Vad snackar du om? Lilja? Spelade 19min mot Timrå? Eller har han skadat sig igen?Donkels-2.0 skrev:Jomenvisst, Lilja borta resten av säsongen - jävla neggoprofetior som basuneras ut på detta forum och som dessutom har noll substans av sanning i sig
Skadetråden
Re: Skadetråden
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Lee Harvey Oswald
Lugn och fin...ta din medicin (slarva inte).Donkels-2.0 skrev:Jomenvisst, Lilja borta resten av säsongen - jävla neggoprofetior som basuneras ut på detta forum och som dessutom har noll substans av sanning i sig
Förövrigt klokt beslut av Dick/DIF-RehabTeam.
Det har synts sedan dag 1 att Dick inte kunnat gå för fullt, stort sparkapital där för DIF när Dick får ordning på sin "GubbKropp"
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nej, det är ni neggisar som behöver jackas upp med något antidepressivt själv behöver jag inget då jag är hög av naturenLee Harvey Oswald skrev:Lugn och fin...ta din medicin (slarva inte).Donkels-2.0 skrev:Jomenvisst, Lilja borta resten av säsongen - jävla neggoprofetior som basuneras ut på detta forum och som dessutom har noll substans av sanning i sig
Det har synts sedan dag 1 att Dick inte kunnat gå för fullt, stort sparkapital där för DIF när Dick får ordning på sin "GubbKropp"
Ceterum censeo Solna esse delendam
Jo, det finns ju onekligen rätt mkt nature-hippies i stan, dock brukar de hålla på Bajjen och inte DIF.Donkels-2.0 skrev:Nej, det är ni neggisar som behöver jackas upp med något antidepressivt själv behöver jag inget då jag är hög av naturenLee Harvey Oswald skrev:Lugn och fin...ta din medicin (slarva inte).Donkels-2.0 skrev:Jomenvisst, Lilja borta resten av säsongen - jävla neggoprofetior som basuneras ut på detta forum och som dessutom har noll substans av sanning i sig
Point being, Ante och Dick stekta.. som vanligt måste vi lira en säsong utan vår tilltänkta första lina. Fine Dick rehabbar... kommer ju säkert vara 100% o ösa på efter det... kan han lira på halvfart denna säsong får vi nog vara nöjda!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
status på JP någon?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Axelsson borta till uppehållet......till att börja med. 

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Helt glömt bort att vi har Manuel Ågren i vår trupp...
Ska bli spännande och se vad han kan uträtta efter sin förkylning
Ska bli spännande och se vad han kan uträtta efter sin förkylning
- -daniel-
Ja men det var ju precis vad man gick ut med tidigare? Bara bra att han får återhämta sig fullt ut. Låt det dröja till jul istället för att göra ett korkat försök på för tidig comeback.BOMBOM BOUCHARD skrev:Axelsson borta till uppehållet......till att börja med.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ok, tycker man sa rehab till uppehållet. Missade att det var minst fram till lovet.-daniel- skrev:Ja men det var ju precis vad man gick ut med tidigare? Bara bra att han får återhämta sig fullt ut. Låt det dröja till jul istället för att göra ett korkat försök på för tidig comeback.BOMBOM BOUCHARD skrev:Axelsson borta till uppehållet......till att börja med.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
JP verkar spela ikväll enl hockeynews.se
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
-
SköntDIFLuWi skrev:JP verkar spela ikväll enl hockeynews.se
- Lee Harvey Oswald
Ja, skönt för honom personligen, men han är en av de som måste steppa upp.Grabben från Söder skrev:SköntDIFLuWi skrev:JP verkar spela ikväll enl hockeynews.se
En otroligt slarvig inledning av säsongen från den mannen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skada sig Bergfors?
- Doyle
Skada på Jonte Davidsson osäker på spel i morgon.
https://hockeynews.se/articles/4788/
- minalman
– Jag behöver inte kommentera skadan så mycket mer än så. Han är ett frågetecken för matchen i morgon. Men i normala fall ska han vara med i landslaget nästa vecka, säger Djurgårdens sportchef Joakim Eriksson.Doyle skrev:Skada på Jonte Davidsson osäker på spel i morgon.
Frågan är snarare hur många vi får tillbaka från landslaget? Inte hur många som kan vara med.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)