Du är verkligen tappad bakom en vagn! Dina inlägg är väldigt ofta jävligt provocerande härinne! Jag är 35 bast så jag har några år i yrkes o socialerfarenhet. O nått jag e jävligt stolt över är att jag har normala värderingar. Vilket du inte har. Du lever kvar i Präster,borgare vs:bönder. Fy fan att du e Djurgårdare. Skäms!-daniel- skrev:Men vi något äldre individer har kanske fått hur saker & ting fungerar i samhället, du lever fortfarande (antar jag efter att ha läst dina poster) på mammas veckopeng och har ingen susning om hur samhället fungerar i verkligheten.gaspo skrev:
Fan vad du försvar alla spelare hela iden! Förstår mig inte ett skit på dig!
Allt är inte svart eller vitt, det finns oftast nyanser i verkligheten...
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
boored skrev:Conny Strömberg klar inom kort.
Sitter du och leker Peter Harrysson eller är det uppgifter du har fått?
Å fan, var har du hört det?boored skrev:Conny Strömberg klar inom kort.
En riktig High Chapparall-värvning.
-
du är 35 bast och skriver poster som " oj vad kul " , " du är kass " osv osv osv....gaspo skrev:Du är verkligen tappad bakom en vagn! Dina inlägg är väldigt ofta jävligt provocerande härinne! Jag är 35 bast så jag har några år i yrkes o socialerfarenhet. O nått jag e jävligt stolt över är att jag har normala värderingar. Vilket du inte har. Du lever kvar i Präster,borgare vs:bönder. Fy fan att du e Djurgårdare. Skäms!-daniel- skrev:Men vi något äldre individer har kanske fått hur saker & ting fungerar i samhället, du lever fortfarande (antar jag efter att ha läst dina poster) på mammas veckopeng och har ingen susning om hur samhället fungerar i verkligheten.gaspo skrev:
Din nivå här är lite för låg kan jag tycka.
Kom med något konstruktivt och diskutera istället för att gnälla så in i helvete.
Vi är Djurgårdens If, vi kräver mer än så. Källa osv?boored skrev:Conny Strömberg klar inom kort.
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Linkan-Johner-Strömberg i pp. Haha.
Dustin Johner give us a boner.
Dustin Johner give us a boner.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Men kom igen nu för helvete, höj nivån.gaspo skrev:Du är verkligen tappad bakom en vagn! Dina inlägg är väldigt ofta jävligt provocerande härinne! Jag är 35 bast så jag har några år i yrkes o socialerfarenhet. O nått jag e jävligt stolt över är att jag har normala värderingar. Vilket du inte har. Du lever kvar i Präster,borgare vs:bönder. Fy fan att du e Djurgårdare. Skäms!-daniel- skrev:Men vi något äldre individer har kanske fått hur saker & ting fungerar i samhället, du lever fortfarande (antar jag efter att ha läst dina poster) på mammas veckopeng och har ingen susning om hur samhället fungerar i verkligheten.gaspo skrev:
- -daniel-
Jag kan omöjligtvis se att vi skulle ta in både Conny & Linkan, så om det där stämmer antar jag att Linkan dissat slutbudet från DIF's sida.boored skrev:Conny Strömberg klar inom kort.
-
-daniel- skrev:Men kom igen nu för helvete, höj nivån.gaspo skrev:Du är verkligen tappad bakom en vagn! Dina inlägg är väldigt ofta jävligt provocerande härinne! Jag är 35 bast så jag har några år i yrkes o socialerfarenhet. O nått jag e jävligt stolt över är att jag har normala värderingar. Vilket du inte har. Du lever kvar i Präster,borgare vs:bönder. Fy fan att du e Djurgårdare. Skäms!-daniel- skrev:Men vi något äldre individer har kanske fått hur saker & ting fungerar i samhället, du lever fortfarande (antar jag efter att ha läst dina poster) på mammas veckopeng och har ingen susning om hur samhället fungerar i verkligheten.gaspo skrev:
35 år och den meningsbyggnaden. Vad hade du väntat dig?
- BaronVonDif
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Sandlådan eller PM om ni ska fortsätta kasta skit.-daniel- skrev:Men kom igen nu för helvete, höj nivån.gaspo skrev:Du är verkligen tappad bakom en vagn! Dina inlägg är väldigt ofta jävligt provocerande härinne! Jag är 35 bast så jag har några år i yrkes o socialerfarenhet. O nått jag e jävligt stolt över är att jag har normala värderingar. Vilket du inte har. Du lever kvar i Präster,borgare vs:bönder. Fy fan att du e Djurgårdare. Skäms!-daniel- skrev:Men vi något äldre individer har kanske fått hur saker & ting fungerar i samhället, du lever fortfarande (antar jag efter att ha läst dina poster) på mammas veckopeng och har ingen susning om hur samhället fungerar i verkligheten.gaspo skrev:
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Ja tack, ska folk hålla på att kasta skit på varandra kan ni FAN göra det i PM, är så jävla trött på dagisfasonerna och påhoppen här inne!BaronVonDif skrev:Sandlådan eller PM om ni ska fortsätta kasta skit.-daniel- skrev:Men kom igen nu för helvete, höj nivån.gaspo skrev:Du är verkligen tappad bakom en vagn! Dina inlägg är väldigt ofta jävligt provocerande härinne! Jag är 35 bast så jag har några år i yrkes o socialerfarenhet. O nått jag e jävligt stolt över är att jag har normala värderingar. Vilket du inte har. Du lever kvar i Präster,borgare vs:bönder. Fy fan att du e Djurgårdare. Skäms!-daniel- skrev:Men vi något äldre individer har kanske fått hur saker & ting fungerar i samhället, du lever fortfarande (antar jag efter att ha läst dina poster) på mammas veckopeng och har ingen susning om hur samhället fungerar i verkligheten.gaspo skrev:
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Vad är det för jävla nivå när man inte kan visa respekt för sina Djurgårds bröder och systrar?
Man behöver absolut inte hålla med varandra, men man måste kunna respektera att folk inte har samma åsikt som en själv.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Boored är gnagar-troll om ni missat det.
Född till sportchef.
- -daniel-
Jasså? Ser ingenting i hans tidigare post-historik som talar för det.android skrev:Boored är gnagar-troll om ni missat det.
Men å andra sidan skall man inte lita på diverse "enligt egen uppgift initierade" postare på ett forum.

Att många spelare lämnar nu efter att varit med och spelat ner DIF i allsvenskan är inte konstigt. Vad skulle du själv göra om du är i början av karriären och börjat inse att pengar luktar gott? Klart att det kan uppfattas stötande att under säsongen prata om Djurgårdshjärta osv och sedan lämna men nu är det som det är. Kan inte fokus i tråden flyttas från att döma ut Wesslau, Kempe och övriga som kommer att lämna till att istället diskutera potentiella förlängningar och nyförvärv. Om inte, finns det något annat forum med mer sakliga diskussioner? Orkar inte läsa sida efter sida om att Wesslan är gnagare.