Djurgården IF - Skellefteå AIK, 4/1 2007
-
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Re: ok
Kylskåp skrev:Det är sant, draget var bättre förra året. Det kommer aldrig upprepas. T.ex. kan man jämföra växelsången som förra året nådde sjuk ljudnivå, inte riktigt samma klass i år. Men för fan var vi var bra!micke_1891 skrev:Det var ett bättre drag förra året och det var en bättre "motståndarklack" så. Skelleftå klaacken HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH kan inte sluta grava att de ens skulle hota oss är ju redan årets skämt![]()
![]()
![]()
Tim/kylskåp när drar du in på lördag? Tänkte att vi kunde dra in samtidigt. Såg dig föressten på matchen idag. Hare bra allihop.
skelleftå klacken hahahaha
Saik fansen stod inte ens upp, deras supporterkultur är ett skämt och det vet dom om.
Vete fan, har ÄNTLIGEN fixat kompanjon till DIF-matcherna men då vi inte har biljett blir det nog rätt tidigt tyvärr. Såg dig med. Du, Bengan och Danne röjde på rätt bra där uppe.
Aa självklart är det match så är det match och då måste man röja till det

Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
Ottosson va grym idag. Den kedjan va för en gång skull klart bäst. Men jag fattar inte varför inte DIF kan kliva fram mer. Det backas hem alldeles för tidigt och centerna ligger nästan i knät på backarna. Med ett sånt här publikstöd vore det perfekt att tokforchecka.Uppspelen från egen zon ( och det är inte backarnas fel!) och powerplay måste det också hända nått med om det ska ske nån permanent förbättring av tabell läget.
Dom blev varnade, men tog inte varningen på ett bra sätt:
Skellefteåtränaren Per-Erik:
– Vi hade pratat om att Djurgården skulle ha bra publikstöd och att vi skulle försöka att gilla läget. Så blev det inte. Sen hade vi pratat om att starta med lite riv och drag. Så blev det inte heller.
– Det fanns inget riktigt krut i dag, tyvärr. Djurgården var bättre.
Där satt den!
Skellefteåtränaren Per-Erik:
– Vi hade pratat om att Djurgården skulle ha bra publikstöd och att vi skulle försöka att gilla läget. Så blev det inte. Sen hade vi pratat om att starta med lite riv och drag. Så blev det inte heller.
– Det fanns inget riktigt krut i dag, tyvärr. Djurgården var bättre.
Där satt den!

Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
-
ok
Jordan vet inte om nästan förra årets citat var ännu bättre
Från FBK-forum efter matchen för ett år sedan
"grabbar ikväll har vi fått oss en lektion i läktarkultur"
Tycker föressten att många av Skelleftå supportrarna har visat sig vara trevliga på de olika forumen, aa alla förutom MR.sthlm som säkert hejar på aik eller bajen i fotboll.
Tycker föressten att många av Skelleftå supportrarna har visat sig vara trevliga på de olika forumen, aa alla förutom MR.sthlm som säkert hejar på aik eller bajen i fotboll.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Re: ok
Haha.. ja juste. Den var ju klockren!micke_1891 skrev:Jordan vet inte om nästan förra årets citat var ännu bättre

Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
najs
Vi bor i sverige största stad, flest invånare, då ska vi fan kunna ha minst 600 i klacken varje match , det klarar ju till och med lagen från landet, aja , alla köper plåt till på lördag, !
DIF är i ett utsatt läge just nu och vi ska till slutspel, STÅ UPP FÖR DIF !

-
Re: najs
Japp, Köp plåt! 600 pers i klacken mot Götet lär vi bli.Goordon skrev:Vi bor i sverige största stad, flest invånare, då ska vi fan kunna ha minst 600 i klacken varje match , det klarar ju till och med lagen från landet, aja , alla köper plåt till på lördag, !

Aa fantastiskt.
Köp biljett till Frölunda nu!
Det var klart mycket bättre stämning på andra sånger men
haha bästa var ändå när man för en gångs skulle fick höra sittplats sjunga med haha faktiskt! det är sällan man får se sånt i stockholmshockeyn...
underbart! och det som gör det ännu bättre är tabellläget! Hoppas resultaten fortsätter gå vägen!
Köp biljett till Frölunda nu!
Det var klart mycket bättre stämning på andra sånger men
haha bästa var ändå när man för en gångs skulle fick höra sittplats sjunga med haha faktiskt! det är sällan man får se sånt i stockholmshockeyn...
underbart! och det som gör det ännu bättre är tabellläget! Hoppas resultaten fortsätter gå vägen!
Bäst i stan!
Rock´n´roll, klart vi kommer på lördag! Jag försökte få tag på biljett (och snus för den delen) inne på annexet efter matchen men det var omöjligt... JK var mer intresserade av att få sina hinkar fulla (som jag la minst 200pix i). btw.. snusen fick jag till slut av don_t
...
Idag var det förmodligen 80-90% DIF Fotbolls fans på hovet och vi kan ju bara drömma om att dom kommer igen på lördag :/ Alla som skriver här o säger att det varit sådannt grymt drag osv och att alla skall komma tills på lördag.. jag säger bara get back to reallity! Vi står där igen med en 50-manna klack som inte ens har lättölsåldern inne.
Ok jag är förfriskad av diverse drycker but thats my side of the story.

Idag var det förmodligen 80-90% DIF Fotbolls fans på hovet och vi kan ju bara drömma om att dom kommer igen på lördag :/ Alla som skriver här o säger att det varit sådannt grymt drag osv och att alla skall komma tills på lördag.. jag säger bara get back to reallity! Vi står där igen med en 50-manna klack som inte ens har lättölsåldern inne.
Ok jag är förfriskad av diverse drycker but thats my side of the story.
Teemu Lassila till City:
- Fortsätter fansen stödja oss så här, så tar vi SM-guld.
Det är jag säker på, säger Djurgårdsmålvakten till City.
- Otroligt, helt fantastiskt. Jag har aldrig varit med om något liknande i hela livet. Att ha det här stödet och få hålla nollan samtidigt. Jag är ...puh... helt otroligt, säger Lassila till City och är på väg att spricka av glädje.
Det gick rysningar genom hela kroppen. Det mest fantastiska jag varit med om. Och du såg ju hur killarna spelade. De lyfte helt klart av stödet
- Fortsätter fansen stödja oss så här, så tar vi SM-guld.
Det är jag säker på, säger Djurgårdsmålvakten till City.
- Otroligt, helt fantastiskt. Jag har aldrig varit med om något liknande i hela livet. Att ha det här stödet och få hålla nollan samtidigt. Jag är ...puh... helt otroligt, säger Lassila till City och är på väg att spricka av glädje.
Det gick rysningar genom hela kroppen. Det mest fantastiska jag varit med om. Och du såg ju hur killarna spelade. De lyfte helt klart av stödet
DIF! ALLTID - OAVSETT!