Hata aik
Re: Hata aik
3-7.
Låt dom sjunga, vi visar hur det ska sjungas den 4/11Salas skrev:Trevligt att aik nu även har tattat vår "Vi älskar er ändå"-ramsa.

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Är man omtyckt så är man
Detta bevisar bara att vi är Sveriges bästa klack, Färjestad körde även ''tjalalalalalala'' förut, jag skrattar bara, låt dom hålla på, vi visar dom 4/11
http://www.youtube.com/watch?v=U-kBK4jT0cY

http://www.youtube.com/watch?v=U-kBK4jT0cY
Senast redigerad av Mash den 2010-10-18 20:32:27, redigerad totalt 2 gång.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Efter att ha sett stora delar av matchen idag så kan jag inte låta bli att sitta med ett sådant där äckligt hånleende
Visst, spelet som ajk lirade var ett skämt. Men i all ära, var sysslar de med på läktaren? Tomma stolar, tom klack, ekar och stulna sånger. Förutom det sista så påminner det här om våran stämning under slutet i Globen. Och vi hade ändå 13850 platser att fylla varje match till skillnad från ajk som sinte orkar klamra sig upp på 5000(som knappt är en okej publiksiffra) i Hovet
Viktigt med ohyra i elitserien för Stockholm lät det inför säsongen. Inte så viktigt för Solna tydligen!

100% DJURGÅRDSJ***L
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Inte för att vara sån men jag räknar med en vinst den matchen, varför ska vi då sjunga den?Mash skrev:Låt dom sjunga, vi visar hur det ska sjungas den 4/11Salas skrev:Trevligt att aik nu även har tattat vår "Vi älskar er ändå"-ramsa.

Rocker skrev:Inte för att vara sån men jag räknar med en vinst den matchen, varför ska vi då sjunga den?Mash skrev:Låt dom sjunga, vi visar hur det ska sjungas den 4/11Salas skrev:Trevligt att aik nu även har tattat vår "Vi älskar er ändå"-ramsa.
För att om killarna förnedrar dom på isen så måste vi förnedra dom på läktaren

Ååååhhhh herregud, har dom ingen uppfattning om vad som är pinsamt dåligt?DJUU skrev:
Vi är inte aik!
Helt jävla makalöst att dom helt saknar sinne för bra smak.
Hoppa vidare i superettan, aik.