Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Hade ju vart jävligt roligt om hela klacken kört "anslagstavlan"-låten.
Håller med om att burop mellan sitt och stå är kass. Håll ihop, eller håll käft.
Håller med om att burop mellan sitt och stå är kass. Håll ihop, eller håll käft.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"soundboy skrev:Men helt seriöst, ni som satte försökte sätta igång "Kämpa - Djurgården", vad fan tänkte ni på? Kämpa för vad? Degraderingen var klar och matchen var betydelselös då inget av lagen hade något att spela för. Jag upplevde det enbart som en provokation mot dem som uttryckte sitt missnöje mot den sittande styrelsen, så fruktansvärt onödigt.
Låg nivå på stora delar av AS.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Skadeglädje är bästa glädjenDurden skrev:Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"soundboy skrev:Men helt seriöst, ni som satte försökte sätta igång "Kämpa - Djurgården", vad fan tänkte ni på? Kämpa för vad? Degraderingen var klar och matchen var betydelselös då inget av lagen hade något att spela för. Jag upplevde det enbart som en provokation mot dem som uttryckte sitt missnöje mot den sittande styrelsen, så fruktansvärt onödigt.

Tyckte det mesta var på låg nivå idag. När det kommer in banderoller med texten "AVGÅ DJ YES" har man nått botten

