Förväg? Det etablerades ju som absolut forumsanning för nån vecka sedan att Gidlöf är gudfadersjälv jämfört med våra befintliga slipsar.
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 2024/25
I eftermiddag kör vi gänget. Se till att vara på plats om ni kan och var med från start röstmässigt. Drick era bärs före och efter match och lyssna på capo! FRAMÅT DJURGÅR’N!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Wärsell å Larsson iaf
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Idag förväntar jag mig blåstället på. Vinna kamperna. Ta pucken mot mål. Insida. Starka. Raka snabba uppspel på tejpen på spelare i fart så vi kommer genom mittzon enkelt. Säkra ingångar. Ett vasst PP och ett starkt BP men att vi spelar disciplinerat å åker skridskor så BP ej behövs.
Är det för mycket begärt?:)
Är det för mycket begärt?:)
Säsongen 2024/25
Enligt statistiken är han en stabil förstamålvakt i SHL. Innan JVM var han uppe och nosade som en toppmålvakt i ligan. Bör ha en nivå upp på våra målvakter således.
Såg inte matchen, men rent generellt i pojkhockey kan du få tre mot noll:or och annat konstigt vilket gör att en match som samplesize blir relativt missvisande.
Men att Munther höll nollan trots 27 skott emot sig är ändå anmärkningsvärt. Ett framtidsnamn. Har gjort det bra i allt han slängts in i den här säsongen.

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Säsongen 2024/25
Fyra väl. Förmodligen redan nämnda och logiskt en av Grewe eller Brodin.Philly Flu skrev: ↑2025-03-16 10:53:15Och Hammarlund
Säsongen 2024/25
enl HN
”Det blir Daniel Brodin, Hampus Larsson och Melvin Wersäll som ställs över i den första och inledande kvartsfinalen mot Mora på Hovet.
Albin Grewe blir extraforward.
Även den åttonde backen, Edvin Hammarlund, får precis som i slutet av grundserien försöka kämpa till sig en plats.
Djurgården börjar inte överraskande med en kedja med Linus Klasen, Marcus Krüger och Dick Axelsson. Men huvudtränaren Robert Kimby brukar inte dra sig för att ändra i kedjorna när det behöver till en förändring under matcherna.”
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
- Jim Morrison
Säsongen 2024/25
Spela Frondell - Weigel - Eklund maximala minuter nu. Rid dom hårt.
Helt fenomenala i alla delar av spelet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 2024/25
Frågetecken för psyket hos DIF. För det tillhör inte till vanligheten att man tappar när man leder inför tredje. Men ändå starkt att komma tillbaka till övertiden efter släppt in två slumpmål och gå tillbaka till att köra över dem och vinna otroligt rättvist. Man var några nivåer bättre på alla nivåer.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 2024/25
Ja, framförallt ju längre slutspelet går, förhoppningsvis semi och framförallt i finalenJim Morrison skrev: ↑2025-03-16 18:08:21 Spela Frondell - Weigel - Eklund maximala minuter nu. Rid dom hårt.
Säsongen 2024/25
Mkt bra för lagpsyket att vinna trots att motståndarna hade flax.klintan85 skrev: ↑2025-03-16 18:24:46 Frågetecken för psyket hos DIF. För det tillhör inte till vanligheten att man tappar när man leder inför tredje. Men ändå starkt att komma tillbaka till övertiden efter släppt in två slumpmål och gå tillbaka till att köra över dem och vinna otroligt rättvist. Man var några nivåer bättre på alla nivåer.
Det där med onödiga utvisningar får de dock jobba på.
-
Säsongen 2024/25
Testa att tejpa Dicks käft nästa match . Kann inte bli sämre, ifall han bara fokuserar på att spela!
Fattar inte vad han åker runt och tuggar om hela jävla tiden?
Fattar inte vad han åker runt och tuggar om hela jävla tiden?