Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Sen får vi hoppas att EU-kommissionen tar ett bra beslut angående våra överklagade polisnotor. Undrar hur länge det kommer dröja egentligen.
Avskaffa tre mot tre.
Ser en ny nyhet, läser inte rubriken, det är två spelare på bilden, tänker YES YES NYFÖRVÄRV! Ser att det är Wennberg och Åberg. YES BÅDA LÅNAS UT TILL OSS WOHO!
Sen läste jag nyheten. Fan.
Challe, presentera Crosby.
Sen läste jag nyheten. Fan.
Challe, presentera Crosby.
Svensk stavning = Truchno.dutti skrev:Aha, sorry. Borde förstått att vi gjorde annorlunda här än på säg.. eliteprospects och difhockey.Mindrocker skrev:Det beror på vilket transkriptionssystem man använder.dutti skrev:Trukhno. k.
Finsk stavning = Truhno. (tror jag)
Europeisk stavning = Trukhno.
Amerikansk stavning = Trukhno.
Han föredrar nog Trukhno själv eftersom han hade det i USA och har haft det i Sverige ett tag nu.
Själv kommer jag från och med nu alltid skriva Truchno.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är för mycket techno över Truchno så själv kommer jag gå på Trukhno och hoppas på att han kan gå fram som en riktig järnkaminstruck!pulverapa skrev:Svensk stavning = Truchno.dutti skrev:Aha, sorry. Borde förstått att vi gjorde annorlunda här än på säg.. eliteprospects och difhockey.Mindrocker skrev:Det beror på vilket transkriptionssystem man använder.dutti skrev:Trukhno. k.
Finsk stavning = Truhno. (tror jag)
Europeisk stavning = Trukhno.
Amerikansk stavning = Trukhno.
Han föredrar nog Trukhno själv eftersom han hade det i USA och har haft det i Sverige ett tag nu.
Själv kommer jag från och med nu alltid skriva Truchno.
Ta snacket om Runken i Runkens tråd.
Bygger vi ett lag med järnkaminer. Kommer det bli jobbigt att åka till hovet varje kväll? Guter och Saviano skrämmer ju inte många direkt. Inte Rundqvist, Heinerö, Nyström, Ljungh eller Holm heller.
Hank kan ju ta några chargings ibland men han är ju inte direkt i ansiktet på motståndarna. Inte Ahlén heller. Ska dessa killar vara med och leka i Elitserien så måste dom tuffa till sig rejält och vara ett irritationsmoment varje byte. Upp med en handske i ansiktet, markera på målvakten. Var där! Deilert tyckte jag anammade BIK-stilen rätt väl under sitt år där. Hoppas att han tar med sig den.
In med ett psykfall/Murray på backen nu. En Kristian Kudroc typ.
Bygger vi ett lag med järnkaminer. Kommer det bli jobbigt att åka till hovet varje kväll? Guter och Saviano skrämmer ju inte många direkt. Inte Rundqvist, Heinerö, Nyström, Ljungh eller Holm heller.
Hank kan ju ta några chargings ibland men han är ju inte direkt i ansiktet på motståndarna. Inte Ahlén heller. Ska dessa killar vara med och leka i Elitserien så måste dom tuffa till sig rejält och vara ett irritationsmoment varje byte. Upp med en handske i ansiktet, markera på målvakten. Var där! Deilert tyckte jag anammade BIK-stilen rätt väl under sitt år där. Hoppas att han tar med sig den.
Född till sportchef.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt enig här android.android skrev:Ta snacket om Runken i Runkens tråd.
Spela fult
- SirDIFalot
Det lutar åt att vår trupp blir den billigaste i Elitserie/shl-historia. Som sagt; kostar truppen just nu mer än 15 miljoner har det begåtts tjänstefel.
Vadårå? Behöver ju inte vara så illa, den här förstakedjan hade nog inte gjort bort sig i SHL:SirDIFalot skrev:http://www.hockeysverige.se/2014/05/19/ ... resserade/
Blir livrädd av att läsa sånt här.
Lundberg - Truchno - NY
- SirDIFalot
NY = Hannula. Kanon.Salas skrev:Vadårå? Behöver ju inte vara så illa, den här förstakedjan hade nog inte gjort bort sig i SHL:SirDIFalot skrev:http://www.hockeysverige.se/2014/05/19/ ... resserade/
Lundberg - Truchno - NY
Expert.
Nästan så att man får räkna med att Truchno får sitt stora genombrott så fort han får förtroendet, samtidigt som Lundberg får en makalös utveckling och snabbt blir Djurgårdens egna Jimmie Ericsson. Hannula kommer bara av farten och sin rutin att spruta in över 50 poäng under grundserien, så det ska nog ordna sig detta.SirDIFalot skrev:NY = Hannula. Kanon.Salas skrev:Vadårå? Behöver ju inte vara så illa, den här förstakedjan hade nog inte gjort bort sig i SHL:SirDIFalot skrev:http://www.hockeysverige.se/2014/05/19/ ... resserade/
Lundberg - Truchno - NY
Tar vi in Lundberg så vet jag inte vart jag tar vägen. Det finns liksom INTE plats. Herregud.
Jodå, finns väl plats i 1a linan?ciirree skrev:Tar vi in Lundberg så vet jag inte vart jag tar vägen. Det finns liksom INTE plats. Herregud.

7/4-2014
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Haha ja. Skulle man ens bli förvånad om det blirTobbe350 skrev:Jodå, finns väl plats i 1a linan?ciirree skrev:Tar vi in Lundberg så vet jag inte vart jag tar vägen. Det finns liksom INTE plats. Herregud.
Hannula-Truchno-Lundberg? Svar nej.
Inget som Challe gör härnäst skulle förvåna mig iaf!
För all del. Fler psykfall. Men bålgetingar kan vara värre än en arg tjurjävel. Detta även om det ena inte måste utesluta det andra.android skrev:Ta snacket om Runken i Runkens tråd.
Sent from my iPhone using Tapatalk