Kan ni inte ta det där snacket i PM?SirDIFalot skrev:Och nu har du PM igenSirDIFalot skrev:Du har PMEnbom skrev:Så här när grundserien börjar närma sig sitt slut, så gjorde jag en film med lite klipp från säsongen som får mig att dra på smilbanden. Förhoppningsvis är det inte bara jag som gillar't![]()
YouTube
Säsongen 2009/10
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongen 2009/10
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- SirDIFalot
Haha, men ingen märker när man skickar PM ifall man inte skriver det till dom på forumet 

Expert.
Kan vi inte ha en "du har pm-tråd" då? som de som skickar pm kan läsa.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Själv tycker jag att alla kan automatiskt göra som mig och kolla på "1 nytt meddelande" skylten. Tar inte så lång tid och man slipper läsa för att veta att man har PM.
Helt klart den smartaste lösningen.
Helt klart den smartaste lösningen.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- SirDIFalot
Suck. Ja ja, det kan gå ändå. LHC utan tjecker och Håkansson, Printz kan sänka Mårtensson i första bytet så kan det lösa sig.
Men för i helvette.
Har dom jävla fittskaften inget bättre för sig?
Råttan Thörnqvist kan åka och bentackla utan avstängningar, likaså kunde den där täljetattaren.
Andreas Holmqvist pratade och slog sönder en klubba, och för det får han två matchers längre avstäning än spelare som långtidsskadar andra.
Disciplinnämnden hatar DIF, och nu bevisade dom det för oss alla tydligare än någonsin.
Dra åt helvette era jävla pajasar.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Kan de inte bra skrota "Disciplinnämnden", de gör ju i princip aldrig rätt...
- SirDIFalot
Varför kan de inte säga två matcher från början? Istället för att komma med det 4-5 timmar innan match?
Expert.
Helt jävla OFATTBART hur man kan ge Honken TVÅ matchers avstängning för att han blir förbannad i spelargången och slår sönder sin klubba. Var fan är vi påväg egentligen när det tydligen är allvarligare med frustration som går ut över en hockeyklubba än fula och fega påhopp och knätacklingar alá Martin Thörnberg??
Hatar den här äckliga jävla disciplinnämnden så mycket att jag önskar att något väldigt otäckt ska hända när dom sitter och lottar ut straffsatser på nästa möte.
Med endast tre matcher kvar av grundserien står oerhört viktiga platser och poäng på spel och så får dom jävla nollorna sitta och avgöra genom att dela ut avstängningar på nyckelspelare för rena skitgrejer.
Förstår att elitserien blir mer och mer oattraktiv för dom bättre spelarna när vi har ett gäng inkompetenta idiotjävlar som rättsskipare och en domarkår som är under all kritik.
Usch. Vill bara spy på skiten.
Hatar den här äckliga jävla disciplinnämnden så mycket att jag önskar att något väldigt otäckt ska hända när dom sitter och lottar ut straffsatser på nästa möte.
Med endast tre matcher kvar av grundserien står oerhört viktiga platser och poäng på spel och så får dom jävla nollorna sitta och avgöra genom att dela ut avstängningar på nyckelspelare för rena skitgrejer.
Förstår att elitserien blir mer och mer oattraktiv för dom bättre spelarna när vi har ett gäng inkompetenta idiotjävlar som rättsskipare och en domarkår som är under all kritik.
Usch. Vill bara spy på skiten.
Tyvärr är vårt enda maktmedel att inte gå på matcher. Inte speciellt bra för DIF Hockey.
Man får hoppas att dom innerst inne, vet om att dom är helt värdelösa, riktigt bottenskrap av befolkningen som alla bara irriterar sig på. Ett oönskat element av samhället helt enkelt, underlägsna råttor, kackerlackor och annat jävulskap.
Man får hoppas att dom innerst inne, vet om att dom är helt värdelösa, riktigt bottenskrap av befolkningen som alla bara irriterar sig på. Ett oönskat element av samhället helt enkelt, underlägsna råttor, kackerlackor och annat jävulskap.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Efter att ha skrikit ut min ilska i duschen, tänker jag nu precis som du.SirDIFalot skrev:Varför kan de inte säga två matcher från början? Istället för att komma med det 4-5 timmar innan match?
Hur i helvete kan de komma på detta 5 timmar innan match?
Känns som att det är samma diciplinnämnd som i fotbollen.
Äckliga jävla idioter.
Pinsamma fittor!
- -daniel-

Honken går till sin egen begravning...? Klura på den, ni...
- DIF_Soldier
Om DIF släpper in färre mål än lhc och DIF vinner en match mer/plockar poäng i de två kvarstående matcherna (oavgjort + övertidsseger) vinner DIF andraplatsen på målskillnad... +28 mot lhcs 27.
Torsk imorrn för fbk och vi behöver 1 pinne för en extra hemmamatch.
Torsk imorrn för fbk och vi behöver 1 pinne för en extra hemmamatch.
Säg den glädje som varar