SHL Åttondelsfinal 1: Djurgårdens IF - Brynäs IF 10/3 2016
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Åttondelsfinal 1: Djurgårdens IF - Brynäs IF 10/3 20
Eftersom vi ska surra runt i anfallszonen spelar det ingen roll vem som står.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vi ställer fram vår andra förstemålvakt och de ställer fram deras första andremålvakt?seppuko skrev:Med tanke på längden på match tror jag att båda lagen ställer den andra målvakten. Det tar ju rätt mycket på en målvakt att stå så länge som i torsdags.
Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Kul att Vejdemo fick avgöra. Jag har varit lätt kritisk mot honom senaste tiden. Jag tycker att han har tappat en del fart och kraft. Sen räknade jag lite på hans matchande. Han har spelat alla 52 matcher i SHL. 10 matcher med juniorlandslaget. Åtta CHL-matcher. En åttondelsfinal.
Bara det är 71 matcher varav majoriteten är på seniornivå. Lägg på ett par träningsmatcher också. Rätt mycket för en junior, men det kommer han ha igen i framtiden.
Bara det är 71 matcher varav majoriteten är på seniornivå. Lägg på ett par träningsmatcher också. Rätt mycket för en junior, men det kommer han ha igen i framtiden.
Född till sportchef.
android skrev:Kul att Vejdemo fick avgöra. Jag har varit lätt kritisk mot honom senaste tiden. Jag tycker att han har tappat en del fart och kraft. Sen räknade jag lite på hans matchande. Han har spelat alla 52 matcher i SHL. 10 matcher med juniorlandslaget. Åtta CHL-matcher. En åttondelsfinal.
Hur lång är en NHL-säsong?
Farligt (..för våran del att riskera bli av med honom) om han skulle vara redo för det redan.

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
PrecisAxel_K skrev:Vi ställer fram vår andra förstemålvakt och de ställer fram deras första andremålvakt?seppuko skrev:Med tanke på längden på match tror jag att båda lagen ställer den andra målvakten. Det tar ju rätt mycket på en målvakt att stå så länge som i torsdags.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Vi har två tokgrymma keepers och folk gnäller. Tänker tillbaka på när vi hade Chet, Reideborn, Riddervall, Bjurling mfl och inser att det inte varit så här väl ställt sedan Tellan och Söderströms tid.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
82 matcher i grundserien. Sen några försäsongsmatcher med stor trull, All Star-match för de dom blir uttagna och slutspel om man går vidare. Så skulle väl gissa runt 90 matcher i snitt.Henke_F skrev:Hur lång är en NHL-säsong?
It's easier to be an asshole to words than to people
Mantas [WEARY FACE]
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Då har Mantas stått sin sista match.