Värsta jag sett. Stäng av karln på livstid.Glory1 skrev:
Vad i helvete!?
SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Vad är det för jävla skämt?ciirree skrev:Inget straff hittills. Spelade idagStaten skrev:Vad fan? Jag har aldrig sett något liknande på en hockeyplan (på uppvärmningen dessutom). Det där är givetvis misshandel och ska anmälas. Hoppas att så skett också.
Gissar att han är avstängd eller?

Först rallarsvingar undan skrillorna sen när spelaren är på väg ner så drar han ju en slash i huvudtrakten, Fyfan!
Måste ju bli civilmål av det där. McSorley gjorde väl en sån där.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Rätta mig om jag har fel men tror det är så att ingen har sett bilder på själva överfallet förrän nu. Han kommer givetvis få en kännbar avstängning som förmodligen innebär att han inte kommer spela hockey i Sverige igen.Henke_F skrev:Vad är det för jävla skämt?ciirree skrev:Inget straff hittills. Spelade idagStaten skrev:Vad fan? Jag har aldrig sett något liknande på en hockeyplan (på uppvärmningen dessutom). Det där är givetvis misshandel och ska anmälas. Hoppas att så skett också.
Gissar att han är avstängd eller?![]()
Först rallarsvingar undan skrillorna sen när spelaren är på väg ner så drar han ju en slash i huvudtrakten, Fyfan!
Måste ju bli civilmål av det där. McSorley gjorde väl en sån där.
Han har ingenting att göra på en hockeyrink. En polisanmälan på det där vore inte mer än rätt. Så där gör man helt enkelt inte om man är normalt funtad i huvudet.
Snark för rögle alltså Sveriges tråkigare lag överlägset
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- Cirith Ungol
VIK kanske inte hade dragit så värst mycket folk i början, men på längre sikt hade det mycket väl kunnat bli bra drag kring matcherna. Det korta avståndet mellan städerna hade varit en bra förutsättning för att skapa rivalitet mellan lagen och fansen, speciellt då man utan problem kan arrangera grymma bortaresor som Djurgårdare gjorde i HA.
KHK och Rögle däremot...
KHK och Rögle däremot...

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Solna är ju en förort till Västerås, så det kunde blivit derbykänsla.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Precis det jag menade med VIK.
Potential att bli litet "minihatmöte" på perfekt avstånd.
Är det någon som ens bryr sig om ett lag som Rögle?
Potential att bli litet "minihatmöte" på perfekt avstånd.
Är det någon som ens bryr sig om ett lag som Rögle?
100 spänn på att Osten hade försvarat det där överfallet om det var en Luleåspelare som gjorde det...
Västerås gäsp - ungefär lika roliga som Örebro - det primära är att Lyx håller sig kvar för där har vi garanterat två fullsatta globen matcher nästa år
Mr Cheese kan man lita på i alla väderManijock skrev:100 spänn på att Osten hade försvarat det där överfallet om det var en Luleåspelare som gjorde det...
- SirDIFalot
Tim Miller @Millsi14 · 1h 1 hour ago
Then watched #deveaux bit*ch out brass and awesome equipment manager for missing tap in, blaming it on his "terrible" sticks #qualityperson
Watched #deveaux sucker punch a teammate in between periods for taking his pp time while we were winning #qualityteammate
Gamla lagkamrater har mycket gott att säga om Deveaux. Tänk på det nästa gång ni utgår från att alla tuffa gnuggare är dom bästa lagspelarna.
Then watched #deveaux bit*ch out brass and awesome equipment manager for missing tap in, blaming it on his "terrible" sticks #qualityperson
Watched #deveaux sucker punch a teammate in between periods for taking his pp time while we were winning #qualityteammate
Gamla lagkamrater har mycket gott att säga om Deveaux. Tänk på det nästa gång ni utgår från att alla tuffa gnuggare är dom bästa lagspelarna.
Expert.
- SirDIFalot
Tycker det är sjukt att man gör det nu. Man skulle gjort det samma dag, exakt efter överfallet.SirDIFalot skrev:Deveaux sparkad av Rögle. Undra vad som händer med Gath?
Han hade ju endå bara kontrakt till slutet av denna säsongen.