inte en till spelare som försvinnerMäklaren skrev:Jag har hört olycksfåglar kraxa angående Mackan...

inte en till spelare som försvinnerMäklaren skrev:Jag har hört olycksfåglar kraxa angående Mackan...
Snacka fort ! :OMäklaren skrev:Jag har hört olycksfåglar kraxa angående Mackan...
Hur mycket sanning finns det i det? Sjukt tungt om vi inte kan behålla Mackan :/tomten skrev:inte en till spelare som försvinnerMäklaren skrev:Jag har hört olycksfåglar kraxa angående Mackan...suck
Djungeltelegrafen har ju verkligen jobbat hårt på sistone, när det gäller rykten om Mackan....Mäklaren skrev:Jag har hört olycksfåglar kraxa angående Mackan...
Bra surr!Frasse skrev:Djungeltelegrafen har ju verkligen jobbat hårt på sistone, när det gäller rykten om Mackan....Mäklaren skrev:Jag har hört olycksfåglar kraxa angående Mackan...
Så vitt jag har hört så händer absolut ingenting runt den gode Bålsta sonen.
Ajdå, har han inte sagt att han ska hit om han inte tar plats i laget?starvin_marwin skrev:-daniel- länkade till en intervju med Josefson i tråden Säsongen 2010/2011
http://www.nj.com/devils/index.ssf/2010 ... s_ted.html
Att döma av Josefsons citat där lär han inte återvända till DIF, även om han inte tar en plats i Devils:
"They said I had a good opportunity if I really worked hard," he said. "My goal is to play with New Jersey. If I end up in Albany (AHL), I will just keep on fighting to make the team later in the season."
Albany River Rats, deras AHL-lag, Boumedienne säger att det är det värsta stället han varit på, och han har ju varit runt en del...Highwind skrev:HUr tänker Josefson?
Han och Krüger måste tänka helt olika. Krüger anser det som positivt för sin utveckling att stanna ett år till i DIF medan Josefson hellre spelar i sunk-AHL än har en viktig roll i ett offensivt spelade DIF hemma i elitserien.
Visst Jacob. USA är ett coolt land och jag förstår att du vill dit så snart som möjligt. Ha lite is i magen. Det är inte bara bra för DIF utan även för dig.