Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
Re: Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
Klart snygga tröjor!
- Lee Harvey Oswald
Mmh, får fina minnen från ungdomen 

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Om det blir så minimalt med reklam på tröjorna blir jag helt klart nöjd!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Gillar tröjorna skarpt! Roligt att de gått mot ett lite ljusare färgtema. Däremot kan den bli svårmatchad med mycket reklam, så får hoppas att de sköter den biten snyggt också!
Grymma designer på både försäsongsställen och dessa!
Grymma designer på både försäsongsställen och dessa!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Snyggt!
Storsäljare i DIF-butiken, för de kladdar ju inte på en massa reklamloggor när man köper en egen tröja i alla fall.
Storsäljare i DIF-butiken, för de kladdar ju inte på en massa reklamloggor när man köper en egen tröja i alla fall.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Riktigt nice tröjor!!
Fulaste på länge om man frågar mig. Fult teckensnitt! Blaffiga röda revärer. Godkända bortaställ men hemma? Nej tack. Svårt att lyckas dock när man har tidernas snyggaste som försäsongsställ.
Tycker tyvärr inte heller att de är så snygga, i synnerhet inte om man jämför med försäsongströjorna. De röda revärerna är "too much" och den röda färgen skär sig typ mot den andra nyansen av rött i skölden.
Försäsongströjorna är hiskliga. Den ljusblå ser särskilt billig ut. Jag tycker dessa var godkända, men i vanlig ordning är de alldeles för mörka.
- DIF_Soldier
Usch! Tröjansvarig har länge varit för förtjust i rött. Kör gula siffror för fan, hur svårt ska det vara?
Det är basic designkunskap att inte överanvända en färg. Gul är dessutom komplementfärg till blå - använd den!

Tror folk gillar tröjorna mest för att de inte erbjuds alternativ.
Det är basic designkunskap att inte överanvända en färg. Gul är dessutom komplementfärg till blå - använd den!

Tror folk gillar tröjorna mest för att de inte erbjuds alternativ.
Säg den glädje som varar
Håller med...Rudi skrev:Försäsongströjorna är hiskliga. Den ljusblå ser särskilt billig ut. Jag tycker dessa var godkända, men i vanlig ordning är de alldeles för mörka.
Nej nej nej. Hemmatröjan är ren kärlek!Rudi skrev:Försäsongströjorna är hiskliga. Den ljusblå ser särskilt billig ut. Jag tycker dessa var godkända, men i vanlig ordning är de alldeles för mörka.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Håller med om att försäsongs tröjorna är förskräckliga. Säsongens matchställ däremot är väldigt snygga.
- diftobbe89
Hur försäsongströjorna kan få så mycket hyll är ju obegripligt, men smaken är som baken, den ljusblåa ser ju rent förjävlig och lite småtöntig ut
Jag kan gilla blått på blått men det gifte sig inte alls på hockeydressen.
Den nya matchtröjan är inte heller snygg, det röda från axlarna och nedåt är för mycket och förstör. Bortatröjan ser ok ut.
Typsnittet är också fult, håll er till ett och samma..

Den nya matchtröjan är inte heller snygg, det röda från axlarna och nedåt är för mycket och förstör. Bortatröjan ser ok ut.
Spela fult
Tyckte försäsongströjorna var skitsnygga. Nya matchstället är inte riktig min typ av retro dockdiftobbe89 skrev:Hur försäsongströjorna kan få så mycket hyll är ju obegripligt, men smaken är som baken, den ljusblåa ser ju rent förjävlig och lite småtöntig ut![]()
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer