Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Linkans byte helt och hållet!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Tycker han ser hetare och hetare ut jag.SirDIFalot skrev:Står fast vid det jag sa tidigare. Visst blir man lite nostalgiskt kär när Linkan slår en läcker passning. Men inte fan slår han längre några passningar som inga andra i laget klarar av direkt. Den enda passningen han slagit på hela säsongen som på riktigt var grym var mot Malmö hemma rakt igenom mittzon vilket gav Johner ett friläge.Mäklaren skrev:Jobbade tillbaka pucken två gånger under samma byte i anfallszon. Tror det är det som Jocke syftar på.SirDIFalot skrev:Ser Linkan pigg ut? Två fina passningar men tröttare än någonsin typ.
Edit: Mycket bra inledning. Känner jag mitt kära lag rätt så kommer dock Örebro att trycka in en balja medan vi har fin press framåt.
Senast redigerad av Praetori den 2013-03-05 20:57:42, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Du menar som när han glider runt deras målbur istället för att gena och ta snabbaste vägen tillbaka när pucken inte ens är kvar i zon. Jo tjena. Du gillar Bremberg, jag gör det inte. Punkt!Praetori skrev:Tycker han ser hetare och hetare ut jag.SirDIFalot skrev:Står fast vid det jag sa tidigare. Visst blir man lite nostalgiskt kär när Linkan slår en läcker passning. Men inte fan slår han längre några passningar som inga andra i laget klarar av direkt. Den enda passningen han slagit på hela säsongen som på riktigt var grym var mot Malmö hemma rakt igenom mittzon vilket gav Johner ett friläge.Mäklaren skrev:Jobbade tillbaka pucken två gånger under samma byte i anfallszon. Tror det är det som Jocke syftar på.SirDIFalot skrev:Ser Linkan pigg ut? Två fina passningar men tröttare än någonsin typ.
Linkan fortsätter att se mer och mer aktiv ut...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Fisken....
Skit också.
- minalman
- Säsongskort: Ja
De e så djävla mycket hetare....
Hoppas du e nöjd manijock.
Hoppas du e nöjd manijock.
Senast redigerad av minalman den 2013-03-05 21:01:35, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Dem skapar mycket, fan vi behöver ett turmål nu.
- DIFference
Fruktansvärt orättvist...
Sent from my Galaxy SIII
Sent from my Galaxy SIII
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Sådär önskar jag vi kunde spela lite oftare...eller ja, någonsin...
Tryck han då! Helvete vad less jag blir på petandet med klubben.. Markeringen ska inte ens nämnas.. Kom igen nu då!
Vad fan håller gustavsson på med, jag blir galen.
- DIF_Soldier
När bidrog Tim Eriksson med något senast?
Säg den glädje som varar
Vad har vi sett, kanske en tackling från ett lag som måste spela fysiskt för att vinna. Bedrövligt. Ett skämt är vad det är.