Japp, Honken satte en riktigt fet höfttackling i egen zon. Cred till honom. Inte ofta man ser den killen spela fysiskt.SirDIFalot skrev:Jag såg en rejäl av Honken och minst 2-3 av Ölvestad. Men dessa fick 0 tacklingar av AB.
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Fan också, detta missade jag helt... Undrar om det kommer att hända igen eller är det så att jag missade när Honken spelade fysiskt.Mäklaren skrev:Japp, Honken satte en riktigt fet höfttackling i egen zon. Cred till honom. Inte ofta man ser den killen spela fysiskt.SirDIFalot skrev:Jag såg en rejäl av Honken och minst 2-3 av Ölvestad. Men dessa fick 0 tacklingar av AB.
Däremot såg jag att Printz satte några riktigt härliga tacklingar, bl.a så fick han in en riktigt bra open-ice.
- Lee Harvey Oswald
Jag tror helt enkelt du sumpade chansen, det var där & dåCaveman skrev:Fan också, detta missade jag helt... Undrar om det kommer att hända igen eller är det så att jag missade när Honken spelade fysiskt.Mäklaren skrev:Japp, Honken satte en riktigt fet höfttackling i egen zon. Cred till honom. Inte ofta man ser den killen spela fysiskt.SirDIFalot skrev:Jag såg en rejäl av Honken och minst 2-3 av Ölvestad. Men dessa fick 0 tacklingar av AB.
Däremot såg jag att Printz satte några riktigt härliga tacklingar, bl.a så fick han in en riktigt bra open-ice.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan