Var var den knappen idag? Nä, Löven känns inte oslagbara, då är Bofors och SSK större hot tror jag.Manijock skrev: ↑2024-11-27 21:40:37Japp det vet jag med. Men Löven har den berömda knappen. Samma knapp som Hv hade. Brynäs hade den och Ssk har den verkligen. När de bestämmer sig så hänger man inte med. Speciellt inte ett division 1-lag.BigJ skrev: ↑2024-11-27 21:34:51Spelade ikapp från 0-3 till 3-3 men tappade precis på slutet, det vet du med. Men 5-3 låter ju mer övertygande för din ståndpunkt...
Vi hade också en tendens till den knappen tidigare på säsongen men föll på Andrén. Nu tror jag tyvärr moralen börjar fallera här. Grundspelet börjar spreta. Farhågor man haft egentligen hela vägen. När laget spelar bra men målvakterna orsakar poängtapp. Nu tycker jag försvarsspelet och offensiven båda börja är på nedåtgående.
Håller däremot med om att vårt försvarsspel svajar, hoppas på att 3 kan få det att bli bättre. Framåt är det ju inget vidare där bara Dick och mini-Fimpen känns som stadiga poänggörare. Thore har också gjort en del riktigt fina målgivande pass på sistone.
Måste ju också lyfta Klasen, gjorde mål i återkomsten, dålig mot Löven men idag 3 p tror jag varav 1 mål. Att han inte är perfekt hela tiden tycker inte jag är konstigt med en månads frånvaro men ack så viktig i poäng produktionen.