Kvalserien: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 21/3 2014
Re: Kvalserien: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 21/3 2014
Nya tag på söndag. Får hoppas detta var bottennappet, nu har vi inget att förlora. Mot sju raka 3-poängare!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker ändå som många andra har påpekat här... Sören försvann sjukt mkt efter sin axelskada i 10:e(?) omgången...
Saknar den Sören vi hade innan det hände :/
Saknar den Sören vi hade innan det hände :/
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Absolut, men nu ska vi försöka ta 3 poäng borta mot ett revansch suget Örebro, ingen lätt uppgift. Men vi får väl se, serien lever iallafall och vi har inte åkt tillbaka ner i HA ännu.ciirree skrev:Malmö seger är endå bättre än att Örebro tar poäng. NU skiljer det bara 3p mellan första och sistaplatsen. Tar Örebro poäng av alla och leder serien stort så kommer det bara finnas en plats ledig. Gillar bättre att det finns 2 platser lediga.
Hur ska det här sluta? orkar inte mer!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
7 matcher kvar=21 poäng. Tror faktiskt vi vänder detta! Bottennapp idag bara. Lugn nu
Om vi bara lyckas ta en pinne i örebro så tror jag vi kan vara med länge. Kommer vara en så sinnessjuk jämn serie!
Tror på hybris. Tappad ödmjukhet=torsk.
minalman skrev:Kul med positiva snubbar!ciirree skrev:Malmö seger är endå bättre än att Örebro tar poäng. NU skiljer det bara 3p mellan första och sistaplatsen. Tar Örebro poäng av alla och leder serien stort så kommer det bara finnas en plats ledig. Gillar bättre att det finns 2 platser lediga.
Ja men vadå!? Vad ser ni hellre? Att vi spelar om 1 plats och Örebro drar ifrån med 5-6 poäng eller att det finns två platser att spela om och skillnaden mellan ettan och sexan är ynka 3p? Det är fan drömläge nu. Spelar hellre om 2 platser än 1.
-
- Säsongskort: Ja
Att Örebro drar ifrån som tåget är bättre i mitt tycke. Vi rår inte på Örebro.
25/4-2025
Vi rår inte på något av lagen om vi inte får tillbaks de skadade samt får igång våra forwards. Samtliga. Vi har allt för få som hotar. Det är inte farligt nog ikväll.förevigtdjurgården skrev:Att Örebro drar ifrån som tåget är bättre i mitt tycke. Vi rår inte på Örebro.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
(-) Äckelklack, fula färger, fula spelare, gurkor å så har de Fransson
(+) Vår klack
Sent from my iPad using Tapatalk
(+) Vår klack
Sent from my iPad using Tapatalk
Det tråkigaste i kråksången är ju att vi hade vunnit om vi hade snäppat upp ungefär 5% ( till 55% alltså), eller satt några av våra chanser, vik var ju inte ens bra, vi gjorde Fransson till en vägg som jag befarat på förhand.
Det positiva är om serien fortfarande är jämn om 2 matcher, vi har ju fler hemmamatcher mot slutet och det kan betyda mycket, jag kräver poäng på söndag, gör hur fan ni vill men VINN!
Det positiva är om serien fortfarande är jämn om 2 matcher, vi har ju fler hemmamatcher mot slutet och det kan betyda mycket, jag kräver poäng på söndag, gör hur fan ni vill men VINN!
Vet inte riktigt HUR du tycker det. Oavsett om vi inte rår på Örebro eller inte så är det ALLTID bättre att spela om två platser än 1.förevigtdjurgården skrev:Att Örebro drar ifrån som tåget är bättre i mitt tycke. Vi rår inte på Örebro.
- Lee Harvey Oswald
Återigen, Tack DIF för en otrolig säsongsavslutning av HA!
Med de skador vi åkt på har vi absolut ingenting i kS att göra, tydligt idag
En match mellan KS 2 klart sämsta lag, tror inte Vik tar nån mer trepoängare nu.
Kanske inte aik heller, schyst ändå av DIF att ge dom varsin
Sören, du ska nog ta av dig tröjan redan nu
Tvestjärts-Kuk vilken värdelös avslutning på veckan
Med de skador vi åkt på har vi absolut ingenting i kS att göra, tydligt idag
En match mellan KS 2 klart sämsta lag, tror inte Vik tar nån mer trepoängare nu.
Kanske inte aik heller, schyst ändå av DIF att ge dom varsin
Sören, du ska nog ta av dig tröjan redan nu
Tvestjärts-Kuk vilken värdelös avslutning på veckan
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Usch, vad äcklad jag blev av DIF idag. Energifattigt och dålig vilja. Hanks ångvältmanöver i mitten på 3e är det enda som får godkänt idag.