Lee Harvey Oswald skrev:Mmh, men vad vi än väljer att starta med nu så känns det lika ovant som skönt att DIF numera kan göra offensiva byten & faktisk förändra en låst matchbild.
Så det är lite utav ett lyxproblem kan jag tycka.
Klart värre med motivationsdelen, att PM hittills inte lyckas banka in ödmjukhet bättre i truppen.
Efter varje bra insats mot bra motstånd följs det alltid upp av en anus-match mot sämre motstånd
Orkaaa
Jo du har helt rätt, jag är väl bara blödig och och fastnar för snabbt för våra spelare när de går bra en stund. Måste erkänna att Jawo snabbt blivit en av mina favoritspelare på flera år.
Sen gör det mig egentligen inte så mycket om vi spelar skit mot dåliga lag, så länge vi vinner dem som idag, inte för att det brukar vara så vanligtvis men men... Får väl hoppas på att vår nye serbiske frälsare fortsätter ordna det åt oss.
erton blir nog kanon ihop med alex om hans måltorka släpper. men samtidigt borde jawo spela istället nu när erton har det tungt. jävligt svår situation
elfsborg till europa. Vad betyder det på söndag? Avslagna och uttömda gulsvarta, eller motiverade med nypåfyllt självförtroende? Och vad betyder deras europapengar för Jawo? Säljer de honom billigare till oss nu, eller kallar de hem honom för att bredda truppen? Hoppas vi smäller den uppblåsta boråsballongen bara!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:elfsborg till europa. Vad betyder det på söndag? Avslagna och uttömda gulsvarta, eller motiverade med nypåfyllt självförtroende? Och vad betyder deras europapengar för Jawo? Säljer de honom billigare till oss nu, eller kallar de hem honom för att bredda truppen? Hoppas vi smäller den uppblåsta boråsballongen bara!
Lee Harvey Oswald skrev:Jahaja, är det en sån kväll, suck.
Otrooooligt tveksam offside, däremot var Ellos-kinesens boll tydligt över sidlinjen innan 0-1.
Bra spel annars
Offsidemål, en räddning som den personen ALDRIG kommer göra igen och sen en boll som gick i mål efter den varit över sidlinjen.
Såhär går det när DIF spelar bra en liten stund.