Vi får verkligen hoppas att spetsvärvningen håller bra mycket högre klass än Erik Ryman.pekka21 skrev:Anger...Therocket1 skrev:För 2 säsonger sen var Erik Ryman vår spetsvärvning, undrar vem det blir i år..
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ledsen att göra dig besviken men Mattsson är kvar minst ett år till i Comet i Norge.Stocky skrev:Andre Mattson är väl också en spelare med spetskompetens? Har han inget kontrakt borde han få det! Han kan nog få ner publiksnittet en anning till
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Jag blir så trött på medierna, föra veckan kunde vi ju läsa att de inte fanns en chans att han kom hem? Aja, sköt att läsa att de inte är helt kört och att dom har en "backup" plan med.jensa öhling skrev:http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 01&lang=se
Hoppas DIF kan få ett svar från Nisse snart. Helst ja förstås, men bra bara om svaret kommer. Då kan ledningen gå vidare och bearbeta andra namn som Holmqvist och Hagos.
-
VA FAN!!! Nu blir jag riktigt jävla förbannad! SAIK gör klart med Jan Novák och vi sitter just nu Elitseriens sämsta back-besättning tillsammans med SSK. Bravo DIF, bravo.
Det här är en spelare jag i 2-års tid jag har tipsat DIF om, som de fullständigt har struntat i. Bli inte förvånade om han ev. slår Niskalas rekord.
Det här är en spelare jag i 2-års tid jag har tipsat DIF om, som de fullständigt har struntat i. Bli inte förvånade om han ev. slår Niskalas rekord.
Senast redigerad av Therocket1 den 2007-07-21 15:32:36, redigerad totalt 1 gånger.

-
- DIF_Soldier
- Necrodamus
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Du är ju makalös.. Du skulle ju jobba tillsammans bland dom värvningsansvariga istället för att skriva här.. Vet inte hur många bra lirare du har radat upp här som senare skrivit på för andra klubbar än just DIF...
Therocket1 skrev:Jag kan säga att Novák är klar. Även om det ännu inte är bekräftat.
Tillägg: Novák är endast muntligt klar för SAIK, då han kylar lite med NHL.
-
- Emil Svelander
Känner precis samma just nu, orkade bara skriva det då det känns som det händer HELA, H E L A tiden. Saik tog Novak, vi tog Frylén. (Ja, jag vet att man inte ska klanka ner på någon innan säsongen börjar, men jag slår vad om att dom flesta här inne känner samma).Emil svelander skrev:Nu har jag fan fått nog. Nu får ledningen ta och förklara sig här, det är inte första spelaren som bara glider förbi oss. Vi är DIF, från Stockholm och kan fan inte ens knyta till os en enda bra spelare.
Skandal!
Ja men de känns som alla tar för sig av maten så äter vi rästerna sen när dom e klara (dålig metafår men ni fattar). Har vi värkligen en sådan dålig ekonomi eller har dom nån hemlig plan på G? Aja jag hoppas fortfarande på Nisse men det känns inte som han kommer...Crashmash skrev:Känner precis samma just nu, orkade bara skriva det då det känns som det händer HELA, H E L A tiden. Saik tog Novak, vi tog Frylén. (Ja, jag vet att man inte ska klanka ner på någon innan säsongen börjar, men jag slår vad om att dom flesta här inne känner samma).Emil svelander skrev:Nu har jag fan fått nog. Nu får ledningen ta och förklara sig här, det är inte första spelaren som bara glider förbi oss. Vi är DIF, från Stockholm och kan fan inte ens knyta till os en enda bra spelare.
Skandal!
samma här!Crashmash skrev:Känner precis samma just nu, orkade bara skriva det då det känns som det händer HELA, H E L A tiden. Saik tog Novak, vi tog Frylén. (Ja, jag vet att man inte ska klanka ner på någon innan säsongen börjar, men jag slår vad om att dom flesta här inne känner samma).Emil svelander skrev:Nu har jag fan fått nog. Nu får ledningen ta och förklara sig här, det är inte första spelaren som bara glider förbi oss. Vi är DIF, från Stockholm och kan fan inte ens knyta till os en enda bra spelare.
Skandal!
Vet att vi inte kan jämföra oss med LHC,HV m.fl men kolla vilka nyförvärv de har fått.
Vi har Anger, Frylén....
MEN!
Det är inte på pappret som matcherna avgörs. Tror ändå att vissa lag i ES kommer få svårt med alla s.k "stjärnor" i laget.
Vi får se till hösten men som sagt känns obehagligt när man ser till vilka spelare andra lag har knutit till sig....
There is no I in TEAM!!!!