K1: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 18/3 2010
Re: K1: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 18/3 2010
Att påstå att Hardy Nilsson är torr är ju bara ren idioti.
"Att vänta på att motståndaren ska göra misstag, vad är det för en jävla spelidé?"
Sen hans kommentarer om "Linje 19" år 2000.
Hardy har bjudit på många skratt genom åren!
"Att vänta på att motståndaren ska göra misstag, vad är det för en jävla spelidé?"
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
HAHAHAHHA 2:15 för att vara precis!Daniel942 skrev:HAHAHA
Kolla runt 2:00 när Holmqvist sitter i båset...
http://tv.hockeyligan.se/main.aspx?cont ... 2100101121

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hardy Nilsons kommentar om Linje 19 är ju så klockren att det inte finns ord för det.Edin skrev:Att påstå att Hardy Nilsson är torr är ju bara ren idioti.
Helt i klass med Tumbas kommentar på fotbollsplan till den där Malmöspelaren.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
FÖRBANNAT SKÖNT!!!
Vi ses på lördag!!

Vi ses på lördag!!
Integritet heter det, att inte ställa upp på alla idiotiska kommentarer från journalisterna, Ge dom svar på tal. Men jag förstår om du är bitter efter att ha förlorat den viktiga första matchen på hemmaplan och dessutom inte dominerat på läktaren.Niklas_T88 skrev:Alltså ni Djurgårdare tror verkligen ni är bäst, har ni vunnit sm-guld nu eller vad? dessutom är ju Hardy Nilson så himla torr
En Ragge i full matchform hade inte släppt till skottet på mål 1, även Klubertanz borde ha brutit tidigare. Då hade vi sluppit dom målen.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Men tullenutten då... Har inte ni ett eget forum att hänga i?Niklas_T88 skrev:Alltså ni Djurgårdare tror verkligen ni är bäst, har ni vunnit sm-guld nu eller vad? dessutom är ju Hardy Nilson så himla torr
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
- DIF_Soldier
Jag vet inte varför, men efter 0-1 var jag fullkomligt lugn HELA matchen. DIF kvitterade, jag flinande bara och tänkte "Jag är inte nöjd förrän vi leder". Är jag synsk eller var jag bara så ofantligt säker på att vi skulle ta första matchen? Hur bortskämd har man blivit?!
Jag tror roten till mitt lugn var att det tog så kort tid att få hål på Dykarn. Hade nog varit mer nervöst med ett 0-1-underläge inför sista. Markström blev istället knäckt på direkten!
Förresten, var inte detta Danielssons första slutspelsmål och t.o.m. poäng i karriären?
GRATTIS! Alldeles rätt tröja att göra det i också!
Jag tror roten till mitt lugn var att det tog så kort tid att få hål på Dykarn. Hade nog varit mer nervöst med ett 0-1-underläge inför sista. Markström blev istället knäckt på direkten!
Förresten, var inte detta Danielssons första slutspelsmål och t.o.m. poäng i karriären?
Säg den glädje som varar
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Enligt DNs morgontidning så skulle samma Danielsson vara våran "joker" i slutspelet. Får se hur bra det tipset håller.DIF_Soldier skrev:Jag vet inte varför, men efter 0-1 var jag fullkomligt lugn HELA matchen. DIF kvitterade, jag flinande bara och tänkte "Jag är inte nöjd förrän vi leder". Är jag synsk eller var jag bara så ofantligt säker på att vi skulle ta första matchen? Hur bortskämd har man blivit?!
DIF_Soldier skrev: Förresten, var inte detta Danielssons första slutspelsmål och t.o.m. poäng i karriären?
Japp, det stämmer bra det att det var Danielssons första poäng i ett slutspel och förhoppningsvis inte det sista heller.
Enligt Hardy var inte ens vår joker på isen (Zigomanis.)Snazzi skrev: Enligt DNs morgontidning så skulle samma Danielsson vara våran "joker" i slutspelet. Får se hur bra det tipset håller.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Zigomanski menar du nu? Haha, våran Hardy.Honken skrev:Enligt Hardy var inte ens vår joker på isen (Zigomanis.)Snazzi skrev: Enligt DNs morgontidning så skulle samma Danielsson vara våran "joker" i slutspelet. Får se hur bra det tipset håller.
7251 som såg matchen, saknades hela 1000 personer för att det skulle ha varit fullsatt, pinsamt Gävle, det är förfan slutspel!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Nope, Inte enligt DIFSnazzi skrev:Zigomanski menar du nu? Haha, våran Hardy.Honken skrev:Enligt Hardy var inte ens vår joker på isen (Zigomanis.)Snazzi skrev: Enligt DNs morgontidning så skulle samma Danielsson vara våran "joker" i slutspelet. Får se hur bra det tipset håller.
http://www.difhockey.se/spelarstats.php?id=3792
- Remy Lebeau
Undrar om unge her Axelsson sitter och myser i färjestad nu. Denna fantastiska förening hade 5496 oxtokiga fans i deras första viktiga match.
Medgångare någon?
Medgångare någon?
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
+ Att dom påstog att det var slutsålt innan matchen. Rätt löjligt att ljuga, pinsamt brynäs.Leijon skrev:7251 som såg matchen, saknades hela 1000 personer för att det skulle ha varit fullsatt, pinsamt Gävle, det är förfan slutspel!