Vi vill se mera pilar....
-
Det där är nog det bästa du har skrivit på forumet någonsin. Instämmer verkligen. Jag var på väg över för att ta ett snack med sittplats under första perioden, men hejdade mig och vände tillbaka. Det kändes bokstavligt talat som att vandra över gränsen.Magnutz skrev:Hade ju vart jävligt roligt om hela klacken kört "anslagstavlan"-låten.
-
Hey! Det var fan jag som drog igång den. Med tanke på vår nuvarande situation känns det väldigt skönt att veta om att gnihet åtminstone inte tänker förvärra den. Nästa år möts vi i KS och då jävlar!Durden skrev:Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"soundboy skrev:Men helt seriöst, ni som satte försökte sätta igång "Kämpa - Djurgården", vad fan tänkte ni på? Kämpa för vad? Degraderingen var klar och matchen var betydelselös då inget av lagen hade något att spela för. Jag upplevde det enbart som en provokation mot dem som uttryckte sitt missnöje mot den sittande styrelsen, så fruktansvärt onödigt.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Är det du som står med lång hals på typ rad 9-10-11 nånstans?Metal Machine skrev:Hey! Det var fan jag som drog igång den. Med tanke på vår nuvarande situation känns det väldigt skönt att veta om att gnihet åtminstone inte tänker förvärra den. Nästa år möts vi i KS och då jävlar!Durden skrev:Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"soundboy skrev:Men helt seriöst, ni som satte försökte sätta igång "Kämpa - Djurgården", vad fan tänkte ni på? Kämpa för vad? Degraderingen var klar och matchen var betydelselös då inget av lagen hade något att spela för. Jag upplevde det enbart som en provokation mot dem som uttryckte sitt missnöje mot den sittande styrelsen, så fruktansvärt onödigt.
Hursom, sämsta jag har hört i detta läge.
DIF!
Klacktråden - Järnkaminerna
Hur lång är egentligen denna hals?Daniel942 skrev:Är det du som står med lång hals på typ rad 9-10-11 nånstans?Metal Machine skrev:Hey! Det var fan jag som drog igång den. Med tanke på vår nuvarande situation känns det väldigt skönt att veta om att gnihet åtminstone inte tänker förvärra den. Nästa år möts vi i KS och då jävlar!Durden skrev:Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"soundboy skrev:Men helt seriöst, ni som satte försökte sätta igång "Kämpa - Djurgården", vad fan tänkte ni på? Kämpa för vad? Degraderingen var klar och matchen var betydelselös då inget av lagen hade något att spela för. Jag upplevde det enbart som en provokation mot dem som uttryckte sitt missnöje mot den sittande styrelsen, så fruktansvärt onödigt.
Född till sportchef.
- Lee Harvey Oswald
Haha...android skrev:Hur lång är egentligen denna hals?Daniel942 skrev:Är det du som står med lång hals på typ rad 9-10-11 nånstans?Metal Machine skrev:Hey! Det var fan jag som drog igång den. Med tanke på vår nuvarande situation känns det väldigt skönt att veta om att gnihet åtminstone inte tänker förvärra den. Nästa år möts vi i KS och då jävlar!Durden skrev:Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"soundboy skrev:Men helt seriöst, ni som satte försökte sätta igång "Kämpa - Djurgården", vad fan tänkte ni på? Kämpa för vad? Degraderingen var klar och matchen var betydelselös då inget av lagen hade något att spela för. Jag upplevde det enbart som en provokation mot dem som uttryckte sitt missnöje mot den sittande styrelsen, så fruktansvärt onödigt.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Inside Info. (sorry, kunde inte motstå.)android skrev:Hur lång är egentligen denna hals?Daniel942 skrev:Är det du som står med lång hals på typ rad 9-10-11 nånstans?Metal Machine skrev:Hey! Det var fan jag som drog igång den. Med tanke på vår nuvarande situation känns det väldigt skönt att veta om att gnihet åtminstone inte tänker förvärra den. Nästa år möts vi i KS och då jävlar!Durden skrev:Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"soundboy skrev:Men helt seriöst, ni som satte försökte sätta igång "Kämpa - Djurgården", vad fan tänkte ni på? Kämpa för vad? Degraderingen var klar och matchen var betydelselös då inget av lagen hade något att spela för. Jag upplevde det enbart som en provokation mot dem som uttryckte sitt missnöje mot den sittande styrelsen, så fruktansvärt onödigt.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Caeruleus_Sancti
Haha morgonens garv, tack för den.Magnutz skrev:Inside Info. (sorry, kunde inte motstå.)android skrev:Hur lång är egentligen denna hals?Daniel942 skrev:Är det du som står med lång hals på typ rad 9-10-11 nånstans?Metal Machine skrev:Hey! Det var fan jag som drog igång den. Med tanke på vår nuvarande situation känns det väldigt skönt att veta om att gnihet åtminstone inte tänker förvärra den. Nästa år möts vi i KS och då jävlar!Durden skrev:Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
- Daniel942
Lång, och jag menar det.android skrev:Hur lång är egentligen denna hals?Daniel942 skrev:Är det du som står med lång hals på typ rad 9-10-11 nånstans?Metal Machine skrev:Hey! Det var fan jag som drog igång den. Med tanke på vår nuvarande situation känns det väldigt skönt att veta om att gnihet åtminstone inte tänker förvärra den. Nästa år möts vi i KS och då jävlar!Durden skrev:Inte att glömma "Inget sm-guld för aik!"soundboy skrev:Men helt seriöst, ni som satte försökte sätta igång "Kämpa - Djurgården", vad fan tänkte ni på? Kämpa för vad? Degraderingen var klar och matchen var betydelselös då inget av lagen hade något att spela för. Jag upplevde det enbart som en provokation mot dem som uttryckte sitt missnöje mot den sittande styrelsen, så fruktansvärt onödigt.

DIF!
- Lee Harvey Oswald
Magnutz skrev: Inside Info. (sorry, kunde inte motstå.)
--> Metal Machine,
Dags att byta visningsbild kanske?

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Hahaha! Garanterat! Dock tror jag att min hals är ganska kort och jag står högt upp, så det är högst sannolikt inte jag. Men jag gläds fortfarande åt att ajk fick råpisk. Ni behöver ju inte hålla med.Lee Harvey Oswald skrev:Magnutz skrev: Inside Info. (sorry, kunde inte motstå.)
--> Metal Machine,
Dags att byta visningsbild kanske?
- -daniel-

Den här tråden levererar....stort. Första gången jag ens varit nära ett skratt sen i lördags, tack för det.