Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/11 2013
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/11 2013
Frågan är vad som hände med det här att när man gör misstag ska man bli petad! Snacka är lätt Zabel men våga agera för faan!
Det där gäller bara ett fåtal spelare.bastis7 skrev:Frågan är vad som hände med det här att när man gör misstag ska man bli petad! Snacka är lätt Zabel men våga agera för faan!
Hank - Honken - Ahlén är återförenade. Kul att se.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lära sig vinna?
Hur fan kan laget lära sig vinna när vissa i laget låter egot gå före.
Holm är inte i balans och sätter laget i skiten.
Tappar vi detta nu så har jag fått mig ett nytt ...-objekt.

Hur fan kan laget lära sig vinna när vissa i laget låter egot gå före.
Holm är inte i balans och sätter laget i skiten.
Tappar vi detta nu så har jag fått mig ett nytt ...-objekt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Tappar vi detta så......är det standard DIF bara, inget annat.
Men 4 mål på bortais ska räcka till vinst
Men 4 mål på bortais ska räcka till vinst
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mattson verkar ha sjukt svårt att hålla fokus och tappar lätt sin position, hoppas verkligen målvakstränaren snappar upp det inför framtiden.. för just nu ser det inte riktigt stabilt ut =/
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag sa väl att det var en väldigt onödig tvåa? eller?diftobbe89 skrev:Hade det vart Kalus hade SirDIf huggt som en kobra.ciirree skrev:Fan va onödig av Kalus.. nej, minsann, det var Holm, ja justja!
Klassas jag som någon som inte gillar Kalus för övrigt?
Expert.
- SirDIFalot
Äh, det här med "DEN OCH DEN SKA BÄNKAS!" som vi skriker är anledningen att vi inte står i båset.bastis7 skrev:Frågan är vad som hände med det här att när man gör misstag ska man bli petad! Snacka är lätt Zabel men våga agera för faan!
Expert.
Sen sitter dem i pausen och ba: "Aa Djurgården verkar ha bra koll på läget!" Jag tänkte, haha vafan säger ni? Vi Djurgårdare sitter här och säger hur vi kommer tappa detta och dem tror vi har koll på läget! Har dem inte sett våra matcher?
-
Vi har ingenting just nu....
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hade forumet stått i båset hade vi inte haft fem man på isen ens en gång.SirDIFalot skrev:Äh, det här med "DEN OCH DEN SKA BÄNKAS!" som vi skriker är anledningen att vi inte står i båset.bastis7 skrev:Frågan är vad som hände med det här att när man gör misstag ska man bli petad! Snacka är lätt Zabel men våga agera för faan!
25/4-2025
...vad gör Honken? Jävla tamt i egen zon.
Vem är inte tam hittills i 3:e?#87 skrev:...vad gör Honken? Jävla tamt i egen zon.
Zabel sa ju att om man gör misstag ska man bänkas när han tog över förra året! Man ska inte uttala säg om saker man inte vågar utföra, det är min poäng!SirDIFalot skrev:Äh, det här med "DEN OCH DEN SKA BÄNKAS!" som vi skriker är anledningen att vi inte står i båset.bastis7 skrev:Frågan är vad som hände med det här att när man gör misstag ska man bli petad! Snacka är lätt Zabel men våga agera för faan!
Touché.Vikas skrev:Vem är inte tam hittills i 3:e?#87 skrev:...vad gör Honken? Jävla tamt i egen zon.
Plus att vi hade bytt mellan målvakter vid varje ny tekning!förevigtdjurgården skrev:Hade forumet stått i båset hade vi inte haft fem man på isen ens en gång.SirDIFalot skrev:Äh, det här med "DEN OCH DEN SKA BÄNKAS!" som vi skriker är anledningen att vi inte står i båset.bastis7 skrev:Frågan är vad som hände med det här att när man gör misstag ska man bli petad! Snacka är lätt Zabel men våga agera för faan!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).