DIF i Media
DIF i Media
Efter de första tre avsnitten är jag mycket positiv till podden, och den känns (för mig) mer intressant än DIFpodden som ofta berör fotboll/supporterfrågor. Inget fel i det, men Hockeytorsk ligger närmare mina intressen.
Kanske missat något, men är personerna bakom hockeytorsk verksamma på detta forum?
Kanske missat något, men är personerna bakom hockeytorsk verksamma på detta forum?
Re: DIF i Media
Tycker att DIFpodden berört hockey precis lika mycket som fotboll, supporterfrågor borde ligga nära allas intressen.supreme skrev:Efter de första tre avsnitten är jag mycket positiv till podden, och den känns (för mig) mer intressant än DIFpodden som ofta berör fotboll/supporterfrågor. Inget fel i det, men Hockeytorsk ligger närmare mina intressen.
Håller med. Riktigt bra podd!supreme skrev:Efter de första tre avsnitten är jag mycket positiv till podden, och den känns (för mig) mer intressant än DIFpodden som ofta berör fotboll/supporterfrågor. Inget fel i det, men Hockeytorsk ligger närmare mina intressen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag vet att Joel finns här, men han skriver inte så mycket. Felix antar jag finns här men vettesjutton vad han har för nick. John har jag ingen aning om.supreme skrev:Efter de första tre avsnitten är jag mycket positiv till podden, och den känns (för mig) mer intressant än DIFpodden som ofta berör fotboll/supporterfrågor. Inget fel i det, men Hockeytorsk ligger närmare mina intressen.
Grym podd. Bästa som hänt sedan Dif.net startade. Skönt med en podd som har hockey i fokus. Difpodden har mest handlat om fotboll, den är också bra men hockeyn har inte fått tillräcklig plats.
Sv: DIF i Media
Den 14 mars höjer S24 månadsavgiften till 149 kr. Hahahaha.
Re: Sv: DIF i Media
Och Viaplay har höjt till 249kr? Var det inte 179 som blev 199 och nu alltså 249? Ni gamla prenumeranter kanske inte berörs men en annan som har viasat på digitalbox och tänkte byta framöver kommer ju få lidapulverapa skrev:Den 14 mars höjer S24 månadsavgiften till 149 kr. Hahahaha.

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Re: Sv: DIF i Media
seppuko skrev:Och Viaplay har höjt till 249kr? Var det inte 179 som blev 199 och nu alltså 249? Ni gamla prenumeranter kanske inte berörs men en annan som har viasat på digitalbox och tänkte byta framöver kommer ju få lidapulverapa skrev:Den 14 mars höjer S24 månadsavgiften till 149 kr. Hahahaha.
Och Viaplay har höjt till 249kr? Var det inte 179 som blev 199 och nu alltså 249? Ni gamla prenumeranter kanske inte berörs men en annan som har viasat på digitalbox och tänkte byta framöver kommer ju få lida

Jag har under väldigt lång tid pröjsat 200 för Viaplay och gör så fortfarande.
Ruskigt välinvesterade pengar jämfört med de ockerpriser som t ex Csports tar för sitt alternativ.
Det enda som stör mig är att jag får massa serier och skit som jag inte vill ha.
Hade hellre betalt mindre för bara idrotten.
Vill nog mena att Viaplay är värt 249 kronor i månaden oxå.
Både fotbollen & hockeyn får lika mycket plats och så ska det också vara, det är DIF.mforce skrev:Grym podd. Bästa som hänt sedan Dif.net startade. Skönt med en podd som har hockey i fokus. Difpodden har mest handlat om fotboll, den är också bra men hockeyn har inte fått tillräcklig plats.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det har varit två renodla hockeyprogram och ett renodlat fotbollsprogram.
Sen ett om UCS/Fabriken, Tifo-historian och nu senast ett om bortaresor.
Så det beror väl lite på hur man ser på det, men kollar vi de sportsliga programmen så har hockeyn fått mer plats än fotbollen. Även om de inte drar lika många lyssnare.
Sen ett om UCS/Fabriken, Tifo-historian och nu senast ett om bortaresor.
Så det beror väl lite på hur man ser på det, men kollar vi de sportsliga programmen så har hockeyn fått mer plats än fotbollen. Även om de inte drar lika många lyssnare.
Expert.
Beträffande podden tycker jag nog att de har hittat en rätt bra balans hittills.
Blir nog fortsatt lite mer hockey om vi hamnar i kvalserien för att sedan bli alltmer fotboll inför den premiären.
Blir nog fortsatt lite mer hockey om vi hamnar i kvalserien för att sedan bli alltmer fotboll inför den premiären.
Kommer Viasat publicera tittarsiffror från deras sändningar under säsongen?
Enligt Jihde är dom hemliga, även för honom.. Tror tittarsiffrorna för tv10 var offentliga dock..
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Under rubriken "Frågan är om DIF någonsin tar sig tillbaka" i pappersupplagan av dagens DN, skriver Malin Fransson en krönika om vad som hon anser gått fel i DIF. Hon tar upp felaktiga värvningar, felaktig åldersstruktur, en juniorverksamhet som inte varit lika framgångsrik som förut och för lite självkritik.