Nopp 8aLee Harvey Oswald skrev:Nop, 7:a, -5Salas skrev:kaminor skrev: Vi får trösta oss med att vi behöll sjätteplatsen och att vi fortfarande har 10 poäng ner till strecket.
SHL: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 28/10 2014
Re: SHL: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 28/10 2014
2014-04-07, vad hände?
Ok, är inte insatt i regeln. Borde kunna dömas mål tycker jag personligen.Salas skrev:Så som jag förstått regelboken kan det bara dömas mål när man blir stoppad med öppet mål (när målvakten är plockad). Däremot ska det vara en solklar straff, då regeln är fullkomligt glasklar på den punkten.kaminor skrev:Han signalerar väl för mål? Därför våra grabbar börjar jubla också.
Domarna gör inte sitt jobb, och jag tycker det är horribelt. Vad domaren signalerade för är högst oklart egentligen, eftersom han varken kan döma mål eller straff i situationen.
Tråkigt att vi förlorar efter en domarskandal hur som helst. Vi får trösta oss med att vi behöll sjätteplatsen och att vi fortfarande har 10 poäng ner till strecket.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
SHL: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 28/10 2014
Åtta.Lee Harvey Oswald skrev:Nop, 7:a, -5Salas skrev:kaminor skrev: Vi får trösta oss med att vi behöll sjätteplatsen och att vi fortfarande har 10 poäng ner till strecket.
Edit. Tvåa på pucken.
Senast redigerad av minalman den 2014-10-28 21:48:12, redigerad totalt 2 gång.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
En trepoängare och nio mål upp till Örebro på fjärdeplatsen.Lee Harvey Oswald skrev:Nop, 7:a, -5Salas skrev:kaminor skrev: Vi får trösta oss med att vi behöll sjätteplatsen och att vi fortfarande har 10 poäng ner till strecket.
Men FAN vad det skulle suttit fint med 2 extra pinnar idag.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Inte enligt SHLs tabell eller livetabellerna.minalman skrev:Åtta.Lee Harvey Oswald skrev:Nop, 7:a, -5Salas skrev:kaminor skrev: Vi får trösta oss med att vi behöll sjätteplatsen och att vi fortfarande har 10 poäng ner till strecket.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tycker dock att spelet ser bättre och bättre vi börjar så sakteliga växa in i SHL kostymen - nu tar vi Brynäs på Torsdag
Men för fan. LHO:s bristande citeringskunskap går bärsärk på forumet.
- Jim Morrison
Frågan är väl om han fortfarande är skadad. Och att Mantas gjorde en fantastisk insats förra matchen. Men det är dock Säckens val.SirDIFalot skrev:Ni får väl ha lite förståelse med Tellqvist, han har hållit en nivå han omöjligt kan bibehålla under hela säsongen och nu gör han sin första match efter skada.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag kollade m.stats.swehockey.sePraetori skrev:Inte enligt SHLs tabell eller livetabellerna.minalman skrev:Åtta.Lee Harvey Oswald skrev:Nop, 7:a, -5Salas skrev:kaminor skrev: Vi får trösta oss med att vi behöll sjätteplatsen och att vi fortfarande har 10 poäng ner till strecket.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
6p match. Ett lag som vi måste samla så många poäng på som möjligt för de kommer, av tradition, gå som tåget framåt juletid.Donkels skrev:Tycker dock att spelet ser bättre och bättre vi börjar så sakteliga växa in i SHL kostymen - nu tar vi Brynäs på Torsdag
7a ligger vi ju?
Ja men där har vi en poäng för lite.minalman skrev: Jag kollade m.stats.swehockey.se
Hur vet vi det att dom kommer gå som tåget? Då får vi hoppas att det tåget heter SJ...Praetori skrev:6p match. Ett lag som vi måste samla så många poäng på som möjligt för de kommer, av tradition, gå som tåget framåt juletid.Donkels skrev:Tycker dock att spelet ser bättre och bättre vi börjar så sakteliga växa in i SHL kostymen - nu tar vi Brynäs på Torsdag
- Jim Morrison
För att lätta på stämningen här inne; Johan Ryno.
https://mtc.cdn.vine.co/r/videos_h264hi ... 8yRc2WQSWH
https://mtc.cdn.vine.co/r/videos_h264hi ... 8yRc2WQSWH
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi ligger sjua på 24 poäng