Säsongen 23/24
Säsongen 23/24
Det såg bra ut i två perioder tills Brynäs höjde tempot då hängde man inte med längre och man fick verkligen se DIFs alla problem på en gång. DIF har stora problem med när de blir pressade och när de ska försvara ledning.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
- Säsongskort: Ja
Säsongen 23/24
Behövs en manifestation eller protest . Innan vi blir avsågade i botten. Karlskoga vann idag snart e vi botten 2. Vill inte höra något om att det är ”tidigt på säsongen ” . Inse faran . Vår hockeyförening VANSKÖTS. Den är påväg mot upplösning /konkurs. Den som är en av de mest bidragande orsakerna har alltså belönats med VD posten. Hur sjuk kan föreningen bli innan vi , som är föreningen tar tag i saken?
- Jim Morrison
Säsongen 23/24
Jag har typ 0% tilltro till KG, 0% tilltro till Garpen och 0% tilltro till laget.
Vi kan dock inte göra ett skit för att ändra på det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Säsongskort: Ja
Säsongen 23/24
Nu behöver folk med plånböcker kliva fram. Rädda det som räddas kan
Säsongen 23/24
Tyvärr har vi allt för tunga kontrakt, även till nästa säsong...Behövs någon med en väldigt djup plånbok...RIP Djurgårn hockey skrev: ↑2023-10-18 20:37:20 Nu behöver folk med plånböcker kliva fram. Rädda det som räddas kan
Men prio ett borde vara att få bort både Garpen och KG pronto.
Säsongen 23/24
Att vi förlorar mot förra årets degraderade lag är ingen katastrof.
Säsongen 23/24
Det handlar givetvis inte bara om denna match, på 8 matcher så har DIF endast övertygat i 1.
Senast redigerad av Exile den 2023-10-18 20:46:14, redigerad totalt 1 gånger.
-
Säsongen 23/24
Det som kommer bli helt avgörande för DIF hockeys framtid: är nästa sportchef!!!Jim Morrison skrev: ↑2023-10-18 20:36:06 Jag har typ 0% tilltro till KG, 0% tilltro till Garpen och 0% tilltro till laget.
Säsongen 23/24
Inavel, vad mer behöver man säga för att förklara organisationen dom senaste 3-4 säsongerna?
-
Säsongen 23/24
Nu är det fokus på att inte åka ur som gäller.
No joke.
Hoppas alla är med på det. Glöm slutspel, glöm SHL för denna säsong.
Rid ut stormen, vänta ut dyra kontrakt, börja om med en ny ledning och ett nytt Djurgården. Ut med Garpen, K-G, Ragnarsson och även Tobias. Det räcker nu.
Så otroligt trött på skiten.
No joke.
Hoppas alla är med på det. Glöm slutspel, glöm SHL för denna säsong.
Rid ut stormen, vänta ut dyra kontrakt, börja om med en ny ledning och ett nytt Djurgården. Ut med Garpen, K-G, Ragnarsson och även Tobias. Det räcker nu.
Så otroligt trött på skiten.
Säsongen 23/24
Hockey spelas i 60min inte 40min. Pinsamt dålig sista period. Nått tafatt försök att spela på ledningen i sista gör att vi tappar ALLT. Brynäs släpper på hanbromsen och vi bjuder in dom med öppen famn. Märkligt och Pinsamt.
Senast redigerad av m0ng00se den 2023-10-18 21:24:55, redigerad totalt 1 gånger.
Säsongen 23/24
Seriöst, kan läget bli värre om styrelsen får bort både KG och Garpen direkt? Honken kan väl åtminstone inte göra ett sämre jobb än Garpen?
Säsongen 23/24
Det går inte att göra det sämre, det är helt omöjligt, när man match efter match ”toppar” med dom sämsta spelarna är nåt skevt
Säsongen 23/24
Vad kostar den här advisory boarden oss? Räkmacka på mötena och feta arvoden? Geniet som styr spelidén i föreningen? Tycker han det är roligt att hålla på med hockey?