Ok. Kul!ciirree skrev:Det står iaf på hemsidan: "Del av intäkterna går till Djurgården"Skidlöparn skrev:Var inte vi medarrangörer? Misstolkade det annars.mb81 skrev:Varför skulle vi få nåt?Skidlöparn skrev:Någon som har koll på hur mycket (om) DIF får in från tre kronor-matchen? Nu verkar det ju blivit succé med fullsatt dessutom.
Frågetråden
Re: Frågetråden
Finns det någon någorlunda aktiv supporter som går på hemmamatcherna och känner att musiken som spelas (DJ Yes!) är bra och bidrar till en bättre stämning? Ikväll var ett bottennapp till och med i förhållande till vad jag har vant mig vid.
Tror inte det är någon skillnad på om man är aktiv supporter eller förstagångsbesökare på Hovet, jag tror inte att någon tycker att musiken bra. "DJ Yes" (vad är det för ett jävla namn förresten?) har alltid varit dålig men nu har han nått en ny nivå av uselhet. Så jävla illa att man ska behöva stå på Hovet och skämmas.Puckey skrev:Finns det någon någorlunda aktiv supporter som går på hemmamatcherna och känner att musiken som spelas (DJ Yes!) är bra och bidrar till en bättre stämning? Ikväll var ett bottennapp till och med i förhållande till vad jag har vant mig vid.
Varför spelar han musik under spelarpresentationen egentligen? Ett jävla otyg som bönderna håller på med som han har valt att kopiera.
Vem ska man maila om det här? Jesper Björck?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Någon som vet om det finns en snurra för att räkna lite på tabellen i SHL med olika matchresultat? Vet att jag sett sådant tidigare säsonger, men en snabb googling gav mig inget.
Har letat jag med, hittade ingenting. Slutade med ett textdokument på ca 100 rader.-daniel- skrev:Någon som vet om det finns en snurra för att räkna lite på tabellen i SHL med olika matchresultat? Vet att jag sett sådant tidigare säsonger, men en snabb googling gav mig inget.
Speculator heter den. Men den är inte "igång" än. Testade igår.-daniel- skrev:Någon som vet om det finns en snurra för att räkna lite på tabellen i SHL med olika matchresultat? Vet att jag sett sådant tidigare säsonger, men en snabb googling gav mig inget.
- minalman
Dom drar igång den i och med slutspelet. Enklare programmering då, antagligen.ciirree skrev:Speculator heter den. Men den är inte "igång" än. Testade igår.-daniel- skrev:Någon som vet om det finns en snurra för att räkna lite på tabellen i SHL med olika matchresultat? Vet att jag sett sådant tidigare säsonger, men en snabb googling gav mig inget.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
minalman skrev:Dom drar igång den i och med slutspelet. Enklare programmering då, antagligen.ciirree skrev:Speculator heter den. Men den är inte "igång" än. Testade igår.-daniel- skrev:Någon som vet om det finns en snurra för att räkna lite på tabellen i SHL med olika matchresultat? Vet att jag sett sådant tidigare säsonger, men en snabb googling gav mig inget.

Någon mer här som tittar på TV4 play Premium? Fick mejl idag om att dom ska byta till CMORE i april å att de bara va att logga in med befintligt användarnamn och lösen å fortsätta titta som vanligt, det gjorde jag nu direkt å av någon konstig andledning så fick jag CMORE Max paket, har dock endas loggat in, inte valt något paket alls utan de va typ förinställd.
Någon som fått liknande? Visst bra att få de men man är ju inte direkt villig att betala de eftersom man inte direkt aktivt valt det.
Någon som fått liknande? Visst bra att få de men man är ju inte direkt villig att betala de eftersom man inte direkt aktivt valt det.
7/4-2014
Samma här. Står att jag har Cmore max och TV4 Play Premium Sport. Antar att jag inte får betala för båda?Tobbe350 skrev:Någon mer här som tittar på TV4 play Premium? Fick mejl idag om att dom ska byta till CMORE i april å att de bara va att logga in med befintligt användarnamn och lösen å fortsätta titta som vanligt, det gjorde jag nu direkt å av någon konstig andledning så fick jag CMORE Max paket, har dock endas loggat in, inte valt något paket alls utan de va typ förinställd.

