade chansen, det var där & då :wink:
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skriv svar