Du kan ju dra ut och ta en öl med Morwin ikväll, ni kommer säkert ha jävligt kul tillsammans!promannen skrev:Vi borde fan inte vara nöjda med detta. Nästa match blir det stortorsk om vi spelar på detta vis.
Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vad ska man säga.. under all kritik som vi först spelar, men att komma tillbaka så - den moralen vi har, grymt skönt och viktigt!
2p upp till andraplatsen med två matcher mindre spelade. Halleluljah!!
captcash skrev:Du kan ju dra ut och ta en öl med Morwin ikväll, ni kommer säkert ha jävligt kul tillsammans!promannen skrev:Vi borde fan inte vara nöjda med detta. Nästa match blir det stortorsk om vi spelar på detta vis.

Vi ligger trea räknat i medelpoäng nu va?
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Hahaha!captcash skrev:Du kan ju dra ut och ta en öl med Morwin ikväll, ni kommer säkert ha jävligt kul tillsammans!promannen skrev:Vi borde fan inte vara nöjda med detta. Nästa match blir det stortorsk om vi spelar på detta vis.
Asså kom igen nu för helvete asså.. om det är något kryss man ska vara nöjd med så är det väl såna här matcher då man lyckas kämpa sig in i matchen? Det är ju värre att ta 2 p efter att man lett' matchen med 3 mål inför tredje perren!captcash skrev:Du kan ju dra ut och ta en öl med Morwin ikväll, ni kommer säkert ha jävligt kul tillsammans!promannen skrev:Vi borde fan inte vara nöjda med detta. Nästa match blir det stortorsk om vi spelar på detta vis.
Kan ju bara göra ett litet inlägg i all eufori att vik har många skickliga spelare och spelar bra som lag, svåra att möta och i en jämn match där vi ligger under med 2 baljor så ska vi vara jävligt nöjda med 2 pinnar.
Vi ska nog fokusera på 7e platsen istället då vi har mora efter oss.ciirree skrev:Vad ska man säga.. under all kritik som vi först spelar, men att komma tillbaka så - den moralen vi har, grymt skönt och viktigt!
Förövrigt helrätt av Zabel att gå ut och såga domaren. Så här ska det inte få se ut på den här nivån.
Jag förstår inte ens din poäng? Varför ska vi fokusera nedåt?promannen skrev:Vi ska nog fokusera på 7e platsen istället då vi har mora efter oss.ciirree skrev:Vad ska man säga.. under all kritik som vi först spelar, men att komma tillbaka så - den moralen vi har, grymt skönt och viktigt!
Sv: Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Sitter tre lax på att vi hamnar topp 3. Vågar du sätta emot? PM:a.promannen skrev:Vi ska nog fokusera på 7e platsen istället då vi har mora efter oss.ciirree skrev:Vad ska man säga.. under all kritik som vi först spelar, men att komma tillbaka så - den moralen vi har, grymt skönt och viktigt!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Låt bitterfittan lida ifred. Som sagt Sämsterås är svårspelade. V i har ganska många unga spelare o det brukar svänga då. På sikt om vi får behålla o bygga vidare på det vi har kan det bli riktigt bra. Detta firar vi med en whisky till:)ciirree skrev:Jag förstår inte ens din poäng? Varför ska vi fokusera nedåt?promannen skrev:Vi ska nog fokusera på 7e platsen istället då vi har mora efter oss.ciirree skrev:Vad ska man säga.. under all kritik som vi först spelar, men att komma tillbaka så - den moralen vi har, grymt skönt och viktigt!
I tredje och i förlängningen började Holm att (äntligen) spela på ett sätt som påminde om hur han lirade förra säsongen. Kul att se!
Man måste endå fokusera på de bra sakerna som händer, exempelvis som föregående säger om Holm. Heinerö som fortsätter att växa. Lofquist som hanterade sin ilska bra mot Romano, man såg mycket väl att han ville slå tillbaka! Tabellen är oerhört jämn liksom, 2 p efter tvåan i tabellen, flera lag i toppen på samma poäng, och bara vi får målskyttet att fungera så ska de bara funka!
Det här visar väl lite bättre hur tabellen borde se ut:

Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.