Ja typ tvåsiffrigt så det blir tidningsrubriker så kanske någon vaknar någonstans.Mäklaren skrev:Jag hoppas verkligen att det rinner iväg rejält nu!
Jag är besviken men kommer finnas med nästa match också, alltid oavsett.
Ja typ tvåsiffrigt så det blir tidningsrubriker så kanske någon vaknar någonstans.Mäklaren skrev:Jag hoppas verkligen att det rinner iväg rejält nu!
Kall-El skrev:Tim bidrar i alla fall mer än vad Ölvestad gör.
Hahaelklingo skrev:Helt otroligt vilka horor våra spelare är. "Årets viktigaste match, kom och stötta oss!" - VAD FAN PYSSLAR NI MED????
Kan bara instämma, såmt där skitsnack har man läst udner hela säsongen. och vad gör spelarna går ut å ställer skridskorna och visar nada för publiken som de bett ska komma dit och stötta dem.elklingo skrev:Helt otroligt vilka horor våra spelare är. "Årets viktigaste match, kom och stötta oss!" - VAD FAN PYSSLAR NI MED????
Det beror i sådana fall på att folk inte bedömer Ölvestad efter spelarens prestationer på isen utan mer på vem han är som person.SirDIFalot skrev:Det där får du nog ingen att skriva under på. Ölvestad är 100 gånger viktigare för detta lag.Kall-El skrev:Tim bidrar i alla fall mer än vad Ölvestad gör.