Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Defensiven blev bättre och bättre under förra säsongen och såg till och med duglig ut mot slutet. Tycker den har tagit stora steg nu under sommaren också och tror det finns en hel del poäng att hämta hem pga det jämfört med förra säsongen. Offensiven har tre tunga tapp och det måste in hög kvallité på de sista offensiva pjäserna och för tillfället är jag bara nöjd med att många av de som inte levererade och/eller höll måttet nu får fortsätta på annat håll. Klarar vi av att fixa sista luckorna på ett bra sätt så tror jag en spelare som Hudon kan växa enormt, tycker han har god chans att kunna vara SHLs bäste målskytt när kommande säsong är över.
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Mycket hänger på att tränartrojkan skruvar på spelet också.JTB1973 skrev: ↑2026-07-16 08:20:34 Defensiven blev bättre och bättre under förra säsongen och såg till och med duglig ut mot slutet. Tycker den har tagit stora steg nu under sommaren också och tror det finns en hel del poäng att hämta hem pga det jämfört med förra säsongen. Offensiven har tre tunga tapp och det måste in hög kvallité på de sista offensiva pjäserna och för tillfället är jag bara nöjd med att många av de som inte levererade och/eller höll måttet nu får fortsätta på annat håll. Klarar vi av att fixa sista luckorna på ett bra sätt så tror jag en spelare som Hudon kan växa enormt, tycker han har god chans att kunna vara SHLs bäste målskytt när kommande säsong är över.
Vi kan ha vilket lag som helst men om vi inte vågar äga och spela puck blir det lite bortkastat.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2026/27
Absolut och håller med fullständigt. Ska detta bli bra inom närmaste framtiden så måste matcherna spelas till stor del på våra villkor. Tycker Kimby har levererat det man kan önska hittills inför varje säsong och hoppas verkligen han löser detta också. Tycker det är hyfsat drygt att börja om alldeles för ofta och speciellt då vi har rätt dåligt trackrecord senaste tiden, tänker Barry Smith och garpen främst härJim Morrison skrev: ↑2026-07-16 08:33:07Mycket hänger på att tränartrojkan skruvar på spelet också.JTB1973 skrev: ↑2026-07-16 08:20:34 Defensiven blev bättre och bättre under förra säsongen och såg till och med duglig ut mot slutet. Tycker den har tagit stora steg nu under sommaren också och tror det finns en hel del poäng att hämta hem pga det jämfört med förra säsongen. Offensiven har tre tunga tapp och det måste in hög kvallité på de sista offensiva pjäserna och för tillfället är jag bara nöjd med att många av de som inte levererade och/eller höll måttet nu får fortsätta på annat håll. Klarar vi av att fixa sista luckorna på ett bra sätt så tror jag en spelare som Hudon kan växa enormt, tycker han har god chans att kunna vara SHLs bäste målskytt när kommande säsong är över.
Vi kan ha vilket lag som helst men om vi inte vågar äga och spela puck blir det lite bortkastat.
Silly Season 2026/27
Läste en intervju med MDB, där han säger att man jobbat enligt 2 scenarier, dvs ett med Viggo och ett utan. Givet att man faktiskt gjort det, borde man ha identifierat ett par centrar man redan pratar med. Sen ska dom ju som sagt vilja komma, men det jag menar är att men då inte börjar från noll rimligen