Ah skönt att de ändå är fler som fått liknande som mig, får se om de slutar med dubbla räkningar från TV4 och cmore, förhoppningsvis inte. De är väl någon slags kompensation för att vi får byta tjänst.Glory1 skrev:Samma här. Står att jag har Cmore max och TV4 Play Premium Sport. Antar att jag inte får betala för båda?Tobbe350 skrev:Någon mer här som tittar på TV4 play Premium? Fick mejl idag om att dom ska byta till CMORE i april å att de bara va att logga in med befintligt användarnamn och lösen å fortsätta titta som vanligt, det gjorde jag nu direkt å av någon konstig andledning så fick jag CMORE Max paket, har dock endas loggat in, inte valt något paket alls utan de va typ förinställd.
7/4-2014
Det är väl deras problem om ni gör som de säger sen har de lagt på ett CMore Max paket. Skulle det visa sig att det bara blivit fel så får ni knappast betala för det. Jag hade vägrat iaf. Njut av Max-paketet sålänge det gårTobbe350 skrev:Ah skönt att de ändå är fler som fått liknande som mig, får se om de slutar med dubbla räkningar från TV4 och cmore, förhoppningsvis inte. De är väl någon slags kompensation för att vi får byta tjänst.Glory1 skrev:Samma här. Står att jag har Cmore max och TV4 Play Premium Sport. Antar att jag inte får betala för båda?Tobbe350 skrev:Någon mer här som tittar på TV4 play Premium? Fick mejl idag om att dom ska byta till CMORE i april å att de bara va att logga in med befintligt användarnamn och lösen å fortsätta titta som vanligt, det gjorde jag nu direkt å av någon konstig andledning så fick jag CMORE Max paket, har dock endas loggat in, inte valt något paket alls utan de va typ förinställd.

-
Seriöst, cmoreplay är en sådan fruktansvärt dålig streamingtjänst! Någon som vet när rättigheterna till SHL går ut, är det nästa år eller har de förlängt?
Har funkat strålande från TV4play. Testade från Cmoreplay igår, ruggigt dåligt. Ni som läser mail, hur länge till kommer man kunna köra från tv4play?Benjamin L. Willard skrev:Seriöst, cmoreplay är en sådan fruktansvärt dålig streamingtjänst! Någon som vet när rättigheterna till SHL går ut, är det nästa år eller har de förlängt?
Född till sportchef.
Mjo skulle också vägra men vet av erfarenhet att stora företag brukar vinna sånna fighter i slutändan iaf. Därför ska man alltid vägra comhem.ciirree skrev:Det är väl deras problem om ni gör som de säger sen har de lagt på ett CMore Max paket. Skulle det visa sig att det bara blivit fel så får ni knappast betala för det. Jag hade vägrat iaf. Njut av Max-paketet sålänge det gårTobbe350 skrev:Ah skönt att de ändå är fler som fått liknande som mig, får se om de slutar med dubbla räkningar från TV4 och cmore, förhoppningsvis inte. De är väl någon slags kompensation för att vi får byta tjänst.Glory1 skrev:Samma här. Står att jag har Cmore max och TV4 Play Premium Sport. Antar att jag inte får betala för båda?Tobbe350 skrev:Någon mer här som tittar på TV4 play Premium? Fick mejl idag om att dom ska byta till CMORE i april å att de bara va att logga in med befintligt användarnamn och lösen å fortsätta titta som vanligt, det gjorde jag nu direkt å av någon konstig andledning så fick jag CMORE Max paket, har dock endas loggat in, inte valt något paket alls utan de va typ förinställd.
Men klart man ska passa på å njuta av filmer och serier, tur att man började sin pappaledighet i veckan ^.^
7/4-2014