Men helvete, hur fan kan du stå å vara så jävla äcklig Owuya? Stå å flina å prata lika lyriskt som en 5-åring på julafton. Din blick ska vara tom, kinderna ska prydas av tårar och inga ord ska kunna beskriva din besvikelse. Egentligen borde du inte ens göra en intervju. In i duschen, stick hem å lägg dig i sängen och fundera på om du verkligen gjort rätt val i livet. Hoppas du kommer ha lika svårt att sova som jag.Daniel942 skrev:Hur i helvete kan man stå och flina efter matchen???????
http://tv.expressen.se/sport/1.2201599/ ... e-skit-dar
Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010
Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010
Och:
Jag tyckte matchen var ganska jämn stundtals. Båda lagen spelade illa. Det som skiljde oss från Råttorna var att de fick utdelning på INGET. Mark-O som hade spelat upp sig och tagit sig ut från min shitlist är nu efter dagens jävla plattmatch inmurad i shitlistans vägg. hur fan tänker han när det är match? Står han och drömmer om en musikkarriär?! Åker du ut på en puck måste du ha en plan A och en plan B... Vart ska du skicka pucken? ...
Att Djurgårdens IFs backar använder sig av rundel-ut som uppspelsvariant är mig en enorm gåta. Jag tror jag räknade till uppemot 10 rundel-ut som slogs och som resulterade i att SolnaTattare snappade upp pucken och satte press på Mark-O... Till och med i helt ofarliga situationer finns det backar i DIF som slår rundel-ut ... Näe. Det måste vara dags att peta en handfull spelare nu och ersätta dem med junisar. Det kan inte fortsätta så här.
Har en biljett till DIF-Luleå den 7e dec. Kostade mig 25 spänn. Om detta spel står sig och om Hardy & Co fortsätter mala på med detta sopgäng (ja, omotiverade spelare är sopor i min bok) så kommer den platsen att stå tom den 7 dec.
Så besviken.
Jag tyckte matchen var ganska jämn stundtals. Båda lagen spelade illa. Det som skiljde oss från Råttorna var att de fick utdelning på INGET. Mark-O som hade spelat upp sig och tagit sig ut från min shitlist är nu efter dagens jävla plattmatch inmurad i shitlistans vägg. hur fan tänker han när det är match? Står han och drömmer om en musikkarriär?! Åker du ut på en puck måste du ha en plan A och en plan B... Vart ska du skicka pucken? ...
Att Djurgårdens IFs backar använder sig av rundel-ut som uppspelsvariant är mig en enorm gåta. Jag tror jag räknade till uppemot 10 rundel-ut som slogs och som resulterade i att SolnaTattare snappade upp pucken och satte press på Mark-O... Till och med i helt ofarliga situationer finns det backar i DIF som slår rundel-ut ... Näe. Det måste vara dags att peta en handfull spelare nu och ersätta dem med junisar. Det kan inte fortsätta så här.
Har en biljett till DIF-Luleå den 7e dec. Kostade mig 25 spänn. Om detta spel står sig och om Hardy & Co fortsätter mala på med detta sopgäng (ja, omotiverade spelare är sopor i min bok) så kommer den platsen att stå tom den 7 dec.
Så besviken.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Chilla, pratar inte om dig personligen. Är bara förbannat trött på att folk som sitter på forumen och följer matcher ska gnälla över insatsen hos de som är på plats. Och ja, jag stod också kvar.[/quote]SirDIFalot skrev: Jag var på plats så håll käften och klipp dina förbannade filmer. Så du är också en som onanerar till DFG-filmer och leker din förenings trogna soldat. Kvartsamtal, slå sönder några barnvagnar när vi inte vinner och skrika avgå för full hals passar perfekt för killar som Caveman osv. Men i motvind är det svårare att pissa men kom fan inte och säg att det är omöjligt! Det visade om inte annat vi som stod kvar och tog emot de sista smällarna.
