Mäklaren skrev:
Jag vill bara veta vad du ser i honom som är så bra?
Jag har påpekat det 20 gånger förut minst men kan ta det en gång till:
Bra allround spelare, bra på allt utan att vara BLÄNDANDE i någon del. Tycker han är tämligen komplett utan att vara en stjärna. Också väldigt hög arbetskapacitet.
Mäklaren skrev:
Jag vill bara veta vad du ser i honom som är så bra?
Jag har påpekat det 20 gånger förut minst men kan ta det en gång till:
Bra allround spelare, bra på allt utan att vara BLÄNDANDE i någon del. Tycker han är tämligen komplett utan att vara en stjärna. Också väldigt hög arbetskapacitet.
Kom på mig själv att du berättat det några gånger, så jag hann ändra min text. Nonchalera det där.
Mäklaren skrev:
Vi får väl se hur långt den gode Andreas kommer i sin karriär...
Men nej då, jag ska inte vara för hård. Han är duktig, men jag tror inte att han kommer bli något mer än en hyfsad Elitseriecenter.
Tror kanske inte heller han kommer bli en världsstjärna, men inget snack om att han är värd en plats som 2:a center i ett ES-lag. Se som HV exempelvis som har Kris Beech som 2:a center i sitt lag; den karln har fan inte haft många rätt den här säsongen - och då pratar vi HV som är en tung guldkandidat.
Att ni ens orkar klanka på Ante. Och i detta skedet dessutom. Hade som jag sagt tidigare förstått kritiken om den kommit mellan match 7-20 typ för då var inte Engqvist direkt bra.
Men han har gått framåt hela säsongen och jag ser han som en mycket stabil och som daniel säger nästintill komplett center utan att vara direkt suverän på något.
Verkar mer vara så att vissa har bestämt sig för att klaga på just Ante av någon anledning och mest letar fel som egentligen inte finns.
Ska man nu klaga över spelare som inte riktigt räcker till så ligger ju etablerade spelare som Micke Holmqvist och Fimpen närmare till hands.
Jag har aldrig klagat på Ante (förutom i HV-tråden), men när jag tänkte efter har Honken varit bättre i slutet och jag tycker att han är värd att fortsätta försöka få till ett bra spel i en högre lina.
Kommer vi gå till final? Jag behöver svar på den frågan. Ska boka en resa v.15 och framåt, och går vi till sm-final så kommer jag inte kunna förlåta mig själv..
Så här när grundserien börjar närma sig sitt slut, så gjorde jag en film med lite klipp från säsongen som får mig att dra på smilbanden. Förhoppningsvis är det inte bara jag som gillar't
Enbom skrev:Så här när grundserien börjar närma sig sitt slut, så gjorde jag en film med lite klipp från säsongen som får mig att dra på smilbanden. Förhoppningsvis är det inte bara jag som gillar't
Enbom skrev:Så här när grundserien börjar närma sig sitt slut, så gjorde jag en film med lite klipp från säsongen som får mig att dra på smilbanden. Förhoppningsvis är det inte bara jag som gillar't