JVM
Re: Re: JVM
Nattuggla!Mash skrev:Du.. du.. det där var tamefan inte långt ifrån! Tack Gustafsson, du är UNDERBAR!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: JVM
Var första två perioderna bra? Jag halvsov mig igenom dem.
Kom igen nu Zibbe!

Dominans av Sverige.. I alla fall i momentet att ta sig till mål och skjuta enormt lösa och felriktade skott, men bra spel ändå.SkönaDjurgårn skrev:Var första två perioderna bra? Jag halvsov mig igenom dem.Kom igen nu Zibbe!
Men hur svårt ska det vara?
Fan.
Swe spelade snabbt och furiöst. Noll utdelning..SkönaDjurgårn skrev:Var första två perioderna bra? Jag halvsov mig igenom dem.Kom igen nu Zibbe!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Haha ok, tack Kentta. Ja, det verkar sitta hårt inne. Fan vad gött det vore med en kasse nu!Kentta skrev:Dominans av Sverige.. I alla fall i momentet att ta sig till mål och skjuta enormt lösa och felriktade skott, men bra spel ändå.SkönaDjurgårn skrev:Var första två perioderna bra? Jag halvsov mig igenom dem.Kom igen nu Zibbe!
Men hur svårt ska det vara?
Fan.
- Silverminken
Klarar inte det här. GALET vad omöjligt det ska vara att göra mål. Det är inte hälsosamt överhuvudtaget. kötta in en retur snabbt tack
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
SkönaDjurgårn skrev:Var första två perioderna bra? Jag halvsov mig igenom dem.Kom igen nu Zibbe!
Sverige spelade bra men de flesta skotten kom från enkla vinklar för målvakten. Ryssarna bjöd inte riktigt upp till dans, 4 skott säger ju allt i deras fall.
Lider med killarna om dom inte kan vinna detta. Dom är verkligen värda det. Visst ibland kan han göra små saker som gör att hjärtat hoppar till men Brodin är riktigt bra och även Nemeth känns trygg att ha där bak. Sundström får gärna hålla sig borta från egen zon då han kladdar lite mycket med pucken ibland. Nu är det även dags för Larsson att stiga fram och visa varför han har C't.
- SkönaDjurgårn
Tråkig save. Igen.