Visst, ska ta et lugnt! Ber om ursäkt ifall det blev lite fel. Men det de som lämnar inte förstår är att bara för att spelarna gör en kass insats, så kan vi fortfarande göra vårat. Visa en enad front och visa att vi tamefan är Djurgårdare som älskar vår förening. Det sänder signaler till hela Hockeysverige och vi kan fortfarande gå med flaggan i topp. Det är spelarna som får ta skiten! Nu visade stora delar av klacken att vi inte är bättre än spelarna alls. Vi viker också ner oss! Det skäms jag för. Man ska fullfölja fighten inte lägga sig ner i någon jävla fosterställning och låta de äckliga svinen våldta oss från alla håll och kanter.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Politisk korrekt!? Nä nu ljuger du allt.SirDIFalot skrev: Hehe, jag som alltid får skit för att jag är "för politiskt korrekt" i vanliga fall och ska skydda föreningen och inte kan kritisera när det går dåligt...
Jag vill då minnas att jag sett en bild där du pekar finger!

Öppen träning imorgon, så blir det.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Daniel942
Nu blev allt citeringen jävligt felJockmaniac skrev: Visst, ska ta et lugnt! Ber om ursäkt ifall det blev lite fel. Men det de som lämnar inte förstår är att bara för att spelarna gör en kass insats, så kan vi fortfarande göra vårat. Visa en enad front och visa att vi tamefan är Djurgårdare som älskar vår förening. Det sänder signaler till hela Hockeysverige och vi kan fortfarande gå med flaggan i topp. Det är spelarna som får ta skiten! Nu visade stora delar av klacken att vi inte är bättre än spelarna alls. Vi viker också ner oss! Det skäms jag för. Man ska fullfölja fighten inte lägga sig ner i någon jävla fosterställning och låta de äckliga svinen våldta oss från alla håll och kanter.

DIF!
Vilken jävla tomte...Daniel942 skrev:Nu blev allt citeringen jävligt felJockmaniac skrev: Visst, ska ta et lugnt! Ber om ursäkt ifall det blev lite fel. Men det de som lämnar inte förstår är att bara för att spelarna gör en kass insats, så kan vi fortfarande göra vårat. Visa en enad front och visa att vi tamefan är Djurgårdare som älskar vår förening. Det sänder signaler till hela Hockeysverige och vi kan fortfarande gå med flaggan i topp. Det är spelarna som får ta skiten! Nu visade stora delar av klacken att vi inte är bättre än spelarna alls. Vi viker också ner oss! Det skäms jag för. Man ska fullfölja fighten inte lägga sig ner i någon jävla fosterställning och låta de äckliga svinen våldta oss från alla håll och kanter.
- DIF_Soldier
Jag är också trött på att det hackas på Djurgårdare som inte bor i Stockholm. Jag lovar, om vi försvann hade det inte funnits många kvar. Jag sätter min högra arm på att jag är dubbelt så mycket Djurgårdare som de as som pallrar sig till Globen för första gången på tio år och låtsas vara Djurgårdare i en semi mot lhc när det går bra, för att sedan skita i vilket när det blåser.Jockmaniac skrev:Jag var på plats så håll käften och klipp dina förbannade filmer. Så du är också en som onanerar till DFG-filmer och leker din förenings trogna soldat. Kvartsamtal, slå sönder några barnvagnar när vi inte vinner och skrika avgå för full hals passar perfekt för killar som Caveman osv. Men i motvind är det svårare att pissa men kom fan inte och säg att det är omöjligt! Det visade om inte annat vi som stod kvar och tog emot de sista smällarna.SirDIFalot skrev: Verkligen, sitter i sina byhålor och mumlar om alltid oavsett och gnäller på de som i alla fall är på plats...
Fan ta dem, och fan ta er. Ni bör respektera oss övriga Djurgårdare. Hur många av Er som bor i Stockholm köper sovernirer årligen? Hur många av Er har varit medlem i tio års tid? Just det, så håll käften och sluta tjafsa inbördes för helvete innan jag arkebuserar er.
Säg den glädje som varar
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Kan vi snälla höja nivån ett par steg över "gnagarforum-nivå". Just nu ligger vi långt under. Ser framför mig hur de njuter.
- SirDIFalot
Japp, förstår vad du menar. Hade varit väldigt kraftfullt gjort men menar att man måste ha förståelse för att en och annan inte har lust/energi att genomföra något sånt. Att se "Gnaget-våldta-Djurgården-2.0" gör ju så att en hel del tappar lust att stå upp för spelarna som just nu skämmer ut en.Jockmaniac skrev: Visst, ska ta et lugnt! Ber om ursäkt ifall det blev lite fel. Men det de som lämnar inte förstår är att bara för att spelarna gör en kass insats, så kan vi fortfarande göra vårat. Visa en enad front och visa att vi tamefan är Djurgårdare som älskar vår förening. Det sänder signaler till hela Hockeysverige och vi kan fortfarande gå med flaggan i topp. Det är spelarna som får ta skiten! Nu visade stora delar av klacken att vi inte är bättre än spelarna alls. Vi viker också ner oss! Det skäms jag för. Man ska fullfölja fighten inte lägga sig ner i någon jävla fosterställning och låta de äckliga svinen våldta oss från alla håll och kanter.
