Vi har varit gifta en gång redan.minalman skrev:Årets bästa diskussion! Min egen åsikt är att efter 6 år bör man fria. Men så är jag inne på tredje äktenskapet också. ..
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Re: Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Re: Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Det blev lite kul ja, så här med några dagars tillbakablick. Var lite extra grinig igår morse/förmiddag så därför tog jag åt mig lite mer än nödvändigt. Nån bajare som störde nattsömnen för mig...SkönaDjurgårn skrev:Självklart skulle du vara vid din styvfars sida vid dödsbädden, lite sunt förnuft bör vi alla ha, herregud. Men ungefär där går också gränsen, ett par timmar avsatta för DIF på matchdag ska alltid finnas! Annars har man gjort någon form av tankevurpa i planeringen.
Jag har haft min tjej i nio år men sedan dag 1 vet hon vad som gäller på matchdag. Allt annat kan man göra före eller efter.
Sen behöver du inte försvara dig för oss, man gör som man vill och jag själv skulle aldrig döma någon annan för en sån här skitsak. Du verkar vara en go kille, fortsätt så!
Kul diskussion btw, hahaha
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
+1!Isabo skrev:Vi har varit gifta en gång redan.minalman skrev:Årets bästa diskussion! Min egen åsikt är att efter 6 år bör man fria. Men så är jag inne på tredje äktenskapet också. ..
Man ska vara rädd om det man har, för man vet inte vad man får.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Precis!minalman skrev:+1!Isabo skrev:Vi har varit gifta en gång redan.minalman skrev:Årets bästa diskussion! Min egen åsikt är att efter 6 år bör man fria. Men så är jag inne på tredje äktenskapet också. ..
Man ska vara rädd om det man har, för man vet inte vad man får.
Tillsammans med tillhörande rännskita, uppskurna vrister och depression.JohanPez skrev:Snicksnack, DIF ger mig fortfarande fjärilar, gåshud och bultande hjärta.DIF_Soldier skrev:Relationer svalnar/dör ut förr eller senare. Så även sportsliga. Valet är hopplöst.
Du är med oss överallt, Stefan.
-
"Jag är mest hardcore DIF!"
"Nej jag är mest hardcore DIF!"
"Jag är på alla matcher, hemma som borta. Jag har inga andra ansvarsåtaganden i mitt liv, ni andra är inte lika mycket DIF som jag!"
"Jag är minst lika mycket DIF som du!"
"Nej jag går på fler matcher än dig så jag är mer Djurgårdare än du är! Ni som inte ser alla alla 82 matcher matcher varje år borde inte få kalla er för Djurgårdare"
"Aaaamen jaaaaag dåååååhhh! Jag dök inte ens upp på mitt bröllop för DIF spelade träningsmatch mot divsion 2-laget Vart Tog Bollen Vägen BK, hur hardcore är inte jag?"
hahah vilken jävla nivå
"Jag är på alla matcher, hemma som borta. Jag har inga andra ansvarsåtaganden i mitt liv, ni andra är inte lika mycket DIF som jag!"
"Nej jag går på fler matcher än dig så jag är mer Djurgårdare än du är! Ni som inte ser alla alla 82 matcher matcher varje år borde inte få kalla er för Djurgårdare"
"Aaaamen jaaaaag dåååååhhh! Jag dök inte ens upp på mitt bröllop för DIF spelade träningsmatch mot divsion 2-laget Vart Tog Bollen Vägen BK, hur hardcore är inte jag?"
hahah vilken jävla nivå

+1Alberget4A skrev:"Jag är mest hardcore DIF!"
hahah vilken jävla nivå
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Alberget... Nu har du tolkat iaf det jag sagt alldeles fel. Jag bryr mig ungefär en promille om hur mycket/lite djurgårdare andra är. Bara jag själv får möjlighet att se ALLA matcher så är jag nöjd, det är vad allt handlar om. Livet.
-
Håller med föregående talare. För det första skrev jag mitt inlägg lite med glimten i ögat, även om jag står för det jag skrev. Det var alltså inget skämt i egentlig mening. Jag struntar också i hur andra lever sina liv och ifrågasätter inte hur mycket djurgårdare någon är. Jag skulle själv bara aldrig kunna, likt min bror, finna mig i att skippa en match för en utlovad "myskväll". Myskväll kan man ju ha framför DIF. Det hade jag i lördags t.ex. Annars kan man ta det före, efter eller en annan dag. Vad är problemet?
Förhållanden är som politik - ett evigt kompromissande. Men JAG kompromissar inte om Djurgår'n. Ni andra gör som ni vill.
Det ska dock sägas att jag har skippat matcher för att gå och gymma den senaste tiden, så jag är inte heller så jävla hardcore.
Förhållanden är som politik - ett evigt kompromissande. Men JAG kompromissar inte om Djurgår'n. Ni andra gör som ni vill.
Det ska dock sägas att jag har skippat matcher för att gå och gymma den senaste tiden, så jag är inte heller så jävla hardcore.