Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Om Conny kan spela in 60 poäng på fyllan i allsvenskan så vågar man ju knappt drömma om vad han kan göra om vi får ordning på honom... 

Expert.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Förmodligen bara en 10-15p. The man needs his boooooze.SirDIFalot skrev:Om Conny kan spela in 60 poäng på fyllan i allsvenskan så vågar man ju knappt drömma om vad han kan göra om vi får ordning på honom...
Skämtåsido finns mycket hockey i den mannen. Gör han sitt jobb så skiter jag i resten.
2014-04-07, vad hände?
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Precis, gör han sina 55-60 pinnar så får han syssla med vafan som helst utanför isen.Jepe skrev:Förmodligen bara en 10-15p. The man needs his boooooze.SirDIFalot skrev:Om Conny kan spela in 60 poäng på fyllan i allsvenskan så vågar man ju knappt drömma om vad han kan göra om vi får ordning på honom...
Skämtåsido finns mycket hockey i den mannen. Gör han sitt jobb så skiter jag i resten.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- SirDIFalot
Ungefär som man resonerade med Linkan för några år sedan. Låt Linkan vara Linkan så gör han sina poäng...Nummer19 skrev:Precis, gör han sina 55-60 pinnar så får han syssla med vafan som helst utanför isen.Jepe skrev:Förmodligen bara en 10-15p. The man needs his boooooze.SirDIFalot skrev:Om Conny kan spela in 60 poäng på fyllan i allsvenskan så vågar man ju knappt drömma om vad han kan göra om vi får ordning på honom...
Expert.
- Jim Morrison
Det är det jag menar. När man blir irriterad på våra spelare(juniorer, mind you) som gillar att gå ut så är det ju på grund av att dom inte presterar alls. Conny Strömberg vinner poängligan trots att att han, allegedly, dricker. Då finns det ju otroligt jävla mycket hockey i honom. Det är nästan en skrämmande tanke att tänka var han hade varit om han hade varit en träningsnarkoman, typ Peter Forsberg, och verkligen inte gjort någonting annat. Lång, lång, karriär i NHL?Jepe skrev:Förmodligen bara en 10-15p. The man needs his boooooze.SirDIFalot skrev:Om Conny kan spela in 60 poäng på fyllan i allsvenskan så vågar man ju knappt drömma om vad han kan göra om vi får ordning på honom...
En Conny Strömberg SKULLE hjälpa DIF i allsvenskan, inge snack om det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Quoted for truth.SirDIFalot skrev:Om Conny kan spela in 60 poäng på fyllan i allsvenskan så vågar man ju knappt drömma om vad han kan göra om vi får ordning på honom...
[ Det här kan för övrigt vara det första inlägget ifrån citerad herr moderatordjävul jag gillat sedan eldkvarn brann.

Hahahaha... jag skrattar så jag gråter!Shitkicker skrev:Quoted for truth.SirDIFalot skrev:Om Conny kan spela in 60 poäng på fyllan i allsvenskan så vågar man ju knappt drömma om vad han kan göra om vi får ordning på honom...
[ Det här kan för övrigt vara det första inlägget ifrån citerad herr moderatordjävul jag gillat sedan eldkvarn brann.Här bygger vi broar. Kraaaaam!]

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Förmodar att nästan alla har sett detta klipp men för de som eventuellt har missat det:Jim Morrison skrev:Det är det jag menar. När man blir irriterad på våra spelare(juniorer, mind you) som gillar att gå ut så är det ju på grund av att dom inte presterar alls. Conny Strömberg vinner poängligan trots att att han, allegedly, dricker. Då finns det ju otroligt jävla mycket hockey i honom. Det är nästan en skrämmande tanke att tänka var han hade varit om han hade varit en träningsnarkoman, typ Peter Forsberg, och verkligen inte gjort någonting annat. Lång, lång, karriär i NHL?Jepe skrev:Förmodligen bara en 10-15p. The man needs his boooooze.SirDIFalot skrev:Om Conny kan spela in 60 poäng på fyllan i allsvenskan så vågar man ju knappt drömma om vad han kan göra om vi får ordning på honom...
En Conny Strömberg SKULLE hjälpa DIF i allsvenskan, inge snack om det.
http://www.blinkx.com/watch-video/longe ... -iRofE-h3Q
Det är väl motivationen och den mentala styrkan som Conny saknar, han är helt enkelt ganska lat, men han är faktiskt av naturen jävligt atletisk och vältränad om han bara kan förmås sköta sig. Visst är han en chansvärvning, men man skulle bli själaglad om han verkligen fick ordning på sitt privatliv och levde upp till sin potential. Har alltid tyckt det är jävligt tragiskt när folk kastar bort sin talang och aldrig blir riktigt så bra som dom faktiskt skulle kunna bli.
Hejsan.
När det gäller Conny så tycker jag så här.
En super skön och ödmjuk mäniska å vill inget annat än att vinna.
känner honom persionligen sedan hans spel i Husum hockey.
jag var ledare där. problem är till för att lösas ,men kan han inte göra det och inte Örebro heller så vet inte jag hur man löser detta, för hockey kan han spela, som vänn är han helt underbar.
löser vi dom problemerna så Conny spela gärna i Djurgården tillsammans med Brenberg då jävlar.
När det gäller Conny så tycker jag så här.
En super skön och ödmjuk mäniska å vill inget annat än att vinna.
känner honom persionligen sedan hans spel i Husum hockey.
jag var ledare där. problem är till för att lösas ,men kan han inte göra det och inte Örebro heller så vet inte jag hur man löser detta, för hockey kan han spela, som vänn är han helt underbar.
löser vi dom problemerna så Conny spela gärna i Djurgården tillsammans med Brenberg då jävlar.
Det finns bara ett DJURGÅRDEN.
- SirDIFalot
Conny och Linkan! Kan ju påminna om party-duon Mike Richards och Jeff Carter.

Expert.
- Jim Morrison
Strömberg-Axelsson-Bremberg (Dick får konvertera till center)SirDIFalot skrev:Conny och Linkan! Kan ju påminna om party-duon Mike Richards och Jeff Carter.
Allsvenskans festligaste(!!!) kedja!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
hahaha vi får hoppas att det inte blir några söndagsmatcher!Jim Morrison skrev:Strömberg-Axelsson-Bremberg (Dick får konvertera till center)SirDIFalot skrev:Conny och Linkan! Kan ju påminna om party-duon Mike Richards och Jeff Carter.
Allsvenskans festligaste(!!!) kedja!
å gud va kul.
Det finns bara ett DJURGÅRDEN.
- Jim Morrison
Man får skämta om allt, men man behöver inte tycka att allt är kul.zpy64 skrev:å gud va kul.
Om du läser mina tidigare poster så kan du se att jag är PRO-Conny Strömberg. Men det betyder inte att man inte kan få ha lite kul på nattkvisten

Nån som såg introt i Kvalserien med Jared Aulin, Jimmy å Mackan bla. Är jag helt dum i huvet nu eller var det inte Conny S som hade på sig en DIF-tröja som typ treåring?