Hem med Owuya!Jim Morrison skrev:Tycker faktiskt Wesslau torskar denna åt oss, sorry. Eller gör att vi förlorar poäng i alla fall.
FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
- JJohansson
- Säsongskort: Ja
Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Nu förlorar vi väl i sudden oxå 

Ett "kanske" han borde ta men det andra är självmål så det skall han absolut inte lastas för.Djurgårn skrev:Två mål som jag tycker Wesslau borde ha tagit....fan
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
- Lee Harvey Oswald
Mmh...Lee Harvey Oswald skrev:Snart kliver bombom in i handlingarna...
Wesslau ser ut som Wesslau gjorde innan 2009/2010.
Släpper in skott som inte är skott....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jäkla lotto FBK har ikväll...
Kämpa nu för fan!
Kämpa nu för fan!
Hahahahahaha.....hahaJJohansson skrev:Hem med Owuya!Jim Morrison skrev:Tycker faktiskt Wesslau torskar denna åt oss, sorry. Eller gör att vi förlorar poäng i alla fall.
Deras första mål är en tavla av honom. Den MÅSTE han hålla.Taskman skrev:Ett "kanske" han borde ta men det andra är självmål så det skall han absolut inte lastas för.Djurgårn skrev:Två mål som jag tycker Wesslau borde ha tagit....fan
Det går fort i hockey...JJohansson skrev:Hem med Owuya!Jim Morrison skrev:Tycker faktiskt Wesslau torskar denna åt oss, sorry. Eller gör att vi förlorar poäng i alla fall.

Edit: SNABEL! Riktigt fin pass av Tjärna dock.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Men kan ni hålla käft angående BomBom. ALLT är faktiskt inte hans fel som inte är bra.
Wesslau ska ta båda målen, och då hade vi haft tre viktiga poäng och tryckt ner Fbk än mer i skiten.
Wesslau ska ta båda målen, och då hade vi haft tre viktiga poäng och tryckt ner Fbk än mer i skiten.
- JJohansson
- Säsongskort: Ja
Mattias Carlsson har elitseriens bästa handledsskott.
- Jim Morrison
Oj DÄR är Carlsson. Har bara sett honom sitta i utvisningsbåset eller bänken annars.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad ska Wesslan göra på sista målet? Pucken styrs ju fan av egen back in mellan benen på honom...jensa85 skrev:Men kan ni hålla käft angående BomBom. ALLT är faktiskt inte hans fel som inte är bra.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Såg jag helt fel eller? Det var väl en styrning av en DIF spelare som gjorde att deras andra mål gled in?Lee Harvey Oswald skrev:Mmh...Lee Harvey Oswald skrev:Snart kliver bombom in i handlingarna...
Wesslau ser ut som Wesslau gjorde innan 2009/2010.
Släpper in skott som inte är skott....
Alltså Carlsson, bättre läge får du inte.
Och ett tips Mattias, Nihlstorp har plocken på sin högersida, om du inte märkt det tidigare!
Och ett tips Mattias, Nihlstorp har plocken på sin högersida, om du inte märkt det tidigare!
Nej, för han är så extremt jävla dålig och fortsätter att sabba för oss. Tror du att det endast är tillfälligheter att han ständigt är inblandad i dessa situationer?jensa85 skrev:Men kan ni hålla käft angående BomBom. ALLT är faktiskt inte hans fel som inte är bra.