Idag är det ju bara han och Ahlen som får plusbastis7 skrev:Han kan ju prestera han med!Vikas skrev:Tror Samuelsson är jävligt less på att spela i det här laget. Väntar nog bara på att säsongen är över.
SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 21/2 2015
Re: SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 21/2 2015
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Björn Hansén får tröjan hissad i kraft arena.
Senast redigerad av minalman den 2015-02-21 18:18:55, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- MarcusDaze
Vi försöker och försöker. Ser förbättringar i spelet. MEN.. Domarna är ju för helvete pinsamma! Så jävla äckligt att det finns inte.
-
Håll ut, snälla, håll ut
Senast redigerad av S. Skuggan den 2015-02-21 18:22:00, redigerad totalt 1 gånger.
Ja vad fan ska man säga, vårt lag möter ett bra mycket bättre lag och domarna tänker, det här måste vi ju göra jämnare och hittar utvisningar på oss överallt.
Växjö och Färjestad gör det ni ska ikväll!
Växjö och Färjestad gör det ni ska ikväll!
Tänkte skriva något men inser att det är ju bortkastat.Manijock skrev:Haha gillar dock att jag med flera fått uppläxningar angående nyansering av inlägg...Magnutz skrev:Vakna själv nu. Det är inte enbart vi som råkar ut för dessa. Det är hela ligan. Och tro FAN de ska ha skit när de dömer som de gör. Gillar du inte att vi kritiserar domarna så läs någon annanstans. Det är helt ok att göra det. Båda delarna.-daniel- skrev:Men FÖR helvete sluta gnäll på domarna, fattar ni inte att sånt där jämnar ut sig? Det finns ingen komplott mot Djurgården, som vissa verkar tro.
Oerhört pinsamt faktiskt.
"Ni får tycka vad ni vill, bara ni inte tycker fel"
Domarna sög. Vi har en trött trupp som har bredd utan spets. Allt är kass och så.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
Lite grann som att titta på sista avsnittet av Sopranos gång på gång. Det kanske inte blir helt svart i slutet om man tittar tillräckligt många gånger...
Senast redigerad av minalman den 2015-02-21 18:25:10, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Finns mycket unket kring DIF denna säsong, men veteFaaan om inte alla som konstant klagar på domarna i varje match tar priset ändå.
Har ni inte fattat än att vi är ett genuint bottenlag?
Det är så här det känts för Bajen alla år, att dom ständig är motarbetade på alla nivåer.
Men det är ju just bara en känsla som är född ur frustrationen över att vara så pass kass som vi är.
För det kan väl inte vara så enkelt att vi inte räcker till bara...?
Har ni inte fattat än att vi är ett genuint bottenlag?
Det är så här det känts för Bajen alla år, att dom ständig är motarbetade på alla nivåer.
Men det är ju just bara en känsla som är född ur frustrationen över att vara så pass kass som vi är.
För det kan väl inte vara så enkelt att vi inte räcker till bara...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Cirith Ungol
Borde börja jobba som något jävla orakel. Vad låg oddsen på detta resultat?Cirith Ungol skrev:Laddade upp med att spela NHL14 online och bli jävligt förbannad, hoppas jag fick ur mig en del ilska så jag slipper gå runt och tjura idag över matchen. Tror vi förlorar med 5-2.
Klar förbättring de senaste två matcherna. Spelar vi såhär så kanske 6 poäng är möjligt mot Brynäs/Leksand.
Men Leksand har gjort två bra matcher också. Får se hur de spelar ikväll.
Men Leksand har gjort två bra matcher också. Får se hur de spelar ikväll.
Varför är alla så förvånade över vårt spel?
Nu spelar vi i nivå efter materialet vi har.
Faktum kvarstår att vi saknar rejäla backar.
Att gnälla på junisar som Englund och Norell känns fel. Problemet är att skicket av backar mellan Arnesson och Högström och våra junisar är får dåligt.
När vi sedan smäller av våra pengar på NIlson och Fleury när vi skriker efter en center kan man bara skratta uppgivet över.
Gick att få närmare 4x degen på att SAIK skulle vända denna match.
Hoppas fler än jag lade in pengar på det spelet.
Nu spelar vi i nivå efter materialet vi har.
Faktum kvarstår att vi saknar rejäla backar.
Att gnälla på junisar som Englund och Norell känns fel. Problemet är att skicket av backar mellan Arnesson och Högström och våra junisar är får dåligt.
När vi sedan smäller av våra pengar på NIlson och Fleury när vi skriker efter en center kan man bara skratta uppgivet över.
Gick att få närmare 4x degen på att SAIK skulle vända denna match.
Hoppas fler än jag lade in pengar på det spelet.
ca 1.05.. dvs ung som alla andra resultat med SAIK som vinnare i matchen!Cirith Ungol skrev:Borde börja jobba som något jävla orakel. Vad låg oddsen på detta resultat?Cirith Ungol skrev:Laddade upp med att spela NHL14 online och bli jävligt förbannad, hoppas jag fick ur mig en del ilska så jag slipper gå runt och tjura idag över matchen. Tror vi förlorar med 5-2.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Njaa inte allt. Det positiva är ju att det är över. För nu.. På onsdag är det dags för denna parodiska misshandeln av sig själv igen. Ett halvt självmordsförsök att följa DIF!Magnutz skrev:Tänkte skriva något men inser att det är ju bortkastat.Manijock skrev:Haha gillar dock att jag med flera fått uppläxningar angående nyansering av inlägg...Magnutz skrev:Vakna själv nu. Det är inte enbart vi som råkar ut för dessa. Det är hela ligan. Och tro FAN de ska ha skit när de dömer som de gör. Gillar du inte att vi kritiserar domarna så läs någon annanstans. Det är helt ok att göra det. Båda delarna.-daniel- skrev:Men FÖR helvete sluta gnäll på domarna, fattar ni inte att sånt där jämnar ut sig? Det finns ingen komplott mot Djurgården, som vissa verkar tro.
Domarna sög. Vi har en trött trupp som har bredd utan spets. Allt är kass och så.
- -daniel-
Grejen är ju dock att du försöker alltid hitta något sätt att mobilisera folk att hitta anledningar till att vi förlorar istället för att inse att vi inte räcker till på den här nivån. Är det domarnas fel att SAIK sköt 40-50 skott också?Magnutz skrev:Tänkte skriva något men inser att det är ju bortkastat.Manijock skrev:Haha gillar dock att jag med flera fått uppläxningar angående nyansering av inlägg...Magnutz skrev:Vakna själv nu. Det är inte enbart vi som råkar ut för dessa. Det är hela ligan. Och tro FAN de ska ha skit när de dömer som de gör. Gillar du inte att vi kritiserar domarna så läs någon annanstans. Det är helt ok att göra det. Båda delarna.-daniel- skrev:Men FÖR helvete sluta gnäll på domarna, fattar ni inte att sånt där jämnar ut sig? Det finns ingen komplott mot Djurgården, som vissa verkar tro.
Tröttsamt.
Det va absolut inge fel på spelet idag mycket fart. Det är inte direkt pinsamt att förlora mot Skellefteå. Med det här spelet vinner vi mot Luleå flera ggr om.