Flunk skrev: ↑2025-03-12 17:48:17
Det är slutspel och vi vill gå upp. Självklart ska Gidelöf in så fort som möjligt om det är upp till oss!
Vore bra med en ny uppdatering från Wiken himself nu....
Han uppdaterade en lång video nyligen? Samt att han sagt att leksand precis åkt ut och vill ge dom tid, vilket jag har full förståelse för. Det är ju inget akut som måste till redan idag heller. Det jobbas/snackas nog i kulisserna redan, så vi får vänta.
klintan85 skrev: ↑2025-03-11 22:19:08
Har svårt att se att de väljer Gidlöf före Hävelid.
Tänker du att dom tycker att hävelid är bättre?
Jag tänker mer att de nog tycker att Hävelid är bra nog för att vara etta. Och att de inte vill ta in en ny före en som har stått en hel säsong. Särskillt inte nu när Hävelid har gått bra.
Vi tog ju in myrenberg som var etta hos oss så inget konstigt om Gidlöv skulle peta båda 2.
Då var Lindbom skadad. Annars hade han aldrig varit det.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
klintan85 skrev: ↑2025-03-11 22:19:08
Har svårt att se att de väljer Gidlöf före Hävelid.
Jag tänker mer att de nog tycker att Hävelid är bra nog för att vara etta. Och att de inte vill ta in en ny före en som har stått en hel säsong. Särskillt inte nu när Hävelid har gått bra.
Vi tog ju in myrenberg som var etta hos oss så inget konstigt om Gidlöv skulle peta båda 2.
Klart vi inte hade gjort det, för Lindbom var ligans bästa målvakt, sånna har vi inte nu,
Finns inget att fundera kring. Ansluter Gidelöf är han givet första spaden. Hävelid är backup spade och andrén får ta läktaren. Det är sportsligt resultat som är grunden i all idrott. Detta är ingen samkväms förening
Herregud domaren, hur i helvete 5-4 för Mora efter detta
Rosdahl ska inte ha fem minuter, är kylig och slår aldrig utan står bara å tar i mot slag å håller i
Senast redigerad av #10 den 2025-03-12 20:03:58, redigerad totalt 1 gånger.
#10 skrev: ↑2025-03-11 22:21:09
Klart vi inte hade gjort det, för Lindbom var ligans bästa målvakt, sånna har vi inte nu,
Jag svarade den innan. Har inget med det som är nu.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz