SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Leksand. 27/2 2015
Re: SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Leksand. 27/2 2015
Sörenssen jag älskar dig, så jävla king!
Hela laget gör en grym säsong, nu går vi ju självklart för guld, hur orimligt det än verkar
Hela laget gör en grym säsong, nu går vi ju självklart för guld, hur orimligt det än verkar
Ärligt talat så skiter jag i det, VI ÄR KVAR I SHL, allt annat är bonus detta år.Kall-El skrev:Fy faan vad skönt!
Säcken gör det igen!
Årets säkraste spel måste dock vara att LHC slår oss imorgon.
Kan omöjligen se oss orka ladda om...
Ställ över alla skadebenägda spelare till play-in börjar!
In med alla bra juniorer till matchen mot LHC imorgon. Vila alla som har den minsta skavank.
+1, det är rent pinsamt med de som vill byta ut honom efter två bragdår efter varandra!!!SkönaDjurgårn skrev:Håller med, Säcken är en av våra största tränare genom tiderna. Älskar honom!136_Djurgårdare skrev:Enorm respekt till säcken. För tredje gången lyckas han hålla oss kvar med en Allsvensk trupp. Det är inte alltid vackert men jobbet blir gjort.
Vila alla, lägg er mot Brynäs så Lyxfällan åker ner, spela enbart junisar (folk vill ju ändå se dem#10 skrev:Ställ över alla skadebenägda spelare till play-in börjar!

Sören årets rookie, by miles!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- reservjesus
Vilken jävla lättnad, tack Sören!
clowns to the left of me, jokers to the right
Alltså, vet inte ens vad jag ska börja. Vilken lättnad, vilken kväll!
Gjorde comeback i klacken även jag ikväll efter mååånga matcher på sittplats och hyll nummer ett måste gå till Tim Pang. Det är helt otroligt hur viktig han är för vår förening och att han fanns på plats ikväll visar hur jävla bra vi kan vara och vilket enormt stort misstag Kaarel gjorde och även hur fel alla som kallar människor likt Pang för snorungar och svikare har. En hjälteinsats på räcket. Bjud killen på många öl när ni ser honom.
Hyll nummer två går till laget självklart, vilket underbart lag vi har på isen som kämpar och sliter, finns många spelare som borde se och lära av de spelarna som ställde upp ikväll. Fantastiskt! SÖRENSEN
Hyll nummer tre- Djurgårdsfamiljen! Vi lyckades. Allt som kommer nu är en bonus, vi klarade oss kvar! Helvete vad skönt! Vi tar fram vår bästa form på läktaren när det behövs som mest.
Skål på samtliga, utom Kaarel och MN! Nu firar vi!
Gjorde comeback i klacken även jag ikväll efter mååånga matcher på sittplats och hyll nummer ett måste gå till Tim Pang. Det är helt otroligt hur viktig han är för vår förening och att han fanns på plats ikväll visar hur jävla bra vi kan vara och vilket enormt stort misstag Kaarel gjorde och även hur fel alla som kallar människor likt Pang för snorungar och svikare har. En hjälteinsats på räcket. Bjud killen på många öl när ni ser honom.
Hyll nummer två går till laget självklart, vilket underbart lag vi har på isen som kämpar och sliter, finns många spelare som borde se och lära av de spelarna som ställde upp ikväll. Fantastiskt! SÖRENSEN
Hyll nummer tre- Djurgårdsfamiljen! Vi lyckades. Allt som kommer nu är en bonus, vi klarade oss kvar! Helvete vad skönt! Vi tar fram vår bästa form på läktaren när det behövs som mest.
Skål på samtliga, utom Kaarel och MN! Nu firar vi!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Had planned to take'r easy tonite. Well, f*ck that. Time to pass around the bottle. Tack, DIF!!!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tack! Racet mot SM-guld!BigJ skrev:Racet stavas med c inte med s!!!minalman skrev:Nu börjar raset. Ni läste det här först.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Absolut. Hoppas verkligen man gör så. Men tror på motsatsen. De vill nog slipa på spelet och matcha laget inför åttondelen. Vågar nog inte riskera att spela med oprövade kort och minska chansen att hitta ett vinnande spel.Enbom skrev:In med alla bra juniorer till matchen mot LHC imorgon. Vila alla som har den minsta skavank.
Vi får svaret imorgon, någon lär det bli då vi åkte på nya skador ikväll.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tim Pang förtjänar en egen hyllningstråd. Två fel gör inte ett rätt men här finns ett ögonvittne till att alla kan kompensera för tidigare misstag. Djurgårdshjälte i sammanhanget.
KGs värvningar levererade så "all is good" även om vi verkligen behöver en dedikerad sportchef.
KGs värvningar levererade så "all is good" även om vi verkligen behöver en dedikerad sportchef.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Spelade Heinerö något ikväll? Visst var han på bänk.BOMBOM BOUCHARD skrev:Absolut. Hoppas verkligen man gör så. Men tror på motsatsen. De vill nog slipa på spelet och matcha laget inför åttondelen. Vågar nog inte riskera att spela med oprövade kort och minska chansen att hitta ett vinnande spel.Enbom skrev:In med alla bra juniorer till matchen mot LHC imorgon. Vila alla som har den minsta skavank.
Vi får svaret imorgon, någon lär det bli då vi åkte på nya skador ikväll.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Jag tror tyvärr att Svensk hockey behöver Lyxfällan i högsta serien tillsammans med SSK eller de onämnbara.captcash skrev:Vila alla, lägg er mot Brynäs så Lyxfällan åker ner, spela enbart junisar (folk vill ju ändå se dem#10 skrev:Ställ över alla skadebenägda spelare till play-in börjar!hehe) i resterande 3 matcher.
Sören årets rookie, by miles!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Där är jag inte säker på att jag håller med dig. Jag är precis som många andra osäker på om säcken är rätt man att leda oss på resan tillbaka till toppen.BigJ skrev:+1, det är rent pinsamt med de som vill byta ut honom efter två bragdår efter varandra!!!SkönaDjurgårn skrev:Håller med, Säcken är en av våra största tränare genom tiderna. Älskar honom!136_Djurgårdare skrev:Enorm respekt till säcken. För tredje gången lyckas han hålla oss kvar med en Allsvensk trupp. Det är inte alltid vackert men jobbet blir gjort.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.