Expert.
Men sluta klaga på varandra nu! Det är spelarna som skall ha skit efter en sån här match.
Att kritisera klacken och publiken i övrigt är bara löjligt.
Det är spelarna som skall ha kritik. Ingen annan!
Att kritisera klacken och publiken i övrigt är bara löjligt.
Det är spelarna som skall ha kritik. Ingen annan!
Det är jävligt märkligt att det allt som oftas är "bönder" som gnäller på DIF publiken.... Var är ni när det inte är derby?DIF_Soldier skrev:Jag är också trött på att det hackas på Djurgårdare som inte bor i Stockholm. Jag lovar, om vi försvann hade det inte funnits många kvar. Jag sätter min högra arm på att jag är dubbelt så mycket Djurgårdare som de as som pallrar sig till Globen för första gången på tio år och låtsas vara Djurgårdare i en semi mot lhc när det går bra, för att sedan skita i vilket när det blåser.Jockmaniac skrev:Jag var på plats så håll käften och klipp dina förbannade filmer. Så du är också en som onanerar till DFG-filmer och leker din förenings trogna soldat. Kvartsamtal, slå sönder några barnvagnar när vi inte vinner och skrika avgå för full hals passar perfekt för killar som Caveman osv. Men i motvind är det svårare att pissa men kom fan inte och säg att det är omöjligt! Det visade om inte annat vi som stod kvar och tog emot de sista smällarna.SirDIFalot skrev: Verkligen, sitter i sina byhålor och mumlar om alltid oavsett och gnäller på de som i alla fall är på plats...
Fan ta dem, och fan ta er. Ni bör respektera oss övriga Djurgårdare. Hur många av Er som bor i Stockholm köper sovernirer årligen? Hur många av Er har varit medlem i tio års tid? Just det, så håll käften och sluta tjafsa inbördes för helvete innan jag arkebuserar er.
- SirDIFalot
Haha, det var åt ett flygplan med SvFF logan, räknas inte!Snazzi skrev:Politisk korrekt!? Nä nu ljuger du allt.SirDIFalot skrev: Hehe, jag som alltid får skit för att jag är "för politiskt korrekt" i vanliga fall och ska skydda föreningen och inte kan kritisera när det går dåligt...
Jag vill då minnas att jag sett en bild där du pekar finger!![]()
Expert.
- Daniel942
Förlåt, men vem i helvete bryr sig om sovernirer?DIF_Soldier skrev:Hur många av Er som bor i Stockholm köper sovernirer årligen?
MEN alla är lika värda i DIF-Familjen. Stockholmare som icke-stockholmare.
DIF!
-
Men det är ju så det är.... Hur tror du att det känns att stå där rejält underbemannade mot en numerärt större ajk-klack som tokhånar oss bland annat på grund av de som gick. Men i tron att man är lite bättre så står man där och "tar emot smällarna"... Det är precis så det är, smällar!V-sign skrev:
jag kunde inte gå idag så jag tänker inte klaga på varken de som stod kvar eller de som gick. Alla tänker olika. Alla resonerar olika. Men jag tycker nog att man gör sig själv lite väl viktig om man tror att man "tog emot de sista smällarna" bara för att man stod kvar. Jag tror alla supportrar av detta lag känner samma sak idag. Alla är lika jävla besvikna.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Klart det gör! Högt upp i luften och över stan, vi kapar flygplan!SirDIFalot skrev:Haha, det var åt ett flygplan med SvFF logan, räknas inte!Snazzi skrev:Politisk korrekt!? Nä nu ljuger du allt.SirDIFalot skrev: Hehe, jag som alltid får skit för att jag är "för politiskt korrekt" i vanliga fall och ska skydda föreningen och inte kan kritisera när det går dåligt...
Jag vill då minnas att jag sett en bild där du pekar finger!![]()