henka83 skrev:Men grabbar Wesslau är ju så jävla bra säger ni?
En målvakt som har sämre positionsspel och överarbetar varje situation får man leta efter.
Han kommer inte vinna några SM-guld åt oss, det är fakta.
Klaga på våra "duktiga" backar istället. Wesslau har vunnit många poäng åt oss.
Håller fullt med. Utan Wesslan hade vi nog garanterat legat 12:a nu.
Borde nog väntat lite med att byta ut honom mot Tim, vid 3-0.
Tror inte matchen slutat 8-1 om Wesslan stått kvar.
Tim är nog tyvärr en av de sämre målvakterna i ES.
Hade tom varit bättre att ha Riddarn kvar.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Kan hända att jag är full som ett satans stuprör men kunde inte sluta garva när jag i huvudet sammanfattade matchen... Precis allt jag tjat om hela säsongen sammanfattades mellan 18:30 till 21:00 ungefär. Nog för att jag hatar att ha rätt men Djurgården anno 11/12 är det mest förutsägbara jag någonsin skådat sen senaste Beck-filmen.
Pinsamt att heja på dessa herrar, men stolt över att vara Djurgårdare....
Missade dagens match pga julbord och jag tackar gudarna för det!
Vägrar se reprisen imorgon, men jag ser 8-1 och förnedring men ändå ingen roughing eller 5+20 minutare eller ilska alls,,,,,,,tydligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu är min fråga
VART I HELVETE ÄR VILJAN OCH HJÄRTAT FÖR FÖRENINGEN EGENTLIGEN ERA JÄVLA PLAST FITTOR!?????? Man kan inte förlora med 8-1 och inte göra något åt det, fattar ni inte det eller?? Ni är ju förmodligen lika jävla slut i huvudet som Hardy är gammal.!
Sök ny klubb eller börja visa hjärta för de ni spelar för innan jag mördar någon!
Ber redan nu om ursäkt för ett mindre bra inlägg och känslorna, godnatt!
Senast redigerad av diftobbe89 den 2011-12-11 03:00:20, redigerad totalt 1 gånger.
Den här matchen tar jag med en nypa salt. Som tur var så missade jag den, så jag tänker inte ens bry mig. Förhoppningsvis är det här en tändvätska inför matchen mot horungarna från Mordor.