Sjöwall skrev:Jag hade gärna haft en tråd som är "klistrad" i forumet där man kan lägga in länk till torrents för olika matcher. Det finns säkert fler än jag som gärna ser matcherna i efterhand också. Har dock ingen som helst aning om detta bryter mot någon sorts forumregel isåfall är det bara att bortse från detta inlägget.
Rättigheterna till sändningarna har TV4-bolagen. Att sprida deras sändningar kan nog bryta mot gällande lagstiftning.
Dock betyder ju inte att länka till en torrent samma sak som att det är du som sprider den .
Sharing is caring!
jag är inte anti-fildelning men varnar ändå för att sprida torrents via detta forum. Mitt råd är att sköta sånt någon annanstans.
Därför att första 20 minutrarna var så in åt helvete urusla och undertecknad var ordentlig hungrig så därför kändes valet att smälla ihop några varma mackor i pausen inte fel. Tog dock lite längre tid än vad jag hade räknat med dock därav den sena ankomsten till period 2.
Kall-El skrev:Därför att första 20 minutrarna var så in åt helvete urusla och undertecknad var ordentlig hungrig så därför kändes valet att smälla ihop några varma mackor i pausen inte fel. Tog dock lite längre tid än vad jag hade räknat med dock därav den sena ankomsten till period 2.
avgå....
Hinner man köpa en cola i pausen så hinner man även laga mat
Halla...
fan va ja a glad att dIF vann över ai hocky. Nastan alla mina kompis haller.pa ai h.
Min brorsa farsvarar mig. ja tycker er klak ar bast i varlden.
Ahmed skrev:Halla...
fan va ja a glad att dIF vann över ai hocky. Nastan alla mina kompis haller.pa ai h.
Min brorsa farsvarar mig. ja tycker er klak ar bast i varlden.
Är du på riktigt......? Ursäkta om du inte är det.