Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Jovisst har du rätt. Skulle vilja ser mer utav Otto och Falk nästa säsong. Det kanske är svårare än vad jag trodde att välja vad man ska värva. Du har så rätt att mena på att en klassforward behövs för att laget ska producera, men det skulle också behövas en back. Det är hårtfint helt enkelt.
Skribent och bloggare på SvenskaFans.com
-
Det bästa vore ju om vi fick Tjärna och en klassforward. Men det kanske är att önska lite mycket.Höken skrev:Jovisst har du rätt. Skulle vilja ser mer utav Otto och Falk nästa säsong. Det kanske är svårare än vad jag trodde att välja vad man ska värva. Du har så rätt att mena på att en klassforward behövs för att laget ska producera, men det skulle också behövas en back. Det är hårtfint helt enkelt.
i
- Necrodamus
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hemsk tanke - tänk om DIF tar Lindström, Frölunda Holmkvist och SSK Hagos. Nu blir jag nervös.stolpskott skrev:snackas väll rätt mkt om Holmqvist Lindström och EkmanBautabröl skrev:Jag vill veta vilken forward det är som är ute efter, och jagar Djurgår´n. Dessutom är det ytterligare en som gör detta!
jensa öhling skrev:En till forward jagar Djurgården.
Kan vara så, vet ju inte hur mycket Holmqvists bror i frölunda påverkar hans beslut, men antar att båda hade tyckt det varit skoj att spela ihop.Östgöten skrev:Hemsk tanke - tänk om DIF tar Lindström, Frölunda Holmkvist och SSK Hagos. Nu blir jag nervös.stolpskott skrev:snackas väll rätt mkt om Holmqvist Lindström och EkmanBautabröl skrev:Jag vill veta vilken forward det är som är ute efter, och jagar Djurgår´n. Dessutom är det ytterligare en som gör detta!
jensa öhling skrev:En till forward jagar Djurgården.
men hört här inne att han har Lgh i Hammarby. så man vet ju aldrig.
Har han familjen i stockholm eller???
Får hoppas på Holmqvist och Ekman , Tjärna får vi som ren bonus när det visar sig att han vänder hemåt...

There is no I in TEAM!!!!
- Blåränderna går aldrig ur
Han har en flickvän som han bor med här i sthlm.Kan vara så, vet ju inte hur mycket Holmqvists bror i frölunda påverkar hans beslut, men antar att båda hade tyckt det varit skoj att spela ihop.
Får hoppas på Holmqvist och Ekman , Tjärna får vi som ren bonus när det visar sig att han vänder hemåt...
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Saken är klar!!!Blåränderna går aldrig ur skrev:Han har en flickvän som han bor med här i sthlm.Kan vara så, vet ju inte hur mycket Holmqvists bror i frölunda påverkar hans beslut, men antar att båda hade tyckt det varit skoj att spela ihop.
Holmqvist till DIF.
Ni som har sambo/Är gifta vet att det inte går att prata emot sin tant

There is no I in TEAM!!!!
-
menar du att holmqvist har skrivit på för dif?!Bigge skrev:Saken är klar!!!Blåränderna går aldrig ur skrev:Han har en flickvän som han bor med här i sthlm.Kan vara så, vet ju inte hur mycket Holmqvists bror i frölunda påverkar hans beslut, men antar att båda hade tyckt det varit skoj att spela ihop.
Holmqvist till DIF.
Ni som har sambo/Är gifta vet att det inte går att prata emot sin tant(På nått sätt så blir det som de tänkt sig i slutändan